nneas

Alla inlägg under juni 2011

Av jolin - 20 juni 2011 14:30

Woho, humöret på topp, eller? 

Är fan sjuk sugen på att lägga ner bloggen? 

Det ända jag/ alla skriver är ju lixom vad man gjort udner dagen, vad 

man ska köpa, vad man köpt, vad man ska göra osv. Sjukt ointressant! 

ska ta och fundera påt över dagen, cya! 

Av jolin - 19 juni 2011 22:41




" Vi älskar AIK! Hatar Djurgårdens IF, hatar MFF. Hatar Bajen från söder, men vi älskar AIK!"  

Av jolin - 19 juni 2011 22:12


http://www.youtube.com/watch?v=t5Sd5c4o9UM 


You're so hypnotizing
Could you be the devil?
Could you be an angel?
Your touch, magnetizing
Feels like I am floating
Leave my body glowing


They say, "Be afraid"
You're not like the others, futuristic lover
Different DNA, they don't understand you

You're from a whole another world
A different dimension, you open my eyes
And I'm ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
Infect me with your love 
And fill me with your poison
Take me, t-t-take me
Wanna be your victim, ready for abduction
Boy, (boy), you're an alien
Your touch so foreign
It's supernatural, extraterrestrial


You're so supersonic
Wanna feel your powers
Stun me with your lasers
Your kiss is cosmic
Every move is magic

You're from a whole another world
A different dimension, you open my eyes
And I'm ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
Infect me with your love 
And fill me with your poison
Take me, t-t-take me
Wanna be your victim, ready for abduction
Boy, (boy), you're an alien
Your touch so foreign
It's supernatural, extraterrestrial


There is this transcendental
On another level
Boy, you're my lucky star
I wanna walk on your wave length
And be there when you vibrate
For you I risk it all, all


All

Kiss me, k-k-kiss me
Infect me with your love 
And fill me with your poison
Take me, t-t-take me
Wanna be your victim, ready for abduction
Boy, (boy), you're an alien
Your touch so foreign
It's supernatural, extraterrestrial


Extraterrestrial
Extraterrestrial
Boy, you're an alien
Your touch so foreign
It's supernatural 
Extraterrestrial



Av jolin - 19 juni 2011 22:04

Seg söndag! Har verkligen inte gjort någonting alls idag..

Jag och Tina vaknade, min kusin kom, inte sett han på ett år, om det inte är flera år så att säga. Sedan käka vi en massa godis, och billys. Hon åkte hem, jag satte mig vid datorn, sedan gick jag upp till Mischell en stund för att jag inte skulle störa pappa som låg och sov. Sen när jag kom hem vaknade pappa och åkte till jobbet, sen har jag bara suttit här, just nu väntar jag på Elias, Malin och Andersson. Sen får vi se vad det blir. Tror jag tar ett varmt bad när jag kommer hem och sedan slår på en film och bara myser! Imorgon åker jag nog hem till mitt kära örebro! Ska bli skönt att komma hem till mamma.


Juste, det får bli denna header, slarva lite. Men måste ta nya bilder innan jag fixar en ny lite bättre header! Så ni får nöja er så länge! 


 

Av jolin - 19 juni 2011 00:50

Ciao bella!

Känner mig såhäääääääääääär seriös!


Haha nej men tänkte skriva av mig lite.

Igår var det ju klassfest, helt underbart! Älskar verkligen min gamla klass, kommer sakna alla som fan! Världens bästa klass, bästa klassen jag gått i!

Sov iaf kvar hos Jesper,sen kom pappa och Adam och hämtade mig imorse

sen åkte vi till affären och handlade lite smått. Sen var vi i garaget hela dagen och mekade med Adam och pappas bilar. Sen kom Tina, då åkte vi och handlade lite till för att vi skulle grilla. Åkte ut till Lillsjöstrand och grillade. Jag och Tina tog en promenad som hette duga! Sen åkte vi hem och nu ligger/ sitter vi här i sängen och ska äta en massa godis och glo film!


 

Av jolin - 17 juni 2011 15:17

Haha nu är jag tillbaka igen! :)


Onsdag; Vaknade upp kl. 13.00 och då gick vi upp och åt frukost och satte oss sedan och spelade kort, sedan gick vi ut och solade. Sen spelade vi kort igen. Efter det hoppade vi ner i poolen och stekte. Sedan spelade vi kort igen. Sen tog vi in hästarna och så. Sedan käkade vi pizza och laddade ner en massa filmer som vi sedan kollade på.


Torsdag; Vaknade kl.13.00 igen, gick ut till stallet för att hovslagaren skulle komma. Så vi satt där medans han böt "skor" på hästarna, släppte sedan ut dom i hagen. Sen åt vi frukost, spelade kort, solade och badade. Sen var det bara att fixa sig och sedan ta in hästarna. Sen fick jag skjuts till Angelica där vi inte alls var länge för att vi skulle till Tina där jag skulle hämta mina saker och sedan mötte vi Simon och Jimmy. Sen stog vi ute och prata en stund innan pappa kom och hämtade mig. Sen när jag väl kom hem bad jag Mischell komma upp.

Så vi satt och pratade. Sen kom pappa hem, och då efter ett tag gick Mischell hem och sedan somna jag.


Fredag;  Vaknade, åkte ut med pappa då vi skulle skjutsa gudfar. Sedan åkte vi och käka. Kom hem, jag diska och så, fixade mig och nu ska jag kolla med lite folk och sedan ska vi till degerfors och hämta upp lite folk och sedan ut till högberg då vi ska till Jesper på klassfest!

Av jolin - 17 juni 2011 10:48

Tänkte bara skriva lite snabbt!


Måndag; Avslutningsmiddag, det gick bra, fick låna en klänning av Tina.

Middagen bestod av kycklingfilé inlindad i bacon, potatisklyftor, bearnessås och en kall sås och melonsallad. Efterrätten var glass/yoghurt- liknande sak med jordgubbar. Sen åkte vi upp till Moa där alla från hela klassen var, vi spela kubb och bara satt och prata. Sedan hem till Tina, kollade på film och sedan sov vi.


Tisdag; Klockan 05.00- 05.30 så gick vi upp, började fixa oss.

Vid åtta åkte vi ner till skolan, var på avslutningen i hallen. Sedan gick vi till klassrummet, fick våra betyg, Zenita höll ett väldigt fint tal. Sedan sluta vi, men vi klassen stannade kvar en stund och  sa hejdå. Vart många tårar för dom flesta.. Sedan till samhället, köpte jordgubbar och sånt, sen hem till Angelica.

Satt där hela dagen, kom det fler folk dit, sedan gick vi ner till pizzan, då kom Malin. Sen gick vi vidare, det slutade med att jag, Malin, Sebbe och Johan hamna i degernäs helt själva. Sedan gick vi upp till pekås. Johan och Sebbe drog till degernäs igen och jag och Malin åkte hem. Hade BLÅA fötter, iskalla och gjorde skitont som fan efter skorna.


Men nu kan jag inte skriva mer, ska åka iväg, skriver sen igen!

Av jolin - 12 juni 2011 21:40

Detta får bli ett snabbt inlägg!
Sitter hemma hos pappa just nu. Kom nyss ut ur badet/ duschen.

Ska snart ta mig något litet och äte och sedan glo lite på tv, sen blir det

sova och upp till skolan, sedan fix och avslutningsmiddag!


 

Ovido - Quiz & Flashcards