nneas

Alla inlägg under juni 2011

Av jolin - 23 juni 2011 13:46

Godmorgon! 

Vaknade för en stund sen, då jag och Malin gick ut med Alice. Sedan gick vi till affären och handlade frukost, och taco-saker. När vi kom hem käkade vi frukost och sen skulle hon till bussen, så nu sitter jag här helt själv, känns meninglöst med tanke på att jag kan sova nu istället. Som alla andra gör här hemme just nu.. Men aja, håller mig vaken, kan inte sova bort hela dagen som mor och syster. Ska nog ta en dusch, sedan kolla kontot, kanske dra upp på stan? Vem vet.. 


Imorgon åker jag hem till mormor, där jag ska fira midsommar, sen på lördag ska min kära mor få köra in mig till Örebro, sedan tar jag bussen in till Degerfors då jag ska fira midsommar med Malin, och alla andra goa människor! Och på måndag drar jag till Bodaborg med mina älskade. Sen får vi se vad jag gör resten av veckan! Sen får jag inte glömma bort att jag ska till Liseberg och kanske Danmark i sommar, men det återkommer jag om lite längre fram! 


 


Kolla här vilken "söt" och gammal bild jag hitta på mig själv från sjuan, haha.. 

Som sagt, jag funderar ju på att bli blond och sätta in löshår, vad tycker ni? ;) 

Har så jävla beslutångest.. Vill inte slita på mitt hår, men vore ändå skönt att få tillbaka min naturliga hårfärg, så jag slipper färga min utväxt och skit helatiden.. Har inte en aning om hur jag ska göra... 


 

Av jolin - 22 juni 2011 22:34



Haha, vi kan också släpap loss ;)

Aja, just nu sitter jag hemma hos mig med Malin, och Robin och Inez

i vardagsrummet, snart ska vi gå in och våldgästa dom! Vi ska fan också spela!


Har som sagt inte alls gjort mycket idag, var och handlade med mamma förut,

och hoppade hopprep med syster och Robin, hahaha! Sen satte jag mig och spelade en stund igen, och sen kom Malin, då vi gick och köpte godis, thihi :)

Sen satte vi oss här vid datorn, tog några fina bilder (som ni ser) och lyssnade på en massa musik! Och nu ska vi nog, ah har ingen aning ! Kanske skriver mer senare, CIAAAAAAAAAAAAAAAAAO!


   

Av jolin - 22 juni 2011 16:10

Haha sitter just nu hemma hos mig med min syster och Robin.

Vi håller på att spela left 4 dead 2, men det är lite tragiskt att vi klara ut alla banor för längesen, men vad spelar det för roll, lika kul för det! :)


Robin kom hit för en stund sen, då hon tog bussen.

Och jag har inte en aning om hur länge hon stannar heller, men det kvittar! 

Det är ju lixom lov, underbart! <3 

Senare kommer även min lilla Malin, hon kanske sover kvar här, om hon inte sover hos Jimmie/ Jimmy, så att säga. Kan även berätta att min mamma just nu är på någon föreläsning som har hållt på i snart fyra timmar, fattar inte hur hon orkar.. Jag skulle aldrig orka.. Och sen på det lixom, så ska hon jobba natt också! Hon kommer tyå gå hem i sömnen tror jag. Men inte mitt problem ;) 


Jag har inte gjort alls mycket idag heller, vaknade vid samma tid som alla andra dagar, runt ett.. Sminkade mig, spelade gh med syster, sminkade mig igen. Och ah, sen kom ju Robin, hoppas hon eller Inez dör snart så jag också får spela ;) Nej nu var jag elak.. Känner att detta är ett väldigt seriöst och intressant inlägg. Men annars vet jag att en person kommer klaga på att jag inte bloggat idag.. Men kommer antagligen skriva ett till inlägg senare! :) 


 

Av jolin - 21 juni 2011 22:53

Jag har gjort en "seriös" design på nellys hemsida. 

Kan vinna en resekupong vädre 20.000 och jag vinner och ett presentkort på nelly värde 10.000, så kom igen allihopa, rösta på min klänning, vem vet, kanske är någon av er jag tar med på min resa om jag vinner! ;)


 
Av jolin - 21 juni 2011 22:29

Detta får bli ett sista inlägg för idag! 

Orkar typ inte skriva nu för tiden, så ni får nöja er! 

Idag har jag inte gjort så mycket. Var till affären med mamma,

spela X-box360 med syster. Mötte upp Ella en snabbis på stan. 

Kom hem och duschade, och kollade på en massa gamla bilder. Nu blir 

det att slå på en film och sedan sova, är skitseg! 


Tänkte även berätta att jag funderar på att blondera håret så

att jag blir blond, och klippa lite kortare, sedan inskaffa en hårförlängning. 

Och så spara ut håret så att det blir långt. Kommer bli awsome, ska bara övertala mig själv till att jag vågar det. Har ju haft kort hår i flera år nu, vill ju ha långt. Men är så sjukt slitet så måste klippa av mig det mer, så att jag sedan kan spara ut det igen...


Tänkte även berätta att någon dag i veckan åker jag ut till mormor, ska nog försöka sola så mycket jag kan om det blir fint väder! Och sedan åker jag nog till Degerfors också. Men får se hur det blir med den saken! 


 

Av jolin - 21 juni 2011 13:51

Haha som ni kanske märkt så kommer jag nästan aldrig på några rubriker. Iaf inga seriösa.. Men det får ni leva med ! Jag funderade ju som sagt på att lägga ner bloggen, men det gör jag inte än. Så ni får nöja er med mina "intressanta" inlägg.


Vaknade upp för en timma sen typ, och bara låg kvar i sängen och mådde skit.

Har ju inte blivit helt frisk än, vilket suger.. Har värsta hostan och snuvan.. 

Haha, finns inget mer underbart än att vakna på natten av värsta hostattacken så att man knappt kan andas, bara känner hur det värker i hjärtat och lungorna.. Eller känna hur det bara rinner ner från näsan, haha love <3 


Nej men gjorde inte ett skit igår, seriöst alltså.. Spela lite, åkte buss. Sen gjorde jag ingenting mer.. Skulle ha träffat Amanda, men klockan vart så mycket.. Så det blir antagligen att träffa henne idag istället! Men först ska jag med mamma till affären.. Sen blir det att duscha en snabbis, och sedan fixa mig. Sen får jag se hur långt Amanda kommit :) 


 

Av jolin - 20 juni 2011 15:50

IÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Yes 
Fått ditt hjärta krossat: Nja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nja lite kanske
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha japp
Kysst en kompis: Ja


BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Om jag vill! 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inte alls mycket, fick paket 
Vilken tid vaknade du idag: kvart i ett typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: Var ensam hemma
Någonting som du längtar till: Putte i parken! 
Senaste gången du träffade din pappa: 10min sen?
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att inte vara så kort,

och inte bo i svergie...
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japps
Vad gör dig irriterad just nu: en person.. 
Långt eller kort: Långt.. men vadå???
Vad gillar du gällande dig själv: öhm, hej?

DIN FÖRSTA:

Operation: Aldrig opererat mig
Piercing: Öronen
Tatuering: Ingen, men snart så! 
Bästa vän: Josefine
Sport: Fotboll.
Husdjur: katt 
Vaccination du minns: Haha ingen aning.
Förälskelse: kärlek, vad är det? nej med rasmus tror jag.. 

Alkohol du drack: cider


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Båda..
Kramar eller pussar: Svårt att avgöra, men ah pussar! 
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Båda 
Tatueringar eller piercingar: Båda

Ovido - Quiz & Flashcards