nneas

Alla inlägg under oktober 2011

Av jolin - 26 oktober 2011 14:55

Kommer inte på något, men typ när någon nära dör <3

Av jolin - 26 oktober 2011 13:56

Har ju sagt tidigare att jag ska till Putte i parken nästa år, haha glöm det!

Ska lägga undan pengar nu i någon månad så att jag sedan kan få åka på Peace and love istället! 

Mina älsklingar ska ju dit, Skrillex, Hoffmaestro, Lars Winnerbäck och Labyrint, kommer få fetaste

öronorgasmen kan jag lova! Ses vi där? ;)


För övrig så har jag legat och kolat igenom säsong ett utav Two and a half men! Nu ska jag duscha och sedan

dunka musik och bara njuta av livet, måste läsa en bok också, har inte ens börjat läsa och jag ska ha 

läst klart den på fredag, haha lyckta till Jolin!!

Av jolin - 25 oktober 2011 19:51

Jag skulle gjort vad sin helst för att få just dig i min famn!

Jag skulle ha pluggat mer i högstadiet

Kommer inte på mer :(

Av jolin - 25 oktober 2011 09:23

Fyfan vad trött jag är, vill lägga mig i sängen och aldrig mer gå upp igen..

Men jag måste. Så nu blir det att fixa sig lite snabbt, sen jobbet! 

Av jolin - 25 oktober 2011 02:30

 

Jag har en väldigt fin vän som jag stöttar i vått och torrt! 

Vi är inte alltid sams, och vi bårkar väldigt ofta. Men vi hittar alltid tillbaka till varandra! 

Och folk får tycka och tänka vad dom vill, men han har alltid en plats i mitt hjärta! 

Av jolin - 25 oktober 2011 02:15

To be honest with you, i dont have the words to make you feel better,

but i do have the arms to give you a hug,

ears to listen to whatever you want to talk about, and i have a heart,

a heart that’s aching to see you smile again


 

Happiness is like a butterfly, the more you chase it,

the more it will elude you,

but if you turn your attention to other things,

it will come and sit softly on your shoulder

Av jolin - 25 oktober 2011 00:25


En fin bild på kvällens outfit, tyckte texten på bilden passade ihop med bilden. Fin mage som sticker ut:(

Aja nu kom mamma hem med min sallad, så säger godnatt nu!


Av jolin - 24 oktober 2011 23:39

Kul att jag suttit här och försökt fixa min header i en timma eller två.. 

Sen när den väl blir klar, så märker jag att den blir helt konstig när jag 

laddar upp den, då den inte hamnar i mitten, men nu får det vara så!


 


För övrigt så har jag kollat lite på kläder osv, och pratar med mina fina 

Lina & Malin. Längtar tills halloween och kryssningen något enormt :( 

Ska tvinga iväg mamma till statoil och köpa mat åt mig, är hungrig men

orkar inte tillaga något.. Har druckit tre koppar kaffe också, no sleep for me.. 

Men nu ska jag tjata på mamma, puss på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards