nneas

Alla inlägg under maj 2011

Av jolin - 30 maj 2011 21:50

Jag känner mig enormt duktig! 

Igår kväll/natt gjorde jag klart ett collage som jag ska lämna in på bilden.

Sedan kom jag iväg till skolan i tid idag. Gjorde ett engelskaprov, spelade upp trummorna, synten och gjorde även durskalan och började skriva på rörelseverket. Sedan började jag på det stora matteprovet "genrepet"!

Efter skolan åkte jag hem till pappa med Malin för att hämta min klänning som kommit igen. Fick ju skicka tillbaka den för att det vart fel storlek. Det värsta var att det inte passade nu heller. Och den var mycket mindre än den förra jag köpte, och ändp hade jag tagit en större storlek!? Hel galet.. Så fick skicka tillbaka den igen. Så nu hoppas jag att den hinner komma innan skolavslutningen och att den passar. Tredje gången gilt säger dom ju, såatte. Wish me good luck! När jag kom hem från skolan slappade jag lite. Sedan började jag skriva en uppsatts om en egen uppfinning, när den vart klar skrev jag en till uppsatts som ska lämnas in på tekniken. Sen efter Big Brother blir det att måla klart en bild som ska lämnas in på bilden. Sen blir det sova och upp till skolan igen för att göra ett till engelskaprov och fortsätta med matteprovet. Blir toppen. Efter det bli det in till Örebro med Malin för att gå på stan! 


Sen på Onsdag blir det skolan, sedan Örebro/ Hovsta med Malin igen. 

Hon ska sova med mig i Hovsta hos mina kusiner där vi ska vara barnvakt/ husvakt/ kattvakt och hundvakt :) Sedan på torsdagen får vi se vad vi hittar på. Fredag blir det stan igen köpa lite saker, bla en present till Malin som fyller hela 19år på söndag. Det gillas! 


Men nu börjar BB, så ska dra! 

Pussar till er alla!

Av jolin - 30 maj 2011 20:26

Haha ni skulle bara veta hur ett av de perfekta ögonblickena skulle se ut! 


Det skulle vara om jag skulle gå på en spelning/ festival eller någonting liknande.

Och typ Darin skulle uppträda, jag fick stå längstfram, och han bara pekar på mig.

Tar upp mig på scenen och kramar om mig, pussar mig. Åh det vore underbart! 


Eller om jag skulle möta Bam Margera och han skulle gå fram till mig och prata med mig, krama mig, pussa mig, vad som helst. Får rysningar fan! 


Finns mycket mer jag skulle kunna skriva om, men orkar inte haha. 

Måste plugga! 

Av jolin - 29 maj 2011 20:06

Dag 28 – Vart du är född, uppväxt tills där du är nu.

Jag föddes i Karlskoga, bodde där tills jag började sjuan.

Då flyttade vi till Degerfors, sen flyttade vi till Örebro när jag skulle 

börja nian, och nu bor jag här! :)


Dag 29 – Vilken kändis du skulle vilja vara.

Jag skulle vilja vara Beyoncé, Shakira eller Christina Aguilera.

Av jolin - 29 maj 2011 20:01

Nu har min Tina åkt hem, kommer kännas ensamt att inte sova brevid någon inatt. Men på onsdag ska Malin sova med mig, har inte sovit med henne på länge! 

Och imorgon ska jag hem till pappa och hämta min klänning. På tisdag blir det även stan med Malin. Sen blir det stan på fredag med mamma igen ;$


Nu ska mamma fixa slingor på mig, och sedan blir det plugg och BigBrother.

Imorgon blir det skolan och göra 2 eller 3 prov.

Det är bara 5 skoldagar kvar efter denna vecka. Är även ledig onsdag, torsdag, fredag och måndag. Wonderful, men nu måste jag dra! 

Ha det bra, puss '

Av jolin - 29 maj 2011 15:28

FYFAN VAD JAG HATAR YEAHFESTIVALEN! 

JAG VILL BARA DÖDA NÅGON JUST NU!

SÅ SJUKT JÄVLA IRRITERANDE ATT DOM SKA BYTA SPELTID... 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH

3w56tghuoijnbvrtthiol

Av jolin - 29 maj 2011 14:18

Shit, detta kommer nog bli ett långt inlägg.. 

Börjar med att skriva lite om helgen! 


Fredag; gick på stan med mamma.

Inhandlade lite nytt som t.ex linne, naglack, jeans,

fotlänk, läderband, pärlor och en ny ring! 

Det hade inte regnat på hela dagen, men precis när vi hade en liten bit kvar innan vi var hemma så började det regna.. Sen när vi kom in slutade det att regna. Typiskt.. Började packa upp sakerna, plocka undan lite här hemma. Sen vart det iväg för att möta Tina som kom med bussen från Örebro. Vi gick till affären och handla lite åt mamma, sen gick vi hem. Gjorde några armband. Sen ringde Ella, så då gick jag och mötte henne, sedan hem igen. Vi satt och pratade en liten stund. Sen började vi fixa oss och gick sedan vidare till Yeah, vi mötte Sebbe, Dogge och Petter. Sen gick vi in på självaste området. Där vi mötte Julia, Adde och två personer till. Sen gick vi omkring och kollade på några band. Men sen vart det så kallt, så vi tänkte gå upp till Mc Donalds, då vi mötte Tim. Sen gick vi upp och köpte varsin cheeseburgare, sen ner mot pressbyrån och sedan hem. Kom hem och spelade monopol, Ella orkade inte spela klart så hon gick och la sig. Sen vart jag och Tina skittrötta, så vi satt och skrattade åt ingenting. Sen gick vi också och la oss. 


Lördag; Vaknade upp, åt fruksot och började sedan fixa oss, gick upp på stan en snabbis och sedan till Yeah igen. Gick omkring lite, gick till John Bauer-tältet där vi pratade med Amanda, haha dom tog kort på oss. Vart skitful på bilden för övrigt, den kanske kommer upp idag haha:) Träffade även Kristoffer en snabbis, har inte pratat med honom på hundra år. Så det var kul. Sedan mötte vi Julia och massa annat folk. Gick ner till stora scenen och kollade på ett band som faktiskt var helt ok! Haha hamnade nästan i en mosh också.

Sen gick vi upp och lämnade väskorna och det och gick ner till scenen igen för att kolla på Smash in to pieces. Stog längst fram, helt underbart kan jag lova! Men sen ville Ella gå och kolla på Aim for a sunrise, så vi följde med, hamnade nästan längst fram igen. Och även i en mosh haha, sjukt kul. Tog även på en av deras gitarrister, han tog tag i min arm och började dra haha. 

Sen gick omkring igen, träffade min syster. Sen väntade vi på Ahmed som aldrig kom, väntade på han vid slottet i ca två timmar.. Helt onödigt och sjukt omogen kille. Sen drog Ella tillbaka till Yeah, och jag och Tina köpte chips och godis. Gick hem och spelade monopol igen, och sedan gick vi och la oss.


Söndag; Vaknade för ett bra tag sen, kollade på tv och sen nu satte jag mig här. Tina sover fortfarande, men vi får se vad som händer sen. Ska tjata med mig syster till Yeah vid sex ikväll för att se på Knekta Kungar, kommer blir awsome! Sen blig det plugg, dusch, slinga håret och BigBrother! 

Av jolin - 27 maj 2011 04:20

Hihi busig tjej som bloggar såhär mitt i natten. 

Nej men jag vaknade för ca en timma sen, kan inte somna om igen.

Vilket suger hästpung! Blir nog att lira lite med syster, sen kanske det blir plugg. 

Om inte annat hoppas jag att det blir slagg! Tänkte skriva lite om de senaste dagarna :) 


Onsdag; stan med malin, slinga håret! 


Torsdag/ igår; skolan, hem till pappa på en fika och för att kolla 

hur han mådde efter operationen. Sen bussen hem,

la mig i soffan vid 18-17;00 ?


Fredag; Vaknade för en timme sen, tog en skål med jordgubbar och grädda. Försökte somna om, vilket gick mindre bra.. Och det värsta med att jag somnade så tidigt igårkväll. Var att jag skulle plugga sönder hela kvällen, och göra fler slingor.Men det gick ju åt helvete..  Invänta syster som kollar på DragonBall? sedan blir de tnog att spela lite och sen försöka somna.. Som jag skrev där uppe! Senare idag ska jag slinga håret, sen ska jag nog på stan med mamma en stund, sen blir det fix och sedan Yeah! Låter toppen, skriver mer nu på morgonen, förmiddagen, eftermiddagen eller kvällen! :) Ha det bra! 

Av jolin - 27 maj 2011 04:16

Dag 26 – Den bästa högtiden.

Haha, min födelsedag och midsommar? 

Eller typ nyår och halloween! 


Dag 27 – Den plats du älskar att vara på.

Jag älskar att vara i min säng, haha

Nej men vet inte, just nu är det nog Örebro

Eller någonstans utomlands! Eller när jag är någonstans 

med Linda eller Malin. Eller i din famn. 

Ovido - Quiz & Flashcards