nneas

Alla inlägg under maj 2011

Av jolin - 4 maj 2011 10:07

Kan börja med att säga att jag har världens sämsta humör.. 

Plus att jag är sjuk, och har ont i hela kroppen-.

Sen har jag en sjukt dryg mamma som jag bara vill döda. 

Thats true!! 


Skriver mer sen, måste lugna ner mig och ta några alvedon och allergitabletter! 

Av jolin - 3 maj 2011 21:22

Haha, kan ju nästan skriva godmorgon igen!! 

Jag har sovit som en gris dom senaste dagarna nu, kan ju bero på att jag är sjuk också. Men det är ingenting jag säger ;) Jag somnade förut idag, vaknade av att Annette (mammas kompis) stog och kollade på mig. Det första jag fick höra när jag lyfte på huvudet var "Jävel vad brun, det är ju inte klokt!" Dock så somnade jag om igen. Och vaknade för en liten stund sen. Då vart jag lite glad iallafall, haha. Dock är jag inte speciellt brun, måste sola hundratals gånger till innan skolavslutningen, plus att jag kommer får lite hjälp utav en massa bus! ;)

 

Jag och syster tränade lite precis efter att jag hade vaknat. Hade så sjukt ont i låren efter gårdagens träning, vilket är bra men jobbbigt!! Ska ta och väga mig någon gång i veckan nu också. Hoppas det ser lite ljusare ut iallafall.. Det är snart Beachen 2011 ju, måste se perfekt ut då. Plus att jag måste ha den "perfekta" kroppen till skolavslutningen också.. Önska mig lycka till, finns massor som måste bort innan den är. Och den är ju redan nästa månad ;o 

   ¨

Sen finns det en massa skolarbete jag måste få klart. Måste speciellt klara matten! 

Men det kommer krävas hårt arbete för att hinna klart med allt. Men det ska gå! 

Sen kommer jag inte ihåg om jag berättade att jag ska på intagningsintervju nu i Maj också.

Ska på en intervju på Plusgymnasiets stylistlinje, hoppas den går bra. Är ju dock så himla blyg.. Men det ska jag allt gå ändå, får jag hoppas på! 


Just nu sitter mamma och kollar på någonting inför melodifestivalen/ eurovision songcontest på tv'n. Jag hör musiken ända in till köket. Och det låter inte bra kan jag berätta.. Men om en halvtimme blir det BigBrother för min del, sen blir det nog att göra lite övningar och sedan sova! Men jag skriver godnatt nu så att jag har det klart! 

Puss sålänge! :*

Av jolin - 3 maj 2011 15:31

 

Just nu sitter jag här och bara längtar till sommaren! 

Jag fattar inte hur man kan längta så mycket till någonting!? 

Fatta vad mycket kul man ska göra i sommar? 

Jag ska till Liseberg med kompisar, kanske med familjen. 

Vi kanske ska till Ullared. Sen kanske jag ska till Danmark en vecka.

Sen kommer jag tillbringa mycket tid ute på landet, bla hos mormor.

Sen kommer jag vara mycket i sommarstugan och på stranden! 

Alla grillningar med vänner och en massa musik! 

Jag får en massa rysningar bara jag tänker på sommaren!! 

Dock finns det så mycket som måste göras innan sommaren.

Och en massa saker som måste köpas in till sommaren.

Sen måste jag spara pengar och en massa andra saket måste göras.. 

Men det ordnar sig, jag känner på mig det ! :) 

Vad ska ni göra i sommar? 

Av jolin - 3 maj 2011 14:05

                   

Av jolin - 3 maj 2011 12:16

Tänkte börja dagen med att berätta att jag blivit så sjukt trött på min header.

Så jag tänkte att jag skulle ladda upp en ny! Dock så är det ju så att jag inte har Photoshop, så mina headers blir sjukt dåliga, men ni får nöja er med det sålänge! 


Idag är jag inte i skolan, har inte mått bra alls inatt och nu på morgonen.. 

Feber, snuva, ont i bihålor, nacke, mage, hals, huvud och i stort sett resten av kroppen också.. Så idag blir det att ligga hemma och bara kolla på en massa tv, blir nog att kolla på Glee, har inte sett det på skitlänge. Tänkte kolla klart på säsong ett nu innan kvällens avsnitt! Sen så om jag orkar ska jag nog gå bort och sola ikväll också. Men får se hur jag gör. Skriver nog mer senare om inte annat! 

  xoxo nnea

Av jolin - 3 maj 2011 11:38

Börjar dagen med att skriva tre bra saker om mig.. 

Det kan bli väldigt svårt. 

Så det bästa vore om ni kunde skriva tre saker ni tycker är bra om mig? 

Så kan jag lägga upp dom sakerna sedan istället!! 

Av jolin - 2 maj 2011 21:51

Har varit en helt okej dag ändå! :)

Kom till skolan, fick reda på att vi inte hade några lektioner förens klockan 11.00, men då hade vi tydligen idrott, och det har inte jag.. Så hade ännu längre rast, ända tills klockan 12.50 Så vi käkade i lugnt tempo, sen spelade vi Fia med knuff, och klart som fan att jag vann! Haha jag är ju bara bäst ;) 

Sen gick vi in på lektion, vi hade matte.. Satt och plugga inför nationella i matte på Torsdag, sen slutade jag. Vi hade nationella i engelska som sista lektion, men för min grupp vart det inställt.. Tur der iallafall! :)


Efter skolan gick jag och mötte Linda, Vi gick upp till henne för att vi skulle tvätta av oss sminket för att vi skulle sola. Men vi vart för trötta så vi orkade aldrig sola. Gick ner till Kronhallen för att köpa cola, sedan gick vi in på godishuset och köpte lite godis. Sen gick vi till bussen för att jag skulle åka hem, men då kom vi på att vi ville dela på en pommes-talrik. Så vi gick upp till Linda och hämtade pengar och hennes mobil. Sen gick vi ner till Empoli där vi åt. Sedan följde Linda mig till busshållsplatsen igen och väntade med mig tills bussen kom. Satte mig på bussen påväg till Örebro, som för övrigt var proppfull! Men jag fick ju en snygg kille sittandes brevid mig ;) 


Kom hem och kände för att gå in på Kronhallen för att köpa lite bus.

Sen gick jag hem, försökte få med mig syster iväg för att sola. Men hon orkade inte idag, och jag ville inte gå själv.. Så vi sket i det. Sen bestämde vi oss för att träna, så vi drog ett riktigt träningspass. Sen hoppade jag in i duschen, gjorde en hårinpackning och lite sånt. Sen så smörjde jag in mig med lite bus ;) 

Sen nu satte jag mig här och nu ska jag kolla på BigBrother!! 

Av jolin - 2 maj 2011 19:10

Shit, en artist jag inte skulle kunna leva utan..

Svår fråga, har ingen favorit artist. 

Jag är nästan en allätare, men får väll klura ut 

någon ändå då.. 

Nej jag kan fan inte välja en, så ni får några

som jag tycker om, haha! 


Pitbull, Eminem, The pussycat dolls, Sean Paul, Akon, 

Million Stylez, Daniel Adams Ray, Håkan Hellström, 

Hollywood Undead, Broken Cyde och en massa annat!! 

Ovido - Quiz & Flashcards