nneas

Alla inlägg under maj 2011

Av jolin - 25 maj 2011 18:03

Kom precis hem igen. Gick och mötte Malin på resecentrum för att sedan ta en fika på Coffehouse, gick även förbi en massa affärer. Köpte sakerna i inlägget här under. Nu väntar jag på att maten ska bli klar, sen blir det att plugga, duscha, kolla på Big Brother sen duna!  

Av jolin - 25 maj 2011 17:58








       



Bh;n- Gina Tricot

Linnet- H&M

Örhängena; Glitter

Av jolin - 25 maj 2011 12:50

Har faktiskt ingenting att säga, men måste ju sköta uppdateringen såatte!

Har det en aning stressigt i skolan, måste hinna klart med allt, har en vecka på mig nu, så kommer inte skriva så mycket nu dom sista dagarna.

Tänkte iallafall säga att ikväll sker det en liten förändring! 

Jag byter hårfärg! Ska bli så sjukt skönt att slippa detta svarta hår.. 

Men nu hinner jag inte skriva mer, puss hej! 

Av jolin - 25 maj 2011 12:45

Dag 24 – Något du ser fram emot.

Jag ser fram emot helgen (yeahfestivalen) och skolavslutning samt sommarlov, men speciellt ser jag fram emot Putte i parken! 

Kommer bli helt awsome! 


Dag 25 – Vad musik betyder för dig.

Musik betyder sjukt mycket för mig. Skulle nog aldrig

klara av att leva ett liv utan musik! 

Music makes my day !

Av jolin - 23 maj 2011 20:47

Usch, har inte tagit tag i pluggandet än, tänkte bara blogga en sanbbis 

nu innan jag pluggar ända fram till bb! 

Har äntligen bestämt mig för att gå på YEAH! 2011 med Linda! 

Sen får vi se vilka mer som vi stöter på! Är det fint väder blir det 

antagligen grill på kvällen också. Tänker dock inte gå om det regnar.

Men får alltid hoppas på det bästa :) 


Imorgon blir det upp vid halv sex, fixa mig lite sen bär det av till skolan,

Ska göra prov medans dom andra i min klass har idrottsprov i badhuset

i Karlskoga. Haha, Karlskoga av alla ställen lixom. Det var kul där när man var 6år? Sen ska jag nog göra enn muntligt nationella i Svenska som jag missat. Efter skolan blir det nog hem, skulle jag tro och plugga ännu mer! 


På Onsdag blir det skolan igen, ska nog boka in matteprov tills dess! 

Efter skolan blir det nog hem till Örebro direkt, tajta med mamma på stan

och sedan hem, sola, duscha och plugga! 


Torsdag, skola lämna in virkning så jag får G i slöjd! 

Sen blir det nog hem och plugga igen. 


Fredag, skolan, möta upp Linda och sedan vidare till mig för fix? 

Sen ner mot Yeah och träffa lite folk och sånt. 

Samma sak på Lördagen och Söndagen! 


Men nu måste jag verkligen plugga ! 

Kanske skriver mer sen, puss 

Av jolin - 23 maj 2011 18:48

Shiit, skulle ju plugga hela dagen, har inte blivit så mycket av det..

Men ska plugga snart, måste fixa detta nu! 


Fredagen var helt underbar kan jag lova! 

Massa mys, prat, bus, spel och gott! 

Tack mina små älsklingar! 


När jag och Inez kom hem i fredags vart det att handla massa godis ;$

Kom hem, åt, gick och la mig i sängen och deckade direkt! 

Sen vaknade inte jag förens 06.30 dagen därpå, skitpigg.. 

Det var mindre kul.. Men jag hann med en hel del igår kan jag lova! 


Idag har jag inte gjort ett skit, pluggat, suttit vid datorn och duschat! 

Ska snart plugga lite matte och so, sen ska jag virka lite.

Sedan blir det Big brother, sen slagg! 


Nästa helg blir det nog Fastingen en dag, och Yeah-festivalen en dag.

Måste verkligen se ett av banden som spelar på söndagen, Knekta Kungar.

Har så sjukt många minnen från dom låtarna med en kompis vid namnet

Eveline, vi har haft så sjukt kul tillsammans! Helt underbara stunder ! 

Av jolin - 23 maj 2011 14:01

Jag har ett stort problem! 

Jag ska få en ny väska utav min pappa och hans kompis Michell.

Med tanke på att dom sabbade min förra väska.. 

Och Michell sa att jag fick välja vilken jag ville och att han skulle 

betala den, och pappa sa att han också skulle betala den.

Och nu är det så att jag har hittat två favoriter, men vet inte vilken 

jag vill ha, kan ni hjälpa mig? 


 

Av jolin - 23 maj 2011 13:42


Jag är sjukt sugen på att klicka hem dessa tre bikini-överdelarna!

Vad tycker ni? ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards