nneas

Alla inlägg under augusti 2011

Av jolin - 28 augusti 2011 01:25

Får jag kolla i din nacke och se om det står "Made in heaven" ? 







Finaste raggningsrepliken!   











Av jolin - 28 augusti 2011 00:41

Har så sjukt tråkigt, och kan inte sova! Så bloggar väl igen. Kommer dock bli ett sjukt onödigt inlägg som ingen orkar läsa. Men vem fan bryr sig? Har inte bett folk läsa min blogg, bloggar för att jag behöver skriva av mig!.. 


Har funderat nu ett tag, kan man verkligen bli kär i någons läppar? Haha.. 

Alltså ah, sjukaste frågan! Haha shit alltså.. Trött chey 95. 


Sen kan jag även berätta för er som inte känner mig att jag nu för tiden brukar få en kommentar ungefär varje dag då folk säger " när fick du bröst? ", " vilka bröst du har fått kvinna ", and so on. Kan ju dela med mig lite av det "goda", haha har gått från a- kupa till liten d-kupa på inte ens ett år. Det har bara slagit till på mig.Haha nu vet ni, sjukt onödigt men aja.. 


Sen kan jag ju även säga att jag flyttar om 4 och en halv dag! Hur underbart är inte det? Så först ska vi flytta alla möbler och kartonger, sedan åker vi ut till IKEA och shoppar loss. Behöver verkligen en massa saker till mitt rum. 


Sen fyller ju jag den 26e September, så får antgligen en massa pengar då. För det är det ända jag önskar mig. Och fyra dagar efter det får jag mitt studiebidrag. Då blir det att köpa skor, smink, smycken, jacka och en kaffebryggare haha. Mamma slängde ju våran keffebryggare med tanke på att det bara är jag som dricker kaffe här hemma. Så nu får jag köpa en ny!


Kvällens låt blir ; 


Av jolin - 27 augusti 2011 23:56

Tänkte bara säga att jag har tryckt i mig grönsaker och dipp! Och att jag ska föröska hitta våra kartonger mer filmer så att jag kan slå på en film och mysa ner under täcket. Vill dock inte sova själv.. Men jag måste, life suck! Kommer inte kunna sova än på ett tag heller, inte trött för fem öre, och det är fan 30+ här inne.Så får ta ett par glas cola och ligga här med datorn i knät! 

Illa illa, så ah ni hittar mig på facebook, var sociala! 


Har även bestämt mig för att jag drar till Degerfors/ Karlskoga på fredag. Måste få komma ut lite och träffa alla underbara människor! Ska prata med Malin och lite annat folk. Får sedan se vad vi hittar på för bus under helgen som kommer!

Men först har jag en skolvecka framför mig, praktik och flytt!! 



 




Fint utan smink osv..

Av jolin - 27 augusti 2011 18:31

Vaknade vid halv sex av att det var så sjukt varmt! La mig framför datorn i ca 5 min innan mamma vaknade då jag skulle följa med till affären. Köpte hem lite gott till kvällen, dipp & grönsaker! Nu sitter jag här och pratar med lite folk. Kanske ska tvinga med mig Lina till tunnelfesten och kolla vad det är för något? Men vem vet, kanske bara ligger hemma i soffan och myser?.. 


 



Av jolin - 27 augusti 2011 14:13

Kom precis hem från stan och Marieberg! Jag och syster tog bussen tjugo i tio imorse ut till Marieberg, sen efter en timma där så åkte vi tillbaka in till stan där vi skulle in på New Yorker. Sen tog vi våra trött ben och knatade hemmåt. Sitter nu här och ska snart lägga mig ner och vila en stund. Är så sjukt trött!! Kanske springer iväg och solar sedan och köper hårfärg, ska försöka flörta lite med mamma haha ;) Men kan ju berätta för er vad jag köpte idag! 


Tre par spetstrosor ifrån Cubus

En BH från H&M

Ett linne från H&M

En Hello Kitty plattång ifrån Media Market


Hoppas verkligen på att plattången fungerar bra nu! Sen var den ju även sjukt söt! Nästa gång jag får pengar köper jag skor och byxor! Kanske en fin klänning? ;) Haha jag som använder klänningar så ofta, eller?  Men skriver mer senare, för nu ska ja lägga mig ner en timme och sova.

Puss på er! 


 


Av jolin - 26 augusti 2011 23:37

Kom precis hem från bion. Har gråtit i omgångar. Guld värd film kan jag lova. Så djup, så känslosam. Skulle lätt kunna ge 100kr imorgon igen för att se den. Jag rekomenderar verkligen den filmen! Den personen som INTE gråter till filmen, den kan inte vara riktigt frisk. Den lär inte veta vad känslor är!.. Tänker inte spoila filmen, ni får se den själva!! 


Mötte ju som sagt upp Lina på resecentrum förut. Vi gick upp till Expresso House och tog en fika på deras uteservering. Var jättemysigt! Sen gick vi till Ica där vi köpte dricka och chips inför bion. Sedan gick vi till bion där vi hämtade ut biljetterna och sedan gick vi till sallongen. Nu är jag iallafall hemma och det bara värker i mina ögon. Har bara gråtit till två filmer förut, men då var det bara något litet snyft. Men nu var det verkligen tårar. Så har kommit fram till att man ska uppskatta allt man har, och påminna sina nära och kära att man verkligen älskar dom! Ska börja säga till mina nära och kära varje dag att jag älskar dom!  Ska även berätta för en person vad jag tycker och tänker, sen skiter jag i hur det blir i framtiden. Friends or not!.. Tänkte faktiskt bjuda på en bild, men tror inte ni vill ha en äcklig bild där jag är helt rödspräng i ögonen och svullen omkring ögonen. Så ni får en bild imorgon iställer! Puss på er :*

Av jolin - 26 augusti 2011 18:46

Nu ska jag ta på mig skorna, sen beger jag mig mot resecentrum och möter upp Lina! Sen går vi upp på stan, sen mot bion! Skriver mer när jag kommer hem! 


 

Av jolin - 26 augusti 2011 17:17

Ovido - Quiz & Flashcards