nneas

Alla inlägg under augusti 2011

Av jolin - 13 augusti 2011 14:15

Som jag sa tidigare så kollade jag ju lite på skor, dessa är några av de skor jag vill ha i höst.

Man kan ju inte göra annat än att älska klack? ;) 


     

Av jolin - 13 augusti 2011 13:51

Oj vad jag sov länge idag haha, vart inte som planerat.. Somnade ju mellan sju och halv åtta imorse.. Så vaknade för en liten stund sen. Just nu sitter jag och kollar på en massa fina höstskor! Det finns ju så mycket snygg. Nu vill jag ennu mer att det ska bli höst. Men finns ju ingenting jag kan göra åt saker, kan ju inte trolla med knäna ;) 


Ska snart väcka min mamma, vilket hon kommer att hata mig för. Vi får inte väcka henne för att hon jobbat natt, men jag måste ha hårfärg! Hoppas verkligen det blir bra denna gång.. Annars vet jag itne vad jag gör, färgar håret mörkt igen? Haha nejdå, men med lite tur så kan jag iallafall lägga i en mörkröd eller ljusbrun färg i håret, kommer dock bli lite fläckigt för har inte samma nyans i hela håret med tanke på att jag gjort slingor bara och nu ska jag först bleka hela håret, och sedan lägga i en annan färg.. 

Av jolin - 13 augusti 2011 05:27

            

Av jolin - 13 augusti 2011 04:17

Fy vad jag vill ha höst nu! Känns som att det lika gärna kan bli höst nu. Visst det är fint väder ute om dagarna, men det är inte vamrt, och man vill då inte heller ligga ute och sola. För då fryser man bara. Då kan det lika gärna bli höst och lite kallt, som det är typ nu om inte lite kallare, så man får ta på sig bootsen, halsduken, en stickad tröja, overknee strumpor och thigts! Gud vad jag längtar, finns ju så mycket fina kläder på hösten! Och så en massa smycken. Finns ju inget bättre än smycken! Lite ruggiga dagar, varma kläder. Och efter skolan går man upp på stan med någon kompis eller en mysig pojkvän/ flickvän eller om inte annt sin syster eller bror. Sätter sig på ett café tar en caffe latte, en bulle och bara pratar och myser. Sen går man och shoppar lite, eller bara fönstershoppa? Går hem, byter om till en mys outfit, som typ en onepice och slår på datorn, musik och pluggar. Tar en varm dusch och sedan sover. Kan det bli bättre? Eller om du är ledig från skolan, på lovet, en studiedag eller bara en helg. Samla ihop underbara vänner eller familjen eller en pojkvän/ flickvän, köper hem lite gott, hyr några filmer och bara myser ner. Tända en massa ljus.  Eller om man har en kamin, då man kan tända i kaminen, grilla marshmellows, ta en varm kopp med te, kaffe, oboy eller ett glas med vin eller vad som passar. Låter det inte underbart? ÅH JAG VILL HA HÖST! Och alla dessa fina färger som bildas i träd och buskar, när löven får alla fina höstfärger, det är så vacker! Tycker inte ni det? 


       


Av jolin - 13 augusti 2011 03:49

Frågan är just nu om jag ska sova, eller vara vaken och lägga mig tidigt imorogn? Är nog bättre att sova. Frågan är bara när jag blir trött? Vart skittrött förut, så gick och la mig, slog på tvn, hittade en skitbra film som precis slutade... Inte trött längre, bara uttråkad. Och alla andra ligger typ och sover, inte en käft som är social på varken sms, facebook eller msn.. Dock är det ju typ nu de flesta börjar vända på dygnet.. Det är ingen ideé att jag förösker göra det, kommer ändå inte kunna sova natten till första skoldagen.. Kommer vara så nervös, kommer fan ligga och tjuta typ. Hahaha, nejdå med det känns som det nu.. Men det är antagligen nästan lika jobbigt för alla, så att.. Om jag klarade att byta klass, skola och stad när jag skulle börja sjuan klarar jag mig denna gång också! Måste bara övertala mig själv till det.. Önska mig lycka till! 



Just want to say that this is my girl, and I will always love her from the bottom of my heart!

You and me forever ? ♥

Av jolin - 12 augusti 2011 23:34

Nu orkar jag inte blogga mer idag, mitt humör är inte på topp kan jag berätta för er. Först blir håret helt fail, sen en liten uppkäftig unge på det. Haha patetiskt.. 

Ska kolla runt lite, fundera på om jag ska bli rödhårig eller brunette.. 

Sen ska jag sova! puss

Av jolin - 12 augusti 2011 22:13

Mitt hår fucka upp som i sin vanliga ordning.. Snaggar hellre håret än att gå omkring såhär. Lagom inför skolan och allt! Kan det bli bättre? Nae, inte direkt... Lägger upp en bild som är svartvit så ni slipper se alla fina olika toner och sådant.. Och bilden är tagen på den bästa sidan. Så ah, vad ska jag säga? FAN! 


 

Av jolin - 12 augusti 2011 20:26

                

Ovido - Quiz & Flashcards