nneas

Alla inlägg under maj 2011

Av jolin - 7 maj 2011 12:15

Hej mina fina läsare!

Hoppas ni hade en bra fredag med fest och trevligt folk

eller kanske en mys med någon trevlig person ni tycker om!

Min fredag sög dock.. Jag och Malin hade ingenting att göra..

Hon åkte hem vid 00.00 och då somnade jag.

Vaknade upp imorse, och satte mig vid datorn.

Efter en stund kom pappa hem med cocacola till mig.

Satte oss på balkongen en stund. Nu hoppade han in i duschen.

Sitter och väntar påatt Tina ska höra av sig, hon kommer antagligen

hit idag, om jag har tur;) Kanske blir att dra ner på

Karlskoga marknaden som är idag. Med tanke på att det är fint väder

så vill jag inte sitta inne hela dagen!..


Skriver mer sen, pussen ;*

Av jolin - 6 maj 2011 19:22

 


Är det jag som är kocken själv eller? 

Jag och Malin tog bussen in till Karlskoga där vi ska

spendera kvällen. Vi åkte hem till pappa och det första 

vi tänkte på var mat. Så jag bestämde att jag skulle göra schnitzel, barbecue

och till det blir det bearnessås! Jag är bäst! ;) 

Pappa är inte hemma, han är hos en kompsi som fyller 40.

Så han kommer nog hem någon gång inatt. Får se om jag och Malin är kvar då, kanske åker hem till henne och sover. Men vi får se.. Om jag är smartast sover jag kvar här. För då slipper jag knövla med busskort imorgon då jag antagligen ska hit igen. Men jag tänkte att ni kanske undrar vad det är för bild längst upp? 

Det är är ett band som jag lyssnade på förra sommaren.

Dom heter Her bright skies, och bilden togs på förra årets Yeah- festival! 

Av jolin - 6 maj 2011 14:16

Jag ska vara riktigt ärlig.

Jag tror inte på gud eller någonting liknande.

Så det kan bli lite svårt att skriva om det..

Jag tror att vi männsikor är djur/ apor ifrån början!

Av jolin - 6 maj 2011 13:32

Tja alla söta! :)

Just nu sitter jag hemma hos Malin efter en dag i skolan.

Skolan var helt okej idag faktiskt. Helt otrolitg!

Efter skolan gick jag och mötte Malin, sedan åkte vi hem till henne.

Vi släppte ut katterna så dom fick springa fritt här på övervåningen.

Det tyckte dom var jättekul kan jag lova, haha!

Vi får se vad vi hittar på senare under dagen.

Så ni får mer info sen.

Men nu får ni en liten bild på kattungarna! :)

Och en fet länk till http://staalins.blogg.se/ !


 


Av jolin - 5 maj 2011 21:45

Seriöst alltså, tror hellre att jag vill att det ska bli Tisdag än helg just nu.

Och när jag säger något sådant så är det någonting som inte stämmer! 

Haha nejdå, men ska få beställa en av dom två klänningar jag ska köpa inför

skolavslutningen. Sen blir det antagligen att köpa mitt efterlängtade löshår! 

Sen kanske det även blir så att jag tjatar på mamma att hon ska köpa med ett par

lösögonfransar åt mig också, haha vad busig jag är ;)


Av jolin - 5 maj 2011 21:38

Haha, superkraft och superkraft, jag skulle vilja kunna ha någon slags kraft

som gör att man kan alla svar på prover man får i skolan, och alla andra slags prover! Om inte annat vore det fränt att ha rönkensyn ;)  Eller så skulle jag vilja kunna flyga, haha shit vilka fantasier jag har! Nej men seriöst alltså :)

Av jolin - 5 maj 2011 21:02

Idag är det 5e Maj, dagarna går snabbt! 

Jag måste även tacka er alla som läser min blogg. 

Jag har fler unika besökare nu på 5dagar än jag hade under hela Mars!! 

Jag blir så sjuk glad när jag ser att statestiken bara höjer sig hela tiden!! :) 


Måste dock be om ursäkt för jag inte bloggade så bra igår. Men det var inte mitt fel.

Det var vårat internät krånglade.. Hade inge internät på hela dagen och kvällen..

Men nu är jag tillbaka igen! 


Sen måste jag även säga att jag mådde tillräckligt bra för att ta mig upp imorse

för att knalla iväg till skolan. Hade en ganska chill dag idag ändå :)

Kom till slöjden imorse, han klart med min hoodtröja! (y' 

Efter slöjden hade vi kemi vilket betyder att jag hat biologi istället med tanke på

att jag inte har kemi. Då satt jag och läste på en massa för att jag ska ha muntlig kompletering nästa vecka. Efter det hade vi lunch, god mat måste jag säga! Köttfärssås och spagetti! Efter det hade ni Nationella i matte.. VIlket gick mindre bra.. Men jag försökte iallafall. Och efter det slutade vi. Så jag och Eveline gick iväg till samhället för att möta upp Malin.Men sen drog Eveline igen. Då vart det bara jag och Malin. Men då drog vi hem till Robin. Vi hoppade lite studsmatta, sedan gick vi in då Robin sminkade oss. 

Vi måste ha några olika förslag inför skolavslutning och student! 

Efter det gick vi till samhället då vi träffade Fredrik. Det var riktigt kul att få träffa honom

igen, det var så grymt längesen sist.. Sen drog Robin hem till Linda. 

Och Malin åkte hem med sin mamma, och jag väntade på bussen en liten stund.

Sen åkte jag också hem. När jag kom hem åt jag mat och kollade sedan en liten stund på tv. 

Gud vilken intressant dag känner jag, eller inte ;) 

Av jolin - 4 maj 2011 10:09

Haha för det vart ju svårt och såvidare.. 

Dock vet jag inte vad jag ska välja för tre saker.. 

Med tanke på att jag kan välja tusen saker.. 


1. min längd

2. min kropp

3. min skolgång

Ovido - Quiz & Flashcards