nneas

Alla inlägg under april 2011

Av jolin - 28 april 2011 21:13

  Skol-avslutningen!                                 Avslutnings-middagen! 


Men vi får se hur det blir.. 

Av jolin - 28 april 2011 20:51

Hittade fyra klänningar till som jag vill ha.

Helt sinnes vad beslutångest man kan få!..


 

Av jolin - 28 april 2011 20:46

Jag har så svårt med att välja vilka bikinis jag ska köpa. 

Det finns så grymt många jag vill ha.. 

Här får ni några utav dom, vilken är eran favorit? 


 

Av jolin - 28 april 2011 15:26

Shit, det är redan den 28e April.

Har varit så sjukt dålig på att blogga de senaste dagarna.. 

Men har inte riktigt haft ork eller tid.. Sen har jag inte vetat vad jag 

ska ha skrivit om. Men jag kan iallafall säga

att jag ska bli bättre på att uppdatera nu! 


Just nu sitter jag hemma och kollar på klänningar inför

skolavslutningen som är om en måndag. Kan inte fatta att det bara är en

månad kvar utav nian?! Plugga, Plugga & Plugga återstår iallafall! 

Och det värsta är att jag precis blivit sjuk, lagom nu tills lovet sluta

och skolan började igen.. Och jag måste verkligen vara i skolan! 

Aja ska iallafall till skolan imorgon, sen kanske det blir Karlskoga

med Malin och kolla lite på klänningar och annan skit. 

Om inte annat behöver jag en ny väska.. Och det jag absolut 

behöver är en ny bikini, eller två!! ;)


Just ja, det är ju Valborg på Lördag, helt otroligt.

Tiden går så fort!! Får väll se vad jag hittar på.

Kanske kollar på någpn brasa, eller bara är hemma och myser? 

Om inte annat så märks väll det på Lördag.


Sen är det en till sak jag glömt och berätta ! 

Jag ska flytta 1 September! 

Inte så långt bort men ändå? Får eget rum och skit!! 

Sen igår när vi var och skrev på kontraktet så fick 

jag välja tapeter och allting!! Sjukt bra, valde en mörkgrå/ svart fondvägg 

och resten av väggarna blir vita, men jag hinner säkert ångra mig några gånger! 


Men nu orkar jag inte skriva mer, pusshej! 

Av jolin - 28 april 2011 15:21



Detta är bara några av dom klänningar jag blivit kär i!

Vilken tror ni skulle passa bäst till skolavslutningen? :)  

Av jolin - 28 april 2011 09:19

   

Av jolin - 23 april 2011 15:14
I was born to tell you I love you And I am torn to do what I have to, to make you mine Stay with me tonight

Sitter här hos pappa och bara myser.
Ska nu packa väskan och gå till grusgropen med pappa
och Michell och hundarna, skriver mer sen! 
Av jolin - 23 april 2011 12:39


Glad påsk på er alla! 

Hoppas ni får en toppen dag med massa

mys, familj, vänner, godis och god mat! 

För det ska jag ha! 


 


Och idag är det jag som står för maten! 

Lilla kocken själv ;) Haha

Kanske skriver mer sen, vi får se! 

Men puss på er så länge! ;*



Ovido - Quiz & Flashcards