nneas

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Sova verkar ju inte vara min grej iallafall

Av jolin - 11 januari 2012 03:33

Har inte kunnat somna om än, så nu satte min syster på vatten åt mig på spisen så ska snart koka makaroner. Sen borstar jag tänderna och försöker sova igen. Ska upp om tre och en halvtimme också, lycka till, kommer somna i skolan! 


Tänkte även säga att jag aldrig är inne på msn i princip, det var kul för två år sedan. Men nu tycker jag bara att det är onödigt. Så fort jag loggar in på msn så är det en massa random personer som addar en, och spammar hela tiden. Och massa äckliga människor som vill ha camsex osv. 


Stör mig även på folk som är äckligt självsäkra. Folk som vet om att de är snygga, som tror att de är bättre än alla andra.. Om en person vet att han/ hon är snygg, så blir de oftast för självsäkra, och då blir de inte lika snygga längre. Visst man ska väl ha självförtroende, men inte för mycket. 


Sen finns det ju inget värre än att inte kunna sova på nätterna, och man sätter på tv'n. Och där visas bara en massa skit. Jag fattar inte, och inga bra filmer går det heller. Vem bryr sig om någon skiten serie som handlar om att en liten flicka träffar sin stora kärlek vid tio års åldern, och de är tillsammans i 30 år, sedan får hon veta att han varit otrogen i 20år ?! Skit intressant menar jag. Inte fan bryr jag mig heller om hur många myr-sorter det finns i världen. 


Sen finns det ju även småsaker jag stör mig på. Folk som kan lägga upp bilder på nätet när de står i bikini och inte skämmas för sin kropp. Men som inte kan ladda upp en bild när de står i underkläder. Eller som på sommaren, en brud kan ligga i bikini på stranden, gå omkring i bikini hela dagarna, men det blir pinsamt så fort man byter till bh och trosor? Jag tycker inte man ska skämmas för sin kropp. För alla människor är fina som dom är, och varenda människa är unik. Visst, jag har aldrig tyckt om min kropp, men jag försöker att inte tänka på det.  


Nae, nu ska jag äta, sen ska jag försöka sova, annars blir det väl att kolla på en skitserie på tv'n..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards