nneas

Alla inlägg under maj 2011

Av jolin - 18 maj 2011 18:02

Påtal om att jag just skulle berätta att jag inte bloggar så mycket atm pga att jag har grymt mycket att göra i skolan nu! Men snart får jag sommatlov, så då blir det skillnad! Det lovar jag. 


Min skolgång har varit sådär.. Till och från har den varit bra.. 

Från sexårs till fyran var den väll bra. Men sedan började jag vara hemma mer

och började byta stil sakta men säkert. Sen i femman då böt jag stil, då började jag bli lite mobbad bara för att jag var "emo". Då stannade jag bara hemma mer och mer eller så gick jag ner på stan med kompisar istället. Sen i sexan vart jag ännu mer mobbad pga min stil.. Så då stannade jag hemma nästan jämnt, och var jag inte hemma var jag på stan, eller nere vid näset ( strand i kga ).


Sen flyttade jag till Degerfors och började sjuan där. 

Det gick jättebra i början, men sen började jag glida efter mer. Började skolka igen.. Sen i åttan så vart det bättre, men sen dom sista månaderna sket det sig igen.. Och nu i nian har jag varit borta vissa perioder, men när jag varit i skolan har jag skött mig till 100%! Men jag kan säga nu när det bara är 2veckor kvar, att jag ångrar mig så sjukt mycket att jag började skolka.. Vill verkligen komma in på en linje, vill inte gå ett år på IV, det känns så sjukt onödigt. Det är typ som att gå om nian ju.. Så nu pluggar jag r*ven av mig! 

Av jolin - 17 maj 2011 18:26

Någonting som får mig att gråta.. 

Hmm, vissa filmer. Människor som dött som jag saknar. 

När jag är rädd och arg. När jag blir sårad eller sviken. 

Annars är det nog inge mer haha :)

Av jolin - 16 maj 2011 19:31

Dag 15 – Något du saknar.

Något jag saknar..

Jag tror att det jag saknar mest är kärlek.. 

Annars vet jag faktiskt inte.


Dag 16 – Något som får dig skratta.

Haha säg något som inte får mig att skratta typ? 

Haha nej men typ dåliga skämt eller roliga grimaser, 

eller när andra skrattar eller när läraren blir sur och gapar! 

Av jolin - 16 maj 2011 19:25

Shit det är måndag idag, inte alls långt kvar till skolavslutningen.. 

Och jag måste plugga röven av mig, och hämta ut en av klänningarna, 

köpa ännu en till klänning, köpa löshår, köpa lösögonfransar, köpa skor och 

köpa lösnaglar. Och får absolut inte glömma smyckena! 

Shit det ä mycket jag måste ha!.. 


Förlåt att jag inte varit så aktiv här på bloggen.. 

Men har inte haft någon ork eller lust faktiskt. 

Men ska verkligen försöka. Men vi får se hur det går ;) 

Ska plugga matte typ hela kvällen. Måste göra klart kapitel fyra så jag

kan göra prov, och sedan skynda mig med kapitel fem så jag kan göra

prov där med, och sedan köra kapitel sex och göra det sista provet! 


Men nu orkar jag inte skriva mer! 

Av jolin - 15 maj 2011 00:28




Buhu eller något..

Min snygging kom trea, men det är fan bra!

Svergie har inte varit så högt rankade på tolv år!

Så det är ett stort framsteg!

Som tur är så är han så himla snygg!  


Tyckte ni att rätt låt vann ? 

Av jolin - 14 maj 2011 23:11

 

Headern är gjort av den grymt söta personen på bilden ! 

Ett stort tack till http://linaakarlssoon.blogg.se/

Av jolin - 14 maj 2011 22:25



Detta är några av alla dom jag vill ha! Tjata på mamma? Tror f*n det :)  

Av jolin - 14 maj 2011 22:19

 


Sitter här framför tv'n med mamma och bara myser med tända ljus, godis och dricka, på tv'n är det Eurovisionsong contsest at the moment! 

Måste bara säga att jag hoppas att Eric Saade vinner, visst låten är inte så bra, men han är bra och är snygg som få! So all my luck to sweden! 

Ovido - Quiz & Flashcards