nneas

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

ingen rubrik

Av jolin - 22 mars 2011 20:47

Shit, jobbig dag! 

Idag är det Tisdag, och jag kom i tid till skolan.

Ett stort grattis till mig typ, haha nej men nästan ;)

Första lektionen hade vi Språkval, gjorde ingenting.. 

Sen hade vi Idrott, jobbade jättebra. Vi har rörelseverk just nu. 

Vilket betyder att vi ska röra oss till musik, typ dansa och sådant med

hjälp utav rekvesita och massa annat. Man ska även ha två låtar, och det får vara minst 3min och max 5min lång. Annars får man ig.. 

Men vi är klara, vilket som är väldigt tur.

För vi ska spela upp det på Fredag, haha önska oss lycka till! :)

Aja, sedan hade vi Biologi, gjorde inte ett skit.. 

Sen hade vi lunch. Äckligaste maten på länge. 

Men ska inte gnälla, tänk på dom fattiga barnen i Afrika och andra fattiga länder.. 

Sedan hade vi Svenska, Engelska och So, gjorde lite på varje lektion.

Hade ingen kontroll alls över min hjärna idag. Kunde inte 

koncentrera mig alls idag. Vilket jag borde ha gjort! 


Efter skolan inväntade jag, Tina och Eveline skolbussen.

Haha, vi är så lata att vi inte ens orkar gå upp till samhället när

det bara tar 10min att gå dit, haha vi tar bussen istället! ;)

I samhället mötte mi Elin och Angelica en snabbis.

Sedan gick vi hem till Robin för att hämta ett busskort jag skulle låna av henne.

Sen gick vi upp mot polisstation, där vi skulle möta Douglas.

Satt där och pratade en stund, sen gick vi alla tre hem till Eveline.

Där Douglas skulle träffa Evelines bror Sebastian.

Och jag och Tina skulle vara med Eveline.

Var där en liten stund, sen gick jag till bussen. 

Och precis när jag kom fram till bussen upptäckte jag att jag glömt min

väska hos Eveline, där min plattång, min sminkväska, min parfym och

allt annat som jag älskar.. Så min kväll vart ganska förstörd kan jag säga.

Men som tur tar Eveline med sig den imorgon! 


Kom hem, åt två mackor och sedan satte jag mig här! 

Skriver ett inlägg till sen! 

Ska dra, ciao! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards