nneas

Alla inlägg under maj 2011

Av jolin - 14 maj 2011 18:26

Just  nu ligger jag  i sängen och myser för fulla muggar och har gjort det helan dagen nu förutom en liten snabbis på förmiddagen då jag tog en promenad.

Har precis kollar på Sällskapsresan 1, hah jag älskar Stig-Helmer, Ole och Majsan! 

Fast har ju mina två favoriter, alkoholisterna! 

Nu funderar jag på att vecka mamma och sedan knalla iväg och köpa godis inför kvällen! Hoppas ni får en toppen kväll, kanske skriver senare :)

Av jolin - 14 maj 2011 11:05

Jag är trött som ett as idag efter en sjukt lång natt.. 

Jag vaknade vid två inatt utav att jag hade så grymt ont i örat. 

Jag hade fått öroniflammation i andra örat också. 

Jag satt och skakade, och grät och grät och grät.. 

Det gjorde bara ondare och ondare.. 

Men sen efter ca 2 och en halv timme somnade jag igen. 

När jag vaknade imorse hade jag fortfarande ont. 

Men nu har det börja släppa som tur är. 

Det är ju dock mindre kul att det värkt hål i denna trumhinna också.. 

Så nu hör jag typ ingenting på något av öronen, vilket kommer 

bli sjukt jobbigt i skolan, där jag verkligen måste anstränga mig 

för att hinna klart med allt! Men jag ska lyckas!! 


Just nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra under dagen.

Blir nog att ta en promenad med mamma och Alice senare.

Och så blir det nog filmmys plus att jag ska färga mina ögonbryn

osv. Ska köra på ansiktsmask och lite sånt också! 

Så det blir att ta det lugnt ikväll med. 

Skriver mer sen mina älsklingar! :*

Av jolin - 14 maj 2011 10:55

Ojojoj, min passion i livet.. 

Jag älskar mina vänner jätte mycket! 

Jag älskar min familj av hela mitt hjärta! 

Jag älskar att göra smycken och shoppa! 

Jag älskar dans, dans är det bästa som finns!

Av jolin - 13 maj 2011 20:39

Dag 9 – Dina framtidsplaner.

Hmm.. Mina framtidsplaner? 

Komma in på en bra linje, ta studenten.

Börja jobba, flytta hemifrån, leva livet. Skaffa pojkvänn, 

resa en massa, skaffa barn, bli gammal och dö! :)


Dag 10 – Om du är en stark person eller en svag person. 

Haha, jag är nog en ganska stark person psykiskt, men har mina svaga

punkter som alla andra. Och självklart är jag en skitstark person fysiskt! ;)


Dag 11 – Ditt favoritminne. 

Oj, detta blir svårt.. Har så många bra minnen! 

Det får nog bli när jag och Linda gick en promenad ut till 

Åtorp mitt i natten vid 3 för att möta Jesper då vi skulle sälja cigg till 

honom. Påvägen dit såg vi några groder som var jätte söta haha :) 

Sen sprang vi även en hel del. Sen sa Linda att nästa groda jag ser 

ska jag ta upp och gosa med. Haha och nästa "groda" vi såg var 

en skit stor padda, som vi först trodde var en sten. Men sen när den började 

röra på sig vart vi jätte rädda och sprang iväg och började skrika. 

Haha det var en underbar dag och natt! 


Dag 12 – Något du skulle vilja ha ogjort.

Jag vill ha dig ogjort. 

Sen finns det nog en massa jag vill ha ogjort! 


Dag 13 – Din bästa egenskap.

Min bästa egenskap är nog att prata en massor! 

Och stötta mina kompisar tror jag :) 

Av jolin - 12 maj 2011 21:56

Oj oj oj, trött tjej här! Jag har inte alls gjort mycket idag..

När mamma kom hem från sin promenad med moster i Karlslund

så gick vi ner till direkten och hämtade ut ett paket. 

I paketet fanns; 


Hudkrämer

Brun utan sol

Parfymer

Läppstift

Bikini

Ansiktsmasker


Efter det satte vi oss framför tv'n och här sitter vi fortfarande.. 

Var bara tvungen att kolla på Eric Saades bidrag,

( hatar eurovision-song-contest ). Han är så sjukt snygg! 

Efter det satte jag mig vid datorn och kollade runt lite. 

Nu kollar jag på klänningar och lite sånt inför avslutningen. 

Nu hör jag att Big-Brother börjar på tv'n så det blir att titta lite 

på det och sen i någon reklam-paus blir det att färga ögonbrynen! 

Godnatt på er!! 

Av jolin - 12 maj 2011 17:40

Detta har varit en sjukt seg dag. 

Vaknade i morse och började fixa mig inför skolan. 

Åkte till skolan och gick på första lektionen då vi

hade syslöjd, där jag sydde om ett par ljusa jeans till

ett par shorts, dom vart helt okej! 

Efter slöjden hade vi Kemi och sedan lunch.

Efter lunchen skule jag och mina brudar på 

något möte hos Anna-Lena där det även var typ

30st andra personer. Hon gick igenom en massa saker.

Sen gick vi ut och satte oss i den lilla solen som var framme. 

Sedan bestämde jag mig för att åka hem. Mådde inte alls bra.

Är fortfarande förkyld, men på det fick jag även öroninflammation.. 

Så när jag kom hem bädda jag ner mig i soffan och kollade

på tv och sedan somnade jag. Vaknade för en liten stund sen av

allt fågelkvitter som var utanför fönstret ( hade öpptet fönster ). 

Sedan märkte jag att varken Inez eller mamma var hemma.. 

Så tog ett glas cola och satte mig här. Nu blir det att kolla

lite på tv och invänta mamma! pusshej

Av jolin - 11 maj 2011 21:06

Just ja, det glömde jag skriva! 

Jag söker en som kan fota mig och min kompis.

Det vore väldigt snällt om ni kunde hjälpa oss med det! 

Det var så längesen vi hade en photoshoot, skulle behövas nu! 

Ni kan kommentera eller bara skicka ett mail till nneasblogg@live.com! 

Tack i förhand :D

Av jolin - 11 maj 2011 20:00

Igår var jag ju som sagt på stan då jag köpte nya shorts, tunika, naglack och örhängen. Tänkte lägga in två bilder på hur shortsen och tunikan såg ut! :)

Naglacket var rosa, och sen var det 8st "pärlörhängen" med olika färger på. 

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards