nneas

Alla inlägg under april 2011

Av jolin - 16 april 2011 12:12

Ouff vilken bra start på lovet! 

Dock bloggade jag grymt dåligt under dan. Men mitt

schema var fullspeckat kan jag lova! 

Först mötte jag upp min babe i samhället.

Vi fixade lite inför kvällen. Kött och en massa skit.

Sen drog vi hem till Malin, och vi var skitstressade! 

För klockan var halv fyra, klockan fem skulle vi vara hos Angelica.

Och vi skulle hinna fixa stallet, fixa köttet, fixa kläder, hår och smink! 

Men det otroliga var att vi hann i tid :)

När vi kom till Angelica hade alla redan kommit, så vi satt och prata lite 

först, sen drog vi igång grillen! Mästergrillaren Löjnan skötte 

grillen perfekt! Det var skitgött :) 

Årets första grillning! 

Sedan drog vi ner till Daniel där det vara en massa folk.

Sen tog vi bussen till karlskoga för att vi skulle på tivolit.

Men det stängde precis när vi kom till busstationen... 

Så vi drog till David en sväng, sen drog jag hem till pappa!

Idag får vi se vad som händer :)

Av jolin - 14 april 2011 23:29

Hihi, drar en snabb update!

Malin kollade på hockey, FBK vann sm guld.

Alla tjatade om det på facbook.

Jag ville ta självmord, iallafall ta baort facebook.

Sen åkte vi hem till Angelica en stund.

Fick låna hennes cykel.

Sen hem till Malin och kollade på BigBrother.

Sen ner och äta.

Nu sitter jag här.

Snart ska jag måla naglarna och sen sova!

Puss'

Av jolin - 14 april 2011 20:32

Idag är det torsdag, det visste ni inte va? haha

Detta har varit en bra dag med bra väder.

Men finns inte så mycket att säga om dagen.. Bli så uttjatat med

att skriva om sin dag hela tiden. Så jag försöker komma på något nytt att skriva!


Måste iallafall få säga att Malin sitter och kollar på hockey..

Jag fattar inte hur hon orkar? Plus att det är FBK som spelar, hallå?!

Sämsta laget, AIK ska det ju vara ! Just nu står det FBK 2 - SAIK 0.

Får väll hoppas på att FBK vinner bara för Malins skull haha :)


Det får jag absolut inte glömma att säga!

Imorgon är det ju lov, ska bli så grymt skönt. Äntligen!

Efter skolan möter jag upp Malin och så ska vi fixa lite.

Sen åker vi hem till henne och fixar oss, sedan vidare till Angelica

där vi ska grilla med massa underbara personer! Sen drar vi nog hem till Daniel. :)

Blir nog en bra start på lovet tror jag, ska ju även bli bra väder hela helgen säger

dom ju såatte, får väll hoppas på det bästa!

Och på onsdag drar nog jag och Malin hem till mig i örebro, och det blir även att

gå på stan kan jag lova! Ska kolla efter en klänning och en bikini, Malin ska göra

detsamma! Men får se hur det går, haha. Är lite smått kräsen..


Skriver kanske mer sen, vi får se !


Av jolin - 13 april 2011 23:15

Haha, vad vore vardagskvällar utan en tv? Dåliga..

Jag och malin kollade först på Glee, sen Dagens man

och sist men inte minst BigBrother!

 Nu är det inget bra på tv, inte vad jag vet iallafall.

Så nu blir det att sova!


 

Här får ni en söt bild på mig och Malin ;) 

Av jolin - 13 april 2011 17:36

Idag är det den 13e april.. Två dagar kvar i skolan sen är det lov!

Guud vad skönt det ska bli med lov. Jag vill bara mysa sönder hela lovet.

Grilla, sitta ute i solen, vara med kompisar, shoppa och bara tagga till!

Har ni några planer inför erat lov, åka utomlands kanske?


Måste även hitta nya skor, ny bikini och två nya klänningar!

Men dom har seriöst inga fina klänningar, skor och bikinis någon stans..

Har kollat på; h&m, lindex, ginatricot, bikbok, nelly, bubbelroom, forever21, warehous,

amrican apperel, stylebystars, chicy och leilei.. Ni kanske vet någon annan bra sida?

Annars får jag ta en tur genom hela karlskoga, örebro och karlstad!


..

Av jolin - 11 april 2011 21:49

Så jobbigt..

Dina kramar, dina pussar, ditt leende!

Men jag får helt enkelt gå vidare.. Det kommer bli tufft.

Men jag måste.. Men det blir inte bättre utav att du är allämnt charmig imot mig.

Men jag har inget val.. Jag vill skriva en massa, men ändå inte p.ga olika saker.

Vi får fortsätta vara kompisar, men dina pussar gör inte saken bättre. Och du vet

själv att jag tycker om dig, men ändå fortsätter du som du gör.

Allt vore så mycket enklare om du inte var så charmig mot mig som du är.

Inte kramar på mig eller ngt sådant, men aja..



Gud vilket roligt inlägg, helt onödigt att läsa eller skriva!


Av jolin - 11 april 2011 21:38

Phu, lång helg haha!

Fredagen var helt okej, tills det kom två idioter och förstörde allt!

Åkte iallafall hem till malin och sov där med henne och david.

På lördagen var vi hemma själva hos henne, dyngskönt väder kan jag lova!

Vi fixade stallet, och oss själva, fick sedan skjuts av pappa, michell och adam hem

till pappa, där vi gjorde tacos jag och malin. Åt och hade det allmänt bra.

Senare under kvällen kom Andersson och hämtade mig och malin, men först skulle

såklart han prata en massa med michell!.. Vi åkte omkring lite på stan innan han körde mig och malin till degerfors. När vi väl kom till degerfors så mötte vi douglas, linus och alexander. Dom sprang omkring och dampade, så vi drog hem till sunshine istället. Hos sunshine var även bubba, vi satt och pratade och åt glass/godis. Sen kom malins mamma och hämtade oss, åkte hem till malin och sov. I söndags så vaknade vi sjukt sent, snacka om att sova bort hela dagen..Men senare fram mot kvällen åkte vi ner till samhället, träffade linus och köpte chips och choklad till bigbrother. Efter en stund åkte vi lite med andersson och jenny, jenny fyllde 17år, grattis till brudern lite såhär i efterskott! Sen åkte vi hem till malin och kollade på bigbrother, vart sjukt glad när Patrick åkte ut!

Sen gick vi och la oss och sov. Vaknade imorse med världens migrän..

Så det vart ingen skola för min del, somnade om igen. Sen väckte malin mig och sa

att vi var tvugna att ta ut hästarna, så vi gjorde det. Sedan fixade vi oss och gick ner till samhället. Var så sjukt jobbigt, för  det var 23+ och kvaft.. Men när vi var i samhället träffade vi en massa folk, var en toppendag! Sen vi sju kom tina och andersson och hämtade upp mig, sen åkte vi till örebro där andersson skulle hämta en mc, och jag skulle hem. Men först vart det en pizza, haha tjock jag känner mig!

Snart ska jag kolla på bigbrother, sedan duscha och sen sova!

Ha det bra!!

Av jolin - 8 april 2011 14:22

Vaknade i tid imorse också.

Åkte till skolan och hade två nationella prov i engelska.

Ett skriftligt och en hörförståelse. Efter proven var det mat sen matte.

Efter matten kom Malin och hennes pappa och hämtade mig.

Åkte hem till Malin, och nu sitter vi här.

Vi får se vad kvällen har att erbjuda!

Skriver mer sen! puss

Ovido - Quiz & Flashcards