nneas

Alla inlägg under juni 2011

Av jolin - 9 juni 2011 16:23

Här får ni en liten sommrig bild på mig, Tina och Angelica ! 


 

Av jolin - 9 juni 2011 16:13

Puh, det är varmt ute, och kvaft.

Har varit iväg till apoteket med mamma, och sedan gick vi och solade.

Det regnade som fan när vi gick ut, men som ur var hade det slutat åska! 

Kom hem och satte mig och läste en skvallertidning.

Visste ni att Madonnas dotter som är 14år är tillsammans med sin förra privatchaufför som är 45år? 

Det är ganska äckligt, fyfan ! 


Aja, just nu gör jag inte alls mycket. Är bara oroligt som fan! 

Min klänning kom inte idag heller.. Men får hoppas på att den kommer 

imorgon, annars vet jag inte vad jag gör, seriöst alltså.. 

Men nu ska jag sluta tänka på det. Imorgon åker jag inte till degerfors då

jag ska möta upp Angelica, sen blir det och köpa lite saker, och sedan upp till

letälv för att gå på min fina prinssesas student! Grattis Malin!!! :D 

Sedan får vi se vad som händer, sola? Haha nejdå, men har inte en aning.

I helgen blir det bara att göra ansiktsmask, raka benen och sådan skit

inför måndag och tisdag, inte långt kvar nu, dock vill jag typ sluta imorgon.. 


Funderar på att tjata lite på mamma och säga att vi ska springa upp på stan, för

att jag behöver en vit bh till min andra klänning som jag ska ha på måndag.

Med tanke på att solen börjar smyga fram nu så borde hon gå med på det! 

Hihi, önska mig lyckta till ;)


 

Av jolin - 8 juni 2011 20:22

Haha har fått låten Perfect på huvudet! 

Glömde berätta om vad jag gjorde igår efter skolan haha :)

Pappa kom och hämta mig i Degerfors, och med sig hade han farmor.

Vi lämnade av henne på vårdcentralen vid baggängen. Sedan åkte vi och

köpte en varsin mjukglass. Sjukt gott var det! Sen åkte vi och hyrde två filmer.

American virgin och Sniper, båda två var dåliga.. Så det är ingenting jag rekomenderar. Efter vi hyrt filmerna åkte vi upp till vårdcentralen igen.

Väntade på farmor, efter vi släppt av farmor hemma hos henne så åkte vi ner till godishuset där jag fick godis och cola, och pappa köpte chips. 

Sen åkte vi ner till Sibylla igen för att handla lite "tjockismat". Tog en Fun box,

orkar fan inte mer en så. Sen kom vi hem, satte på första filmen, den pappa valde. Alltså Sniper, åt mat och efter ett tag somnade jag på soffan. Vaknade sedan upp vid åtta halv nio på kvällen. Då kollade vi på filmen jag valde, American virgin. Efter det kolla på på tv, och då drog åskan igång. Är ju lite åskrädd, så var smått nervös. Sen somnade pappa, och då satte jag mig vid datorn och kollade runt lite. Satt där i några timmar faktiskt, haha ;) 

Sen slog jag på American virgin igen bara för att ha någonting att somna till.

Och det funkade!


Vaknade sen elva imorse, satte mig vid datorn, sedan vid tvn.

Bråkade lite med mamma och pappa. La mig i sängen och typ dog.

Sen åkte pappa och jag iväg och köpte en varsin dricka, sen åkte vi till busstationen. Där jag tog bussen hem, på bussen satt Karin, så fick sällskap! 

Sen gick jag hem och kollade på tv. Sen satte jag mig vid datorn, kollade lite på H&M och Gina tricot. Nu ska jag snart ta en dusch sen får vi se vad som händer.

Måste packa väskan iallfall! 


 

Av jolin - 8 juni 2011 15:00

Ni vet sånna dagar då man bara vill dö eller gräva ner sig.

En sådan dag har jag idag. Dagen kunde inte börjat sämre känner jag.

Men nu är det lite bättre.. Får försöka att vara lite glad.. 


Kollade just busstider. Får se vilken buss det blir.

Måste hämta min klänning och lite andra saker. 

Imorgon blir det skolan, yippie! Underbart, eller inte -.-

Möta min mentor, kommer bara vilja döda henne när jag ser henne. 

Ska fan undvika henne hela dagen i skolan. 

Sen på fredag får vi se vad som händer och hur det blir med allt.


Får hoppas på att min klänning kommer imorgon eller på fredag,

och att den passar. Annars bryter jag fan ihop, jag skojar inte!

Av jolin - 8 juni 2011 13:23

Jag vill bara döda någon just nu! 

Min fittlärare är inge dum i huvudet för det? 

Jag och Eveline pratade med henne igår om att vi inte skulle komma till skolan något mer denna vecka för att vi inte hade någonting mer att göra. Och betyg sattes lixom idag? Det ända vi skulle göra var att kolla på film och leka lekar, ja gud vad kul! Jag berättade även att jag skulle på Malins student på fredag. Hon bara; okej.. Sen idag ringer hon hem till både min pappa och mamma och säger att jag skolkar, och att jag inte alls hade pratat med henne, vilket jag hade.. 

Så nu har hon förstört min dag, min helg, mitt sommarlov! 


Och som grädde på moset lixom.. 

Jag har inte köpt skor till skolavslutningen..

Jag har inga underläder till skolanslutningen.. 

Jag har inga lösnaglar till skolavslutningen..

Jag har ingen klännigntill skolavslutningen för den har inte kommit..

Jag har inte fixat Malins grejer till hennes student.. 

Jag har ingen födelsedagspresent till Malin som redan fyllt år.. 

Har säkert glömt något.. 


Tror fan att det blir att skita i allt, för jag orkar inte med denna jävla panik.. 

Av jolin - 8 juni 2011 00:34

                 

Ser för övrigt jättefet, ful och konstig ut på dom flesta bilderna! 

Men underbara dagarn kan jag lova!    

Av jolin - 8 juni 2011 00:15

Ouff, lite smygångest för att jag inte bloggat på veckor! 

Men det har varit så mycke saker i luften på en och samma gång nu så.

En massa i skolan, husvakt, studiedagar och en massa skit! 

Kan ju börja med att berätta att jag fick G i matte idag, ni skulle bara 

veta hur underbart det känns! Så nu har jag 80-90 poäng. 

Hoppas bara jag kommer in någon stanns.


Vi var även husvakt/ hundakt och barnavkt förra veckan åt min moster

som åkte till norrland med sin man. Så det blev att spendera Tisdag,

Onsdag och Torsdag i Hovsta. Och hade även sällskap av lilla Malin! 

På torsdags kvällen åkte vi hem, då jag bara låg i soffan och njöt.

Sen på fredagen åkte jag till degerfors där det var födelsedagsfest

för en kompis vid namnet Daniel. Sen åkte jag hem till Malin och sov.

Sen på Lördagen åkte jag och Angelica till Svartå där vi spenderade kvällen/ natten med Eveline och grabbsen. Sen på söndagen åkte vi hem till Random 

och sov kvar där med honom och Rådis. Samma sak igår då vi även hade taco mys och kollade på film. Har även spenderat många dagar på stranden för

lite sol och bad, helt underbart! Måste ju passa på att förbättra brännan inför

avslutningen! 


Juste, Avslutningsmiddag på måndag kväll kl 18.00

Avslutning på tisdag morgon kl 08.20

Sedan sommarlov i nästan 3 månader! 

Wonderful!! 


Dock har jag redan tagit ett "smyg-sommarlov" för att jag har ingenting att göra

i skolan, så fick vara ledig tills på måndag, så det ända jag behöver göra nu i veckan är att städa ut mitt skåp, awsome ! 


Men  nu känner jag att detta vart ett långt inlägg.

Så nu ska jag kolla in på lite bloggar, och sedan slå på en film och sova! 

Puss & godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards