nneas

Alla inlägg under oktober 2011

Av jolin - 17 oktober 2011 17:40

 

Ingen Erika idag.. Hon svimmande typ i duschen.. Men får hoppas på att hon kommer imorgon. Så får sysselsätta mig med något annat. Men vet inte vad. Får typ göra tusen inlägg här på bloggen.. Men kan typ inte ladda upp bilder.. Men jag ska försöka. Vill att mitt knä och min hand ska bli bra, vill till skolan :$$

Av jolin - 17 oktober 2011 15:29

 

Kan börja med att säga att jag mår lite bättre idag. Kan böja lite på knät iallafall. Men kan fortfarande inte böja det helt eller gå normalt. Men man ska ju börja någonstans. Var i vilket fall som helst inte i skolan idag. Men gick förbi min praktikplats för att meddela min handledare att jag skulle vara där så länge jag orkade imorgon. Men hon sa att jag inte fick komma haha. Så imorgon ska jag ligga hemma i min säng och samla krafter så att jag orkar ta mig till skolan på onsdag! Men nu ska jag göra vaniljsås och invänta Erika!! 

Av jolin - 17 oktober 2011 11:43

Mina drömmar.. Mina drömmar är att väx upp, klara skolan, få ett bra jobb, en fin lägenhet, kunna spendera tid med mina vänner och familj, gå en bartänderutbildning, skaffa en fin pojkvän som jag kan spendera min liv med, resa en massa, skaffa barn, och sedan bara njuta av livet ! 

Av jolin - 16 oktober 2011 21:42

Idag har jag haft på mig ett par mys-shorts och ett linne! &underkläder såklart haha .. 

Av jolin - 16 oktober 2011 20:42

Kommer inte blogga så mycket de kommande dagarna, då jag knappt kan skriva, och har så himla ont. 


Jag lyckades iallafall ta mig upp på stan för att möta Linda. Visst det gjorde ont då jag inte kunde böja på benet.. När vi väl kom hem vart det bara värre. Det blödde igenom förbannded vi la på mitt knä och hela knät började att svulla upp. Till sist kunde jag inte ens gå så fick släpa mitt ben efter mig som en zombie.. Idag så är det ännu värre vilket ni kanske ser på bilden där nere. Kommer inte ens upp i sängen själv, kan inte göra någonting alls. Och det är inte ens ett stort sår, det är inte ens en centimeter långt så det är antagligen djupt.. Så imorgon ska jag försöka komma iväg till en doktor och sedan till ÖBO för att ge dem en rejäl utskällning.. Men åter kommer mer någon annan dag! Nu ska jag försöka lägga mig i sängen! 


 

Av jolin - 15 oktober 2011 18:10

Kom inte så långt, snubblade utanför porten. Så nu kan jag inte gå på höger ben, och kan heller inet använda vänster hand........ Men bara att försöka komma iväg igen!


 

Av jolin - 15 oktober 2011 17:44

Ska snart ta på mig skorna och möta upp min prinsessa Linda! Har inte träffat henne på länge, så det ska bli jättekul. Saknar henne något enormt. Men nu måste jag kila iväg! Puss så länge! :*

Av jolin - 15 oktober 2011 13:08

" Jag vill ha dig här på riktigt inatt "

Åh, jag vill verkligen det. Men aja, what ever haha . 

Han vet ju inte ens att de är honom jag menar, tror inte ens att de är någon annan som vet vem jag menar. Men så kan det vaaaaara. 


 


Har i vilket fall som helst varit vaken ett tag nu, men har verkligen inte haft ork till någonting alls. Det har jag inte nu heller. Men ska kolla lite på halloween-dräkter. Sen ska jag fortsätta att kolla på film och tycka synd om mig själv. Har en sak till att säga, att alla killar ska verkligen uppskatta att de inte är tjejer. Mensvärk ♥

Ovido - Quiz & Flashcards