nneas

Alla inlägg under augusti 2011

Av jolin - 23 augusti 2011 15:32

Det ända som saknas för att mitt liv skulle vara perfekt är du! 


Sitter just nu kollar lite på skor, kläder och underkläder! 

Hittar ju hur mycket som helst, tur är att jag fyller snart, och fyra dagar efter att jag fyllt får jag ju studiebidrag, såatte. Shoppa sönder? Yes sir ! 

Sen kanske jag även ska iväg och busa lite med Cassandra någon dag. Tänker inte berätta för er vad vi ska göra. Det märker ni så småning om.

Måste även fixa en fotograf så jag får lite nya kort och sådant. Med tanke på att Malin aldrig skickar bilderna. Hon är tönt, haha nejdå! Måste även tvinga henne till att vi ska rida snart, Palle- plutt behöver ju motion, och det gör även vi två. Det ända vi gör är ju att trycka i oss mat. Ska även fixa ett gymkort snart, då ska jag fan dra med mig syster och Amanda till gymmet nästintill varje dag, göttt!  Sen vet ju inte jag vad jag ska göra med resten av mitt studiebidrag resten av terminen, sparar nog till en liten resa med min älskling. Skulle vara så skönt att komma bort! Är f*n värd det alltså. Sen kanske jag ska få svårare bok i matte, svenska och engelska, för jag vill kunna plugga vidare på universitet sen. Hihi, har så mycket jag vill göra märker jag nu. Ska börja lite smått redan idag. Ska pcka några kartonger, flyttar ju nästa torsdag. Gud vad skönt det ska bli. Sen ska jag även smsa en viss person. Sen ah, ska jag duscha och sova! Men skriver mer sen, puss! ;*

Av jolin - 23 augusti 2011 12:46

Kom precis hem från ännu en skoldag. Idag gick det bättre.

Vi körde en massa "lekar", hade fotografering och fick även se resturangen för första gången. J*vlar vad folk det var. Kommer aldrig hitta på skolan. 

Det finns fem olika våningar, och skolan är skitstor! Men jag får inskaffa en karta över hela skolan, haha ;)  Tog även sällkap hem med Benjamin och Anna (?), jag och namn alltså, haha lite pinsamt kanske .. Imorgon ska vi börja lite smått med att göra buketter och sådant. Kommer nog bli bra, dock är jag ju inte speciellt bra på blommor, men ehm, ah det ska nog funka ! 

Men nu ska jag ta mig någonting att käka. Skriver mer sen! :'


 

Här får ni en bild från gårdagen ! 

Av jolin - 22 augusti 2011 22:01

Imorgon börjar skolan halv nio, så blir att lägga sig ner och försöka sova nu.

Måste upp vid sju imorgon, kommer vara helt död hela dagen haha. 

Men det får man vara när man går i skolan! Sen efter skolan får jag se vad ajag hittar på, träffa folk, hem och sova? Vet inte än, men det märks imorgon. Så nu tänker jag säga godnatt! Ska sova och drömma om dig, haha ;)


 

Bjuder på en bild på mig och min störda kompis Amanda.

Bilden togs under putte! Titta och njut ;)

Av jolin - 22 augusti 2011 18:17


   

Man kan inte göra annat än att älska våran humor! 



Sitter just nu här vid datorn och pratar med min underbara och störda vän! 

Vi är nog inte riktigt normala? HAHAH

Om inte annat så är vi ju inte fullt normala. Men det bjuder vi på! 

Har inte gjort mer än att varit i skolan idag, var ju med Robin en stund.

Men sen skulle hon hem, kommer iaf spendera mycket tid med henne

nu med tanke på att hon går i skola i Örebro, kommer bli awsome! 

Blir att färga mina ögonbryn och ögonfransar, och sedan göra en

ansiktsmask och sedan sova! Annars kommer jag aldrig att orka

upp imorgon, är ju helt död nu!  Måste vänja mig nu..

Har fotografering imorgon och skit? Nu lixom, andra dagen.

Kommer inte ens att hitta i skolan, så sjukt stor är den.

Men skriver mer sen, för nu ska jag duscha! 

Av jolin - 22 augusti 2011 15:41


En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm 
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund 
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum 
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm 

Av jolin - 22 augusti 2011 14:22



Av jolin - 22 augusti 2011 13:50

Nu har helvetet brakat lös. Första skoldagen idag då..

Var väll helt okej, gick bara mellan 10.00-11.30. Vi är bara nio personer i min klass, bara brudar! Jag som kommer såååå bra överens med brudar, kommer fan bättre överens med killar, fan haha :(  Fick även veta att jag ska praktisera varje tisdag fram till jul, sen är det typ vare måndag. men jahaja? Ah, fan hur ska jag klara detta? Haha orkar inte, ville bara gå och dö när alarmet ringde imorse.. Men aja, blir väl van med att gå upp vid 07.00-07.30 igen, har liksom inte vänt rätt dygnet än, somnade vid två- tre någon gång inatt.. Men jag ska fan klara dessa tre år! Haha fick även veta att jag inte tar studenten, utan examen? Och att jag är redo för arbete direkt efter skolan så behöver inte plugga vidare. Göttski! 


Sitter iallafall just nu och gör ingenting, väntar på att min mat ska bli klar. 

Robin är även här, sitter och snackar lite skit ;) 

Kan även berätta att min syster aldrig kom fram till skolan, hon hoppade av försent, så hon hitta inte till skolan, Gz liksom,

första dagen och hon missar den?


 

Ni får en bild från inatt, utan smink och nyduschad och fin! ;)

Av jolin - 21 augusti 2011 22:23

När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne

När hon puttar dig eller slår dig - Ta tag i henne och släpp henne inte

När hon är tyst - Fråga vad som står på

När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet

När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama om henne

När hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej

När hon tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen

När hon säger att hon tycker om dig - Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå

När hon saknar dig - Är hon sårad på insidan

När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan

När hon säger att det är över - Vill hon fortfarande att du ska vara hennes

När du ser att hon börjar gråta - Håll om henne och säg ingenting

När hon laddar upp den här texten - Vill hon att du ska läsa den..


 

Ovido - Quiz & Flashcards