nneas

Alla inlägg under oktober 2011

Av jolin - 18 oktober 2011 22:47

Hittade en bild ifrån i sommras, sminkfri och äcklig. Men den får duga just nu. 

För jag vill ha sommar, ta mig tillbaka. Hade näst intill inga problem i sommras, allt var underbart, och livet lekte. Och så värmen, man kunde vara ute på kvällar och nätter utan att frysa, utan att vara mörkrädd. Men nu, nu fryser man och är mörkrädd, iallafall jag .. Men det var faktiskt inte det jag skulle skriva.

Skulle bara säga godnatt! 


 


I'd rather be alone than be with someone that does not exist
But I'd rather be with someone who hates me than someone
who does not take me for who I am, only to have someone at his side!
Av jolin - 18 oktober 2011 18:59

Sitter just nu och lyssnar på Skrillex och ska snart ta mig ut på en kvällspromenad med mamma och Alice, måste ju värma upp för imorgon. Orkar inte vara hemma, så nu jäklar ska jag iväg till skolan! När jag kommer in ska jag spela lite, sen kolla på film och sova! Men jag återkommer nog senare, eller imorgon!!


 

Av jolin - 18 oktober 2011 17:34

Först vill jag tacka en vän som är guldvärd, vet inte vad jag skulle göra utan honom just nu. Och det var skönt att få höra sanningen, för nu vet jag att jag verkligen ska gå vidare, och aldrig mer blicka tillbaka ! Sen vill jag även tacka en person för att ha visat sin rätta sida. Jag kommer aldrig mer ens titta åt hennes håll, för hon är inte värd det.Vänner gör inte så, och nu vet jag att du inte är en av mina vänner! Och jag vill tacka alla som alltid funnits där. Jag har de jag behöver. Och jag klarar mig någor enormt bra med de jag har,jag behöver inga medelmåttor! 


 

Jag ska mot toppen! 

Av jolin - 18 oktober 2011 14:44

 

Jag hatar att vara själv, det får mig bara att tänka för mycket. Men jag ska påminna mig själv om att aldrig bli kär. Tror jag tycker om en person nu, eller ah jag är ganska säker på det. Men jag känner inte personen så väl, men jag tycker han är riktigt fin, och jag är ganska säker på att han har en minst lika fin insida. Men feg som jag är så vågar jag ingenting säga, så nu tänker jag gå vidare! 

Av jolin - 18 oktober 2011 14:19

Fyfan vad jag vill utomlands.Gå ner till havet på morgonen. Bara ligga där på stranden med solen i ansiktet. Känna doften av havet och bara höra vågorna slå mot sanden. 

Sedan gå och äta på någon fin resturang och sedan ta en promenad på marknaden. Sen fram mot kvällen, ta en lång dusch, fixa sig och gå ut och dansa! 

Hittade ett stälel jag vill till, kolla bilderna!!  http://www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/afrika/egypten/sahlhasheesh/accomodations/pages/tropitelsahlhasheesh.aspx





Av jolin - 18 oktober 2011 12:41

Jag har säkert många fula ovanor, men kommer typ inte på några.. 

Men jag ska försöka haha..


Jag brukar alltid små äta under dagen och på natten speciellt. Jag brukar bita på mina naglar, har verkligen försökt att sluta. Varje gång jag låst en dörr måste jag alltid känna på handtaget så att det verkligen låst. Det första jag gör är att sätta mig vid facebook så fort jag kommer åt en dator. Jag måste alltid pillra med något, annars blir jag uttråkad. Kan aldrig sitta still i en timme. Måste alltid veta vart jag har min mobil, kollar alltid om det kommit något sms. Och nu kommer jag faktiskt inte på ngt mer!

Ovido - Quiz & Flashcards