nneas

Alla inlägg under mars 2011

Av jolin - 31 mars 2011 22:36

Ska jag gadda mig eller inte? 

Bakom örat eller på handen?

Hjärta på handen?

Stjärnor/pussmun bakom örat? 

HJÄLP MIG! :D

Av jolin - 31 mars 2011 21:48

Idag är det Torsdag och jag har inte bloggat på länge! 

Har tänkt göra det varje dag, men har alltid kommit saker

emellan.. Men nu kör jag på! 

Min helg spenderades med Malin, Madde, Ahmed & Drgam.

På Fredagen så åkte jag, Malin och Ahmed till Marieberg.

Sedan hem till mig en stund. På Lördagen så gick 

jag, Madde, Malin, Drgam och Ahmed på bio.

Sedan åkte vi omkring lite i Karlskoga. Sen åkte vi hem till Andersson.

Satt där och chillade en stund, sen åkte jag och Malin hem till henne.

Sen vart det en massa tjaffs, vilket jag inte orkar ta upp här. 

Sen på Söndagen åkte jag, Drgam och Madde hem till mig. 

Dom sov hos mig, sen på Måndagen försov vi oss.

Sen kom mamma, mormor och Inez hem, då åkte Drgam och Madde hem..

Och jag följde med mamma, mormor och Inez till Hovsta för att fira min kusin.

Sen åkte vi hem, jag duschade sen gick jag och la mig.

Sen på Tisdagen vart det skola, sedan var jag med Dogge och Linus hela dagen 

tills jag åkte hem. Igår/ Onsdag så var jag i skolan, sedan med Dogge, Linus och Tina. Senare på dagen kom Jocke, sedan åkte jag hem och kollade på tv. 

Idag har jag varit i skolan, sedan var jag med Malin, och träffade Alex en stund.

Sen tog jag bussen hem, och nu sitter jag här.

Ska snart kolla på BigBrother, sen ska jag köra på ansiktsmask och mer bus! 

Hoppas ni mår bra! 

xoxo nnea

...

Av jolin - 23 mars 2011 21:37

Tagga Duschen! Tagga Duschen! 

Tagga Duschen! Tagga Duschen! 

Tagga Duschen! Tagga Duschen! 

Tagga Duschen! Tagga Duschen! 

Tagga Duschen! Tagga Duschen! 

Tagga Duschen! Tagga Duschen! 

Tagga Duschen! Tagga Duschen! 


Av jolin - 23 mars 2011 21:34

Jag känner mig stolt över mig själv! 

Jag och Angelica ska nog ner till Vallas Zumbaträning.

Vi ska börja där har vi bestämmt oss för nu! 

Så i sommar kommer vi ha snyggaste kropparna! 

Önska oss lycka till!


 

Av jolin - 23 mars 2011 20:14

Tjao alla! 

Haha, dagen började med skratt. 

Jag och Tina skulle skriva en historia på Engelskan idag.

Så vi tänke skriva ett "blogginlägg", och först tänkte vi skriva 

ChaCha, men sen började vi skratta åt en massa saker så det 

vart ChiChi, så jag funderar på att börja säga ChiChi, ifall ni ville veta. ;)

Aja, första lektionen var Engelska/språkval. 

Sedan So, Teknik, Matte och Elevensval. 

Efter matten så kom lilla Malin till skolan och inväntade mig.

Sen efter skolan körde Andersson och Jesper oss till samhället.

Där vi mötte på Linda, fast hon gick typ lika snabbt.

Sen kom hon tillbaka igen, haha :)

Sedan kom Dogge, och då satt vi och pratade en massa.

Det var riktigt trevligt faktiskt.

Sen drog han, sen kom han tillbaka lika snabbt, fast då hade

han med sig Salle och Gurra, sedan drog dom två + Linda.

Sedan kom Adam, Malins kille.

Då stod vi ute i solen och pratade. Sedan drog Dogge till ud.

Och jag tog bussen hem. Kom hem och tog lite att äta, sen satte jag

mig framför tv'n, sen nu här. 

Ska snart hoppa in i duschen och fixa lite. 

Sedan ska jag lägga mig i sängen och kolla på BigBrother tror jag.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! 

xoxo nnea'

Av jolin - 22 mars 2011 21:20

Alltså, kärlek? 

Kär+Lek = Lek

Haha, jag skrattar bara åt det just nu.. 

Aja, glad, ledsen? Hursomhelst... 

Detta var ett patetiskt inlägg!

Av jolin - 22 mars 2011 20:47

Shit, jobbig dag! 

Idag är det Tisdag, och jag kom i tid till skolan.

Ett stort grattis till mig typ, haha nej men nästan ;)

Första lektionen hade vi Språkval, gjorde ingenting.. 

Sen hade vi Idrott, jobbade jättebra. Vi har rörelseverk just nu. 

Vilket betyder att vi ska röra oss till musik, typ dansa och sådant med

hjälp utav rekvesita och massa annat. Man ska även ha två låtar, och det får vara minst 3min och max 5min lång. Annars får man ig.. 

Men vi är klara, vilket som är väldigt tur.

För vi ska spela upp det på Fredag, haha önska oss lycka till! :)

Aja, sedan hade vi Biologi, gjorde inte ett skit.. 

Sen hade vi lunch. Äckligaste maten på länge. 

Men ska inte gnälla, tänk på dom fattiga barnen i Afrika och andra fattiga länder.. 

Sedan hade vi Svenska, Engelska och So, gjorde lite på varje lektion.

Hade ingen kontroll alls över min hjärna idag. Kunde inte 

koncentrera mig alls idag. Vilket jag borde ha gjort! 


Efter skolan inväntade jag, Tina och Eveline skolbussen.

Haha, vi är så lata att vi inte ens orkar gå upp till samhället när

det bara tar 10min att gå dit, haha vi tar bussen istället! ;)

I samhället mötte mi Elin och Angelica en snabbis.

Sedan gick vi hem till Robin för att hämta ett busskort jag skulle låna av henne.

Sen gick vi upp mot polisstation, där vi skulle möta Douglas.

Satt där och pratade en stund, sen gick vi alla tre hem till Eveline.

Där Douglas skulle träffa Evelines bror Sebastian.

Och jag och Tina skulle vara med Eveline.

Var där en liten stund, sen gick jag till bussen. 

Och precis när jag kom fram till bussen upptäckte jag att jag glömt min

väska hos Eveline, där min plattång, min sminkväska, min parfym och

allt annat som jag älskar.. Så min kväll vart ganska förstörd kan jag säga.

Men som tur tar Eveline med sig den imorgon! 


Kom hem, åt två mackor och sedan satte jag mig här! 

Skriver ett inlägg till sen! 

Ska dra, ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards