nneas

Alla inlägg under april 2011

Av jolin - 22 april 2011 23:22

Pappa, Michell och Jörgen drog hem till Michell förut.

Och då kom Malin, Jenny och Andersson hit en stund.

Sen skulle Andersson köra pappa och dom till Törpa, och då följde

Jenny med medans Malin stannade kvar med mig.

Sen nyss kom Andersson och Jenny tillbaka för att hämta Malin.

Så nu sitter jah här själv, skittrött!

Ska slå på en film och sedan sova, göttans!

Godnatt bitches, love u!

Av jolin - 22 april 2011 19:52

Jag, Michell och pappa tog en tur till affären där vi

köpte mat och en annat massa skit.

Sen körde farfar hem oss hem till pappa igen då

vi började grilla. Sen kom pappas äckliga granne ner.

Gud vad jag hatar den personen, det är helt sjuk!

Sen kom även Jörgen. Vi åt och pratade.

Sen gick vi upp till pappa, och nu sitter jag här och

verkligen dunkar musik och inväntar Malin.

Ciaoo guys !

Av jolin - 22 april 2011 13:27

Tjao!

Solen skiner idag med, helt underbart!

Vaknade imorse och låg kvar i sängen och bara mös ett bra tag.

Gick upp och satte mig på balkongen med pappa och bara njöt.

Jag har kommit fram till att jag måset ha en bikini så jag kan sola

ännu mer, så jag får rätt rand!

Efter ett tag kom iallafall Michel upp, och då satt vi och prata lite till.

Sen kom vi fram till att vi skulle gå till affären och handla.

Så jag började fixa mig. Och nu sitter jag här och dunkar musik och

ska snart dra med dom till affären. Det blir grillat ikväll, gött!

Men skriver emr sen, jag lovar!

Pussen´

Av jolin - 22 april 2011 00:59

Detta får bli ett snabbt inlägg.

Missade att blogga förut idag. Förlåt!..


Just nu sitter jag här med min pappa och ska

snart tvätta av mig sminket, och sedan sova.

Hoppas på att jag hittar en bra film att kolla på också.

Imorgon får vi se vad som händer, kanske bli att grilla

om vädret håller och om jag har tur! ;)

Annars får vi se vad det blir, bara ta det lugnt.


Dagens har bla annat spenderats med Linda, Pappa och Michell.

Jag och Linda gick ner på stan en stund då jag träffade min saknade Robert!

Sen hem till papap igen och satte oss i solen en stund till.

Sen vart det att samtala lite!

Sen drog Linda hem till Simon, och nu sitter jag här.

Nu ska jag sova, puss! ´

Av jolin - 21 april 2011 13:29

Detta får bli ett snabbt inlägg.

Igår åkte jag och Malin som sagt hem till min pappa.

Vi satt och pratade, och färga håret :)

Jag fick färga mitt hår, Michells hår och Malins hår.

Frisör nästa? Tror fan det ;)

Nej men vi får se om jag får så bra betyg så att jag kommer in 

på frisör-linjen! Får ju alltid hoppas ;) 


Imorse när vi vaknade så åket vi hem till Malin för 

att ta ut hästarna och lite sånt. Vi lämnade kvar Malin

i Degerfors. Åkte in mot Karlskoga där bilen gick sönder. 

Så det var ju bara att fixa Michells hundar så dom fick gå ut. 

Och sedan åka hem till pappa. Lite senare kommer Adam

och ska hjälpa papap med bilen medans jagg sitter i solen! ;) 

Sen kommer Linda hit och sover hos mig, toppen! 

Nej men nu ska jag gå och sätta mig i solen och dricka cola! 

Av jolin - 20 april 2011 20:33

Tänkte köra ett sista inlägg nu innan jag åker till pappa.

Kanske bloggar där med, men man vet aldrig förens efteråt!


Jag och Malin satte och i solen idag med.

Dock var det inte lika varmt idag som igår.

Men det var fortfarande skönt.

Efter det gick vi in, och då lekta jag med kattungarna medans

Malin bloggade. Sedan tog jag kort på dom.

Haha det gick ju knappt, dom var inte stilla en sekund!

Efter vi lekt med dom skulle jag och Malin gå och möta hennes mamma

för att Malin skulle ha p-piller, men vi han inte innan dom stängde i Degerfors.

Så vi fick åka in till Karlskoga, när vi väl var på Apoteket i Kalrsskoga

ringde min kusin och fråga om jag ville ses en stund.

Så när vi kom till Degerfors igen så mötte vi han.

Sen gick vi och fixade stallet och tog in hästarna.

Kom in, fixade oss och packade.

Och nu ska vi åka!

Ciao!!

Av jolin - 20 april 2011 14:39

Shit vad jag längtar till sommaren nu!

Papap hämtade upp mig och Malin, åkte till affären

och köpte lite godis och sånt till kvällen. Skit billigt godis

måste jag säga. 40kr för 1kg! Efter att vi handlat åkte vi

ner till sommarstugan en stund! Sjukt underbart.

En massa sommarminnen kom till liv.

Vi satt i solen och pratade lite, sen gick vi ner

til stranden och kollade lite, sen tog vi en liten sväng i skogen.

Sen tillbaka till stugan, satt och pratade en stund till.

Sen åkte vi tillbaka till Degerfors. Och nu sitter vi här.


Jag längtar så grymt till sommaren, kunna åka ner till

stugan en vecka, bara sola, bada, fiska,  grilla och må bra!

Ingen täckning eller någonting. Bara ta det lugnt och

må bra, slippa alla människor! Inte behöva ta på sig en massa

onödiga kläder, inte ens behgöva borsta håret!

Fy, vad skönt!

Ni kanske också har en stuga någonstans?


Om inte annat så kanske jag och Malin sätter

oss i solen en stund idag igen. Sen kanske vi sätter på

lilla Cindy hennes vagn, och tar en tur i det fina vädret!

Vi får se hur vi gör.

Men nu orkar jag inte skriva mer!

Hejdå :)


Av jolin - 20 april 2011 11:46

Shit, det är bara 20e April, och det är typ redan sommar.

Hur normalt är det att vakna upp tre dagar i rad, och det är 20+

ute, redan på morgonen?! Aja, ska inte gnälla, jag älskart!


Malins pappa väckte henne och mig imorse, för att vi

skulle ta ut hästarna.. Haha, jag ville verkligen inte gå upp.

Ville sova vidare.. 'Aja duktig som jag är så gick jag upp.

Efter att vi tagit ut hästarna så gick vi in och åt frukost.

Och nu sitter vi här..


Senare under dagen kanske det händer något kul.

Men man vet aldrig med Degerfors lixom..

Annars får jag och Malin ta cyklen ner till samhället och köpa

en massa gott, och sedan cykla tillbaka igen och försöka laga hennes

tv så att vi kan ha filmmys!


Men nu orkar inte jag skriva mer, ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards