nneas

Alla inlägg under oktober 2011

Av jolin - 31 oktober 2011 19:29

Åh vad jag vill köpa left 4 dead 2 just nu :( Får tjata lite på mammi :$

För övrigt så väntar jag på att Linda ska smsa så att jag kan börja röra mig mot bussen.

Donken och myskväll, hihi det behövs. Och denna gång ska jag fan inte ramla!  

Men skriver mer senare vafan! :)

Av jolin - 31 oktober 2011 19:07

Ehm, vet knappt vad ambitioner är så :3

Tror det typ är vad jag vill göra med livet eller ngt :$

Bill iallafall plugga klart, sedan ta en bartenderutbildning och sedan njuta va livet! 

Av jolin - 31 oktober 2011 15:45

Haha det sved till i plånboken, men kul vare. 

Kom hem från stan för typ en timme sen, fick med mig en hel del hem! 

Tog ut fem hundra, och det var det ända jag fick röra mig med idag. Slutade med att jag handlade för nästan 700..

Fick iallafall med mig ; Tre par hipsters, en bh, gelenaglar, en stickad kofta, en tunika, ett par vingar, en blomma, presenter till mamma, en nyckelring, ett par strumpor och sedan en förpackning med hårfärg! 

Precis när vi kom in på Cubus så ropar de ut att de har rea ( halva priset ) på allt i hela butiken, endast idag.

Tänkte inte ens köpa något där, men de vart ju dedär troserna, koftan och naglarna.. 

Aja, har precis fixat naglarna och inväntar nu maten! Skriver mer sedan :*

Av jolin - 31 oktober 2011 10:23

Okej, nu har jag precis sminkat mig, fixat håret och klätt på mig, inväntar mamma och sedan bort mot bussen! 

Solen är på himmlen och humöret på topp! Hörs senare :*

Av jolin - 31 oktober 2011 09:27

Nyvaken och trött tjej. Fråga mig inte varför jag är uppe såhär tidigt.. Har ju lov vaf*n?

Aja, idag blir det ner på stan en sväng för att inhandla lite nya saker. 

Men först måste jag prata lite med mamma osv. Men jag skriver mer sen! 

 

Av jolin - 30 oktober 2011 21:42

 

Funderar starkt på att lägga mig ner i sängen och kolla på Two and a half men hela natten! 

Blir nog så hihi, men skriver mer imorgon ! 

Av jolin - 30 oktober 2011 20:16

Ställer mig i duschen i hopp om bättre tider !   

Av jolin - 30 oktober 2011 18:43

Har typ inga planer alls för den kommande veckan.

Imorgon ska jag upp på stan sedan åker jag kanske till Amanda.

På tisdag, ingen aning.

På onsdag, ingen aning.

På torsdag, tandläkaren och besök av mormor.

På fredag fira mamma och maskerad.

På lördag, fira mamma med fina gänget.

På söndag, mysa och ta hand om mig själv.

Vill ni ses så är det bara ni slänger in en kommentar!

Ovido - Quiz & Flashcards