nneas

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering!

Av jolin - 29 maj 2011 14:18

Shit, detta kommer nog bli ett långt inlägg.. 

Börjar med att skriva lite om helgen! 


Fredag; gick på stan med mamma.

Inhandlade lite nytt som t.ex linne, naglack, jeans,

fotlänk, läderband, pärlor och en ny ring! 

Det hade inte regnat på hela dagen, men precis när vi hade en liten bit kvar innan vi var hemma så började det regna.. Sen när vi kom in slutade det att regna. Typiskt.. Började packa upp sakerna, plocka undan lite här hemma. Sen vart det iväg för att möta Tina som kom med bussen från Örebro. Vi gick till affären och handla lite åt mamma, sen gick vi hem. Gjorde några armband. Sen ringde Ella, så då gick jag och mötte henne, sedan hem igen. Vi satt och pratade en liten stund. Sen började vi fixa oss och gick sedan vidare till Yeah, vi mötte Sebbe, Dogge och Petter. Sen gick vi in på självaste området. Där vi mötte Julia, Adde och två personer till. Sen gick vi omkring och kollade på några band. Men sen vart det så kallt, så vi tänkte gå upp till Mc Donalds, då vi mötte Tim. Sen gick vi upp och köpte varsin cheeseburgare, sen ner mot pressbyrån och sedan hem. Kom hem och spelade monopol, Ella orkade inte spela klart så hon gick och la sig. Sen vart jag och Tina skittrötta, så vi satt och skrattade åt ingenting. Sen gick vi också och la oss. 


Lördag; Vaknade upp, åt fruksot och började sedan fixa oss, gick upp på stan en snabbis och sedan till Yeah igen. Gick omkring lite, gick till John Bauer-tältet där vi pratade med Amanda, haha dom tog kort på oss. Vart skitful på bilden för övrigt, den kanske kommer upp idag haha:) Träffade även Kristoffer en snabbis, har inte pratat med honom på hundra år. Så det var kul. Sedan mötte vi Julia och massa annat folk. Gick ner till stora scenen och kollade på ett band som faktiskt var helt ok! Haha hamnade nästan i en mosh också.

Sen gick vi upp och lämnade väskorna och det och gick ner till scenen igen för att kolla på Smash in to pieces. Stog längst fram, helt underbart kan jag lova! Men sen ville Ella gå och kolla på Aim for a sunrise, så vi följde med, hamnade nästan längst fram igen. Och även i en mosh haha, sjukt kul. Tog även på en av deras gitarrister, han tog tag i min arm och började dra haha. 

Sen gick omkring igen, träffade min syster. Sen väntade vi på Ahmed som aldrig kom, väntade på han vid slottet i ca två timmar.. Helt onödigt och sjukt omogen kille. Sen drog Ella tillbaka till Yeah, och jag och Tina köpte chips och godis. Gick hem och spelade monopol igen, och sedan gick vi och la oss.


Söndag; Vaknade för ett bra tag sen, kollade på tv och sen nu satte jag mig här. Tina sover fortfarande, men vi får se vad som händer sen. Ska tjata med mig syster till Yeah vid sex ikväll för att se på Knekta Kungar, kommer blir awsome! Sen blig det plugg, dusch, slinga håret och BigBrother! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards