nneas

Alla inlägg under juni 2011

Av jolin - 25 juni 2011 23:30

F Y F A N ,  D E N K Ä N D E S !

Det gjorde ont i hela kroppen, det lixom sved till. 

Men aja, vad ska jag göra? Jag borde vara glad för din skull, men jag kan lixom inte, för du viste, du viste hur jag tyckte och tänkte.. Men Finns ingenting att säga om det, trodde inte en riktig vän gjorde så.. Men kanske, kanske inte? 

Ska fan ta och sova på saken! fitta

Av jolin - 25 juni 2011 23:09

Har inte gjort ett jävla skit idag! 

Vaknade hos mormor, åt frukost. Tog en promenad.

Kom tillbaka, spelade kort, dom från Hovsta kom, det vill säga kusiner, moster, och mosters man. Fikade, pratade, dom började att grilla. Åt mat, pratade lite till. Och sedan åkte vi hem, spelade lite xbox, kollade på film, gick och och gick. Satte mig här, fett nice och värd dag, jag svär! 


 

Av jolin - 25 juni 2011 22:55

Älskade ängel! 

Du är mitt allt, utan dig vore jag ingenting! 

Jag vet inte riktigt vad jag skulle vara utan dig, om jag ens skulle finnas? 

Jag tror faktiskt inte det, så många gånger du har funnits där när jag har

haft det som svårast, tror inte att jag kan beskriva hur mycket det betyder 

för mig! Men du ska veta att det betyder så sjukt mycket, och jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, men jag hoppas verkligen att du förstår det! Den dagen jag inte har dig längre, den dagen kommer jag att gå under.. Du är så äkta man bara kan bli, en trogen vän, som alltid finns där och aldrig sviker! Du är den perfekta, helt underbar! 


 


Jag älskar dig, Malin Nyström!   

Av jolin - 25 juni 2011 11:09

Igår var det ju som sagt midsommarafton, då vi åkte hem till mormor.

Vi åt en massa gott, och spelade en held del kort. Men jag sov bort halva midsommarafton.. Men et behövdes kan jag lova! Men vi gjorde inte alls mycket, blåste ju som fan!.. 


Idag skulle jag ju åkt in till Malin, men såg på hennes fb att hon dissade.. 

Så blir nog att stanna kvar här ändå, men vet inte än. Ska nog ta en joggingtur med syster, och kanske bada ? Hmm, det märker vi! 


 

Av jolin - 23 juni 2011 23:00

Jag måste börja detta inlägg med att säga att jag bara ÄLSKAR min nya ring, fyfan! Har velat haft den skitläneg, och nu hade dom sänkt priset på den, underbart!


Somsagt, gick och mötte Amanda vid polishuset efter att jag varit på AF och FK med mamma. jag och Amanda gick runt på stan i flera timmar, sjukt nice!

Hade ju inte träffat bruden på flera veckor!... Efter att vi shoppat klart tog vi en varsin cheeseburgare och en cola! Sen gick vi upp mot slottet, satt och skrattade åt alla fula "konstvärk" dom har gjort här i Örebro nu på senaste tiden.. Så sjukt fula, varenda sak, speciellt sea world.. Men sen satte vi oss på en annan bänk i solen, då det stod två utländska killar och stirrade på oss. Och dom pekade även på oss, dom  stod typ och stirra hur länge som helst, och dom gick aldrig, fett creepy.. Men efter 15-25min så drog dom. Så då kunde vi gå hem. Kom hem till mig då jag och syster spelade lite gh, och sen satte jag mig här. Ska snart ta och packa min väska, för mormor kommer vid 07.30-08.00 imorgon.. Men kommer antagligen inte blogga så mycket under helgen.. Kommer ha fullt upp ändå, men gör nog ett tidsinställt inlägg istället! :) 


 

Av jolin - 23 juni 2011 22:42

 

Av jolin - 23 juni 2011 22:28




http://www.youtube.com/watch?v=fTkr8zWiRSE    


If you got Jack in your cup, go raise it up
(Go raise it up, go raise it up)
If you ain't got enough, go fill it up
(Go fill it up, go fill it up)




I'm gonna chase this whiskey with Patron
I wanna girl in my lap and a Jagerbomb
I'm comin' in hot, ya heard me
And imma make it rain on the girl who serves me


I drink a fifth of vodka till it's gone
And if it feels so good then it can't be wrong
I'm comin' in hot, ya heard me
And we be takin' shots, and if not, you nerdy


We only leave a pre party go party some more
I'm already shit faced before I walk in the door
This girl's rubbin' on my leg, I never met her before
And now she's makin' her way down to my gentleman's sword


It might be the drugs talkin' or the shots of Patron
But these bitches look like models and they're ready to bone
I take 'em back to my parents house we'll be home alone
Slap some chicks and have 'em yelling like Macaulay Culkin


She's tearin' it up, yeah she's dancin' her ass off
This girl's like a Mac the way she's ridin' my laptop
I'm tryin' to get my rocks off so don't try to cockblock
I'll grab my sawed-off and blow your cock off


You know we drink so much, we gettin' drunk for weeks
We drink so much Goose, we turnin' into geese
Me and my crew slidin' in through VIP
These bitches play my skin flute like they're Kenny G


I'm gonna chase this whiskey with Patron
I wanna girl in my lap and a Jagerbomb
I'm comin' in hot, ya heard me
And imma make it rain on the girl who serves me


I drink a fifth of vodka till it's gone
And if it feels so good then it can't be wrong
I'm comin' in hot, ya heard me
And we be takin' shots, and if not, you nerdy


If you got Jack in your cup, go raise it up
If you ain't got enough, go fill it up
If you had too much, don't throw it up
And If you ain't got shit, throw your hands up


Yo, I rolled up drunk on my Razor
Fuck all the haters
Packin' a fat glass of Jager


And I'm drinkin' Makers
Don't need a chaser
Ordered a couple mind erasers


Got the party favors
Save those for later
I'm a team player
Take ya shots like the Lakers


Check out the Gators
Yes, I'm a gangster
And I got my ice on my neck
Than a glacier


Now it's time to blazer
Who's got the paper?
I heard there's an after party up at John Mayers


Hope it's a kegger
Nope, but it's catered
'Bout to squeeze buns like a baker


Girl, you're in danger
Hung like a hanger
And I'm bout to black out like I'm Darth Vader


So grab my lightsaber
Savor the flavor
Yeah you know these bitches love seamen like a sailor


I'm gonna chase this whiskey with Patron
I wanna girl in my lap and a Jagerbomb
I'm comin' in hot, ya heard me
And imma make it rain on the girl who serves me


I drink a fifth of vodka till it's gone
And if it feels so good then it can't be wrong
I'm comin' in hot, ya heard me
And we be takin' shots, and if not, you nerdy


If you got Jack in your cup, go raise it up
If you ain't got enough, go fill it up
If you had too much, don't throw it up
And If you ain't got shit, throw ya hands up


If you got Jack in your cup, go raise it up
If you ain't got enough, go fill it up
If you had too much, don't throw it up
And If you ain't got shit, throw ya hands up


I'm gonna chase this whiskey with Patron
I wanna girl in my lap and a Jagerbomb
I'm comin' in hot, ya heard me
And imma make it rain on the girl who serves me


I drink a fifth of vodka till it's gone
And if it feels so good then it can't be wrong
I'm comin' in hot, ya heard me
And we be takin' shots, and if not, you nerdy


If you got Jack in your cup, go raise it up
(Go raise it up, go raise it up)
If you ain't got enough, go fill it up
(Go fill it up, go fill it up)


If you got Jack in your cup, go raise it up
(Go raise it up, go raise it up)
If you ain't got enough, go fill it up
(Go fill it up, go fill it up)



Av jolin - 23 juni 2011 21:51

Hihi har köpt en massa nytt idag, dock har jag ingen bild.. Ingen kamera.. 

Var iallfall sjukt mycket fint som fanns, men kan ju inte köpa allt lixom, även om jag vill.. Men dom har ju rea på varenda butik i hela stan!.. 


Köpte iaf; bh, magtröja, linne, jeans, ring, väska, topp/bh.

Sen var det någonting mer.. Kommer inte ihåg vad.. 

Bilder kommer om ett tag, snatta systers mobil :D

Ovido - Quiz & Flashcards