nneas

Alla inlägg under juni 2011

Av jolin - 11 juni 2011 21:50

Har precis kollat lite på möbler på IKEAS hemsida.

Med tanke på att jag flyttar 1 september så behöver 

jag lite nya mmöbler ;) 

Hittade dessa sängar, men har beslutsångest.. 

Så nu frågar jag er, vilken tycker ni? :)


     


 

Av jolin - 11 juni 2011 20:51



http://www.youtube.com/watch?v=KQ6zr6kCPj8


PARTY ROCK
Yeah
Wooo!!!!
LETS GO!!

Party rock is in the house tonight
Everybody just have a good time
And we gonna make you lose your mind
Everybody just have a good time

We just wanna see yaa!

Shake That !

In the, club party rock look up on your girl
She on my jock non stop when we in the spot
Booty move away like she on the block
What the track I gots to know
Top jeans tatto cause I'm rock and roll
Half black half white diamino
Gain the money, out the door

Yoooo!!
I'm runnin through these hoes like drano
I got that devilish flow rock and roll no halo
We party rock yea! that's the crew that I'm reppin
On the rise to the top no led in our zeppelin
Hey!!!
Party rock is in the house tonight
Everybody just have a good time
And we gonna make you lose your mind
Everybody just have a good time 

We just wanna see yaa!

Everyday I'm shuffelin

Shuffelin shuffelin

Step up fast and be the first girl to make me throw this cash
We get money don't be mad now stop hatein is bad

One more shot for us
Another round
Please fill up my cup
Don't mess around
We just wanna see
You shake it now
Now you wanna be
Your naked now

Get up get down put your hands up to the sun [X3]
Put your hands up to the sun
Get up 
Put your hands up to the sun
To the sun
Put your hands up !!!!!

Party rock is in the house tonight
Everybody just have a good time
And we gonna make you lose your mind
Everybody just have a good good good time

Ohhhhh!!Ohhhhhh!!!Ohhhhhh!!!Ohhh!


Av jolin - 11 juni 2011 20:42

Underbart, nu har jag sovit bort ännu en dag.. Det känns som att det är det ända jag gör, sover, sover & sover. Hatar verkligen att sova bort mina dagarn, när det finns så mycket man skulle behöva göra lixom.. Men har inte riktigt ork eller lus till att göra någonting annat just nu. Men vad gör man inte för att bli frisk ;)


Har precis klippt upp sömen på ett par chinos som var förstora så att min mamma kan sy in kom åt mig ikväll. Väntar på att mamma kommer hem från promenaden men lilla Alice så att vi kan gå till affären. Sedan blir det nog bara att mysa ner sig i sängen igen till någon bra film. Sen imorgon blir det att packa väskan, för pappa kommer antagligen och hämtar mig imorgon. Sen väl hemma hos honom så ska jag bara ta det lugnt, hårinpackning, raka benen, bada och en massa sådant. Sen blir det skolan, hämta skor, antagligen en snabbis på stan och sedan middag. Kommer antagligen inte kunna äta någonting med big deal, vill spendera lite mer tid med min klass, vi splittras ju ändå om 3 dagar. Usch vad hemskt.. Det finns vissa i klassen som jag aldrig kommer träffa mer. Känns som det iallafall, och det finns en stork risk för det!.. 

Men nu ska jag klä på mig, för mamma kommer nog när som :)


 

Av jolin - 11 juni 2011 15:47


Börjar med att säga Grattis till min älskling idag igen!

Är hon inte en vacker liten ängel?

Hoppas att du hade en underbar dag igår gumman!

Är sjukt ledsen föra att jag missade din stora dag.

Men hoppas du förstår att jag älskar dig! 

( Haha jag vet att hon läser min blogg såatte )   


Min morgon / natt var hemsk.. 

Imorse mådde jag inte bra kan jag lova.. Trodde jag skulle dö.

Ont i hela halsen, kunde inte svälja, tandvärk och skitont i öronen.

Det kunde nog inte bli bättre alltså. Men sålänge jag tar Irpen och sådan

skit så mår jag ganska bra, dock har jag lika ont i halsen för det.

Halstabletter hjälper inte, inte honungste heller och inte glass. 

Får se hur jag mår imorgon, hoppas att det blir bättre.

Måste först till skolan på måndag, sedan till stan och sedan till middagen. 

Kommer bli stressigt som fan, och speciellt eftersom att jag inte är på topp.

Men det löser sig, får jag hoppas ! 


 

Av jolin - 10 juni 2011 18:04





http://www.youtube.com/watch?v=4JipHEz53sU




This one is for the boys with the boomer system
Top down, AC with the cooler system
When he come up in the club, he be blazin' up
Got stacks on deck like he savin' up
And he ill, he real, he might gotta deal
He pop bottles and he got the right kind of bill
He cold, he dope, he might sell coke
He always in the air, but he never fly coach
He a muthafuckin trip, trip, sailor of the ship, ship
When he make it drip, drip kiss him on the lip, lip
That's the kind of dude I was lookin' for
And yes you'll get slapped if you're lookin' hoe
I said, excuse me you're a hell of a guy
I mean my, my, my, my you're like pelican fly
I mean, you're so shy and I'm loving your tie
You're like slicker than the guy with the thing on his eye, oh
Yes I did, yes I did, somebody please tell him who the eff I is
I am Nicki Minaj, I mack them dudes up, 
back coupes up, and chuck the deuce up


Boy you got my heartbeat runnin' away
Beating like a drum and it's coming your way
Can't you hear that boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass
Yeah that's that super bass
Got that super bass boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass
Yeah that's that super bass
Boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, he got that super bass
boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, he got that super bass

This one is for the boys in the polos
Entrepeneur niggas and the moguls
He could ball with the crew, he could solo
But I think I like him better when he dolo
And I think I like him better with the fitted cap on
He ain't even gotta try to put the mac on
He just gotta give me that look, when he give me that look
Then the panties comin' off, off, uh
Excuse me, you're a hell of a guy you know
I really got a thing for American guys
I mean, sigh, sickenin' eyes 
I can tell that you're in touch with your feminine side
Yes I did, yes I did, somebody please tell him who the eff I is
I am Nicki Minaj, I mack them dudes up, back coupes up, 
and chuck the deuce up



See I need you in my life for me to stay
No, no, no, no, no I know you'll stay
No, no, no, no, no don't go away
Boy you got my heartbeat runnin' away
Don't you hear that heartbeat comin' your way
Oh it be like, boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass
Can't you hear that boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass

Boy you got my heartbeat runnin' away

Beating like a drum and it's coming your way
Can't you hear that boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass
Yeah that's that super bass
Got that super bass boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass
Yeah that's that super bass
Boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, he got that super bass
boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, he got that super bass


Av jolin - 10 juni 2011 17:48

Nu är jag på lite bättre humör än tidigare idag! 

Hade inte halsfluss, men missade Malins student i onödan.. 

Har iallfall bara en vanlig förkylning, trodde dom. 

Frågan är bara varför mina halsmandlar ser ut som äpplen? Haha


Iallfall, hos doktorn så var det en sköterska som lös med en lampa i min hals.

Och tryckte på mina halsmandlar, vilket gjorde riktigt ont!! 

Sedan skickade hon vidare oss till labratoriumet där en annan sköterska

skulle stoppa ner som en bomullspinne i halsen på mig. Vilket också gjorde

skit ont, men hon sa att jag var jätteduktig att det inte alls syntes på mig att

jag fick en pinne i halsen, medans jag typ satt och nästan spydde på henne? 

Sedan skickade hon iallafall tillbaka oss igen. Och då sa den andra sköterskan

att det kanske hade varit lättare om det hade varit halsfluss, men att det inte

var så, och lät skitnervös gjorde hon. Min första tanke var "shit jag kommer dö, eller så ska jag typ opereras eller så är det någon ny sjukdom dom ingenting vet om" fatta paniken man fick.. Men sen sa hon att det var en förkylning, men om det blir värre skulle vi komma tillbaka.


Efter vi varit hos doktorn gick vi till Lidl och sedan till Ica, sen hem.

La mig i soffan och kollade på tv, somnade tydligen till en stund, men 

vaknade av att mamma ropa att det var mat. Så det var bara att knalla upp 

käka, sjukt jobbigt med min svullna halsmandlar. Satte mig sedan här vid datorn, funderar på att vara lite nördig och spela sims3 och sedan fixa lite

smycken och ett par shorts. Sen blir det nog filmmys resten av kvällen.

En mindre rolig sak är att min klännign inte kommit än.. PANIK! 


 

Av jolin - 10 juni 2011 10:23

Vill börja med att säga grattis till alla studenter ! 

Hoppas ni får en underbar dag, idag är det just eran dag! 

Och ett stort grattis till min favoritflicka Malin som tar studenten!

Dock lite synd att jag missar/missade hennes student/ utspring (?) 

Men aja thats life.. 


Vaknade imorse av att jag hade sjukt ont i mina halsmandlar och hade feber.

Mina halsmandlar var så uppsvällda så dom är gemntjocka med käken.. 

Så mamma ringde till vårdcentralen, så ska dit halv två och ta halsprover.

Hoppas verkligen inte att det är halsfluss, hoppas det är en vanlig förkylning.

Kul att ha halsfluss på avslutningsmiddagen och avslutningen och i början av

sommarlovet. Kan ju inte bli bättre.. 


Aja åker nog in till Degerfors sen i vilket fall, vill ju inte missa hela Malins stora dag. Hon tar ju ändå studenten, vill inte missa denna stund! 

Kommer nog få ta hand om henne om jag tror rätt ;) 

Får även hoppas på att min klänning kommer idag, annars blir det att åka in till

Karlskoga imorgon, för att köpa en klänning.. Vill ju verkligen ha min klänning.

Får verkligen hoppas på att den kommer idag, annars blir jag riktigt ledsen. 

Skriver mer sen! 


    

Av jolin - 9 juni 2011 20:32

Haha, alltid mig, det ska alltid hända mig! 

Har feber och svullna halsmandlar, halsfluss? 

Har inte en aning, har aldrig haft det förut.. 

Och min klänning har inte kommit än, nervöst! 

Blir det halsfluss, mjukisbyxor och klasströjan på avslutningen? 

Ovido - Quiz & Flashcards