nneas

Alla inlägg under november 2011

Av jolin - 30 november 2011 23:37

Två saker jag älskar på en och samma bild ! 


 


Godnatt mina fina!

Av jolin - 30 november 2011 22:14

Hähä, har nog ganska mycket att ta igen nu känner jag. Men skriver inte så mycket nu, för jag är skit-trött, och det är mycket roligare att läsa när det finns bilder i inlägget, och dem har inte Lina lagt upp än.


Kan börja med att säga att jag har haft det otroligt bra, och bara längtar tills nästa gång. Har gjort så himla mycket på så kort tid. Men drar igenom allt lite snabbt. I lördags kom som sagt Timmy och Sebbe hem till Lina, softade och fick även en massa skratt. "Jag röker inte, jag är nykterist!" - Sebbe. Sen på söndagen köpte vi hem lite gott, gjorde i princip samma sak, fast vi solade och gled omkring lite i Hallsberg med tanke på att det var första advent. Sen på måndagen tog vi våra saker och gick upp till Linas mamma, köpte godis och sedan mot Stockholm. Packade upp och gjorde ordning i hytten. Käkade godaste mackan, dansade bugg, sjöng kareoke, (min stavning) softade på däck and so on. Sen på tisdagen softade vi omkring lite mer. Sen idag så njöt vi uppe på däck av sista dagen. Sen när vi skulle lämna hytterna försvann Sebbe, men sen i sista sekund kom han tillbaka, Sen vart det bussen hem. Jag hoppade jag av i Örebro och dem gled vidare till Hallsberg. Köpte hem lite gott och somnade sedan i mammas säng. Sen kollade jag på Glee, men somnade typ direkt, nu sitter jag här och funderar starkt på att sova igen! Ingen skola för mig imorgon, sjukt trött! 


 

( Skolfotot från denna termin. Taget hur katalogen! )


Tack för de fina dagarna och alla guldvärda minnen. Måste verkligen göras om!.

Ni är bäst! Ni gjorde dagarna värda att dö för. Och i sommar är det vi som åker igen!

Tack Sebbe, Lina & Timmy! ♥

Av jolin - 26 november 2011 18:01

Känner mig extremt fin nu, sitter med hårfärg i håret. Ska skölja ur det om 30min, sen ska jag föna och platta håret. Sedan ska vi typ möta upp Timmy och Sebastian på stationen. Inte långt kvar nu, taggar sönder! En dag , och ungefär 17 timmar kvar nu. Sen är det vi som sitter på en buss upp mot stockholm, life's good! Hähä, har ingenting att skriva.. Men nu ska jag vara social mot Lina, endast för att hon är bäst! Jag & Lina kör på black and yellow på kryssningen. Ni hittar henne hääääääääääääääääääääääääääääääääääääär ;http://linaaaakarlsson.blogg.se/ 

Av jolin - 26 november 2011 14:23

Underbar är hon, ville bara säga det hihihihih / lina


puss på er!


Bjuder på den :$
   

Av jolin - 26 november 2011 14:16

Kvällen slutade bra igår, en hel hon del skratt. Linas kompis Sebbe kom, satt och snackade and so on. Sen skickade Lina hem honom. Då slog vi på American Virgin, han dock se typ tio min innan vi somnade. Kan även berätta att jag hatar hennes hylla hon har över sin säng. Slog i huvudet i den inatt, minst tio gånger. Har förjävla ont i pannan, helt sick. Har precis sminkat mig, ska klä på mig och byta om sen går vi iväg till ica och köper hårfärg och energidricka! Sen kommer Sebbe och Timmy vid åtta ikväll. Blir nog inte så mycket sova om jag känner oss rätt. Men skriver nog mer senare! 


 

Får bli en fin bild på Johan, Angelica & Petter ifrån halloween! 

Av jolin - 25 november 2011 21:20

Musik check! 

Glad check!

Hallsberg check!

Taggar check!


High on life, or what? Ne men ah, fick sitta och dra ut en massa slingor på lina då hon skulle slinga håret. Hon har nu sköljt ut det. Får se vad som händer, alex och robin skulle komma. Men det sket sig ju.. Men ehm ah ha fan ingenting att sägaaa. Jo ehm, imorgon kommer timmy och sebbe hit, och då kommer vi nog tagga gaalet. Men pallar inte skriva mer! Så pussssssss ;*


 

Av jolin - 25 november 2011 17:29

Kom precis hem till Lina, hon kom hem tidigt idag. Men ah, tänkte berätta lite om dagen hittills ! Skolan var onödig, gjorde en liggande begravningsdekoration i oasis. Sen mötte jag Malin och Åsa en snabbis på stan. Sen mötte jag mamma vid slotet, sprang omkring lite med henne. Sen hem och packade det sista. Sen väntade jag på Lina borta vid Tempo. Då fick jag ragg, en utländsk kille på 23 år, hähä. Sen till marieberg, köpte lite sake. Sen nu är jag hos Lina. Fick för övrigt med mig, tre ringar, ett linne, tre par strumpor och  ett par örhängen. Sen tror jag inte det var något mer.. Men kanske skriver sen hähä.. 

Ovido - Quiz & Flashcards