nneas

Alla inlägg under maj 2011

Av jolin - 23 maj 2011 13:32

Dag 21 – Något du blir arg över.

Det finns en hel del saker som jag blir arg över.. 

Typ när sminket fuckar upp.. Krig och sådana saker.


Dag 22 – Dina största rädslor.

Öhm.. Som jag kommer på nu så är det

Mörker och Kryp, typ som spindlar, getingar, myror.. 


Dag 23 – Din sämsta egenskap.

Allt är väll dåligt? Haha

Av jolin - 20 maj 2011 11:22

Dag 19 – Din klass och vilken roll du har. 


Alltså finns inte så mycket att säga mer än att jag älskar min klass! 

Alla är så sjukt underbara, man kan inte säga att vi är fullt normala.. 

Men vi är thigtare nu än vad vi varit i sjuan och åttan! 

Och vi har sjukt kul tillsammans, och jag kommer sakna alla så

enormt mycket! Och jag har nog ingen speciell roll i min klass. 

Är nog den pratglada och spralliga tjejen! 


 


Dag 20 – Något du hatar i världen.


Jag hatar krig, och att folk ska behöva vara fattiga och bo på gatan. 

Och att vissa länder inte har drickbart vatten. Och att alla små barn svälter ihjäl! Det är hemskt, vi lever i en grym värld! 

Av jolin - 20 maj 2011 11:14

Måste säga förlåt för att jag aldrig uppdatera mer igår.. Men vart så sjukt trött och tvär-däckade.. Men tänkte bara bertätta att jag inte kommer uppdatera så mycket idag förutom nästa inlägg. För jag åker in till Degerfors och sover kvar där med Inez, Linda, Amanda och Robin. Så får berätta om kvällen imorgon! 

Av jolin - 19 maj 2011 19:34

Idag är det torsdag, alltså är det snart fredag, och det gillas! 

För imorgon blir det otroligt roligt och mysigt skulle jag tro! 

Ska sova över hos Linda med henne, Inez, Amanda och Robin.

Det var så sjukt längesen alla vi sågs, och vi umgicks typ varje dag förut! 

Älskar verkligen dom fyra personerna, och kommer alltid göra det! 


    ( Måste bar asäga att jag älskar cam-bilder! Eller inte.. )


Men idag var jag i skolan, och skötte mig skitbra! 

Gjorde klart mina jeansshorts i slöjden, började sticka åt mamma

och hämtade sedan mitt kuddöverdrag från bilden, där jag tryckt en Playboy kanin på överdraget. Vart riktigt nöjd med allting! Kanske skriver mer sen.

Om inte annat måste jag skriva dag 19 på listan, såatte! 

Hej sålänge! 

Av jolin - 18 maj 2011 20:15

 

...

Av jolin - 18 maj 2011 19:44

 

Av jolin - 18 maj 2011 19:43

 

Av jolin - 18 maj 2011 19:28

Hej igen :) 

Täntke berätta lite om dagarna som gått! 


Måndag; skola i onödan.. Skulle inte till skolan igentligen. 

Men åkte dit iallafall, när jag kom fram berätta Tina och Angelica att vi hade 

inställt till klockan 12.40, när klockan var ungefär 12.50 fick vi reda på att

vi inte hade några lektioner kvar alls. Så åkte till skolan helt i onödan.. 

Efter skolan mötte jag upp Malin, vi köpte sockerkaka och chokladbollar som

vi tryckte i oss. Sen åkte vi in till Karlskoga då hon skulle till tandläkaren. Efter det kollade vi lite på skor på stan, sen vart det bussen hem.

Alltså, dusch, käka, tv, sova.


Tisdag; Åkte till skolan, gjorde två matteprov i loppet av 40min. 

Fick alla rätt,  Alltså g :) Känns jätteskönt. Har bara två kapitelprov kvar nu,

sen har jag g i matte också! Efter skolan gick jag till samhället där jag inväntade bussen, tog bussen till Karlskoga då jag skulle upp till farmor och hämta min klänning. Kom hem till farmor och kände hur det luktade bullar, då hade hon precis bakat klart! Så vi tog några bullar och ett glas mjölk. Satt och pratade en stund, sedan var jag tvungen att gå till bussen, och självklart skulle det börja spöregna då också.. Aja kom till Örebro då det fortfarande spöregna, och jag skulle gå hem såklart. Kom hem provade klänningen, den var för tajt över rumpa och bröst.. Så det vart att skicka tillbaka den och byta storlek.. 

Sen vart det äta och sova! 


Onsdag/ idag; Skolan, då jag först gjorde en nationell uppsatts i engelska. 

Och sedan screentryckte jag en Playboy kanin på ett påslakan till en kudde. 

Så fick g i bild, äntligen! :) Efter bilden så stötte jag och Eveline på Douglas och Petter, satte oss med dom en stund. Sen skulle Eveline upp till vårdcentralen, och Douglas och Petter skulle upp till Douglas. Så jag vandrade mot samhället i min ensamhet. Sen när jag nästan var framme så kom Dogge och Petter, dom hade varit skitsnabba, men sen kom Dogge på att han inte orkade, så dom åkte ner till Valla och upp till samhället. SÅ det betyder att jag gick sjukt segt, och att dom åkte snabbt på sina inlines! Sen i samhället satt vi ute och prata, men sen började det att regna så vi gick in, då jag gick ner och böt om. Sen kom Tobbe och pratade med oss, sen gick dom ut på en cigg, och jag tog bussen hem. När jag kom hem satte jag mig vid datorn, och sedan hjälpte jag mamma att laga mat, efter vi käkat så satte jag mig här igen, och nu sitter jag här och känner att jag har skrivit så sjukt mycket så jag inte tror att någon kommer läsa detta.. Men nu blir det dusch sen tv! Puss på er som läste allt! 



Ovido - Quiz & Flashcards