nneas

Alla inlägg under augusti 2011

Av jolin - 31 augusti 2011 21:21

Sitter just nu och lyssnar på musik och kollar på väskor och skor. 

Kommer nog spendera alla pengar jag får i födelsedagspresent + mitt studiebidrag på skor och väskor.. Hihi ;$ Men det är aldrig fel!!  Kan även meddela att jag är på bra humör igen. Snacka om toppar och dalar.. Men thats life, iallafall för oss brudar!.. Så ni killar kan ju vara glada att ni är killar och slipper pms.. Sjukt ointressant inlägg. Men det bjuder jag på ;) Ska faktiskt lägga mig i sängen snart och kolla på tv, så att jag snart kan vakna upp och flytta. Men ah ni som har mitt nr kan ju alltid smsa med mig! 


 

Fan vad jag saknar dig morfar. Tänker på dig varje dag.

Du finns i mitt hjärta ♥

Av jolin - 31 augusti 2011 21:12

Är det värt att klicka hem dessa snyggingar sista september? 

1000kr för båda paren! 


   

Av jolin - 31 augusti 2011 20:42

Av jolin - 31 augusti 2011 16:58

...

Av jolin - 31 augusti 2011 16:06

Sitter just nu och funderar och funderar. Vet inte riktigt vad jag ska göra med livet just nu.. Vet heller inte vad jag ska skriva. Känns som att detta kommer bli ett depremerat inlägg.. Men ska försöka att inte skriva så mycket.. 


Skolan gick bra, förutom att vi fick gå i spöregnet.. Men annars var det en soft dag, hade ju bara två lektioner så att.. Sen gick jag hem, la mig i sängen och kollade på tv. Och ah, nu sitter jag här och lyssnar på musik och tänker. .

Imorgon flyttar jag, underbart! 


 

What I have in me, in my mind is you  

Av jolin - 31 augusti 2011 09:43

Bra start på dagen! Sovmorgon och vaknar upp med solen i ansiktet! 

Har precis fixat mig, ska snart packa min väska och glida vidare till skolan.

Två lektioner, sen hem och städa & packa (?) Om inte mamma redan är klar.

Då hoppar jag in i duschen och sedan inväntar morgondagen. Då blir det flytt och sedan vidare till ikea. Men puss på er sålänge! 


   

 Cambilder är allt för underbara! 

Av jolin - 30 augusti 2011 21:19

Av jolin - 30 augusti 2011 21:08

Det finns inget värre än när man är trött, men inte kan sova för att man är så sjukt irriterad på saker och ting. Och just så är det för mig nu.. 

Aja som jag skrev i förra inlägget så skulle jag käka, men vart inte så mycket käk.. La mig istället i sängen för att kolla på tv, vilket var onödigt. För det var bara en massa skit på tv. Men nu fick jag sno datorn en stund för att blogga. Tack mammi;$  Och som jag även sa tidigare så börjar ju jag 10.35 imorgon då jag bara har två lektioner. Puss på mitt schema! Sen ska jag kanske träffa Sebbeplutt. Sen hem och packa, duscha och sova. Sen flyttar jag!! Åh fuck vad skön! Orkar inte skriva så mycket mer, men ska försöka komma på något intressant till morgondagen. Kan ju alltid berätta för er hur intressanta lektioner jag hade. Första mattelektionen sen ehm, ah tre månader tillbaka. Wish me good luck! 


( älskar att mina ögonbryn inte syns och att bilden + jag är helt fucked up! ) 

 

Puss och godnatt på er snyggingar! 

Ovido - Quiz & Flashcards