nneas

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Duktig flicka!

Av jolin - 30 maj 2011 21:50

Jag känner mig enormt duktig! 

Igår kväll/natt gjorde jag klart ett collage som jag ska lämna in på bilden.

Sedan kom jag iväg till skolan i tid idag. Gjorde ett engelskaprov, spelade upp trummorna, synten och gjorde även durskalan och började skriva på rörelseverket. Sedan började jag på det stora matteprovet "genrepet"!

Efter skolan åkte jag hem till pappa med Malin för att hämta min klänning som kommit igen. Fick ju skicka tillbaka den för att det vart fel storlek. Det värsta var att det inte passade nu heller. Och den var mycket mindre än den förra jag köpte, och ändp hade jag tagit en större storlek!? Hel galet.. Så fick skicka tillbaka den igen. Så nu hoppas jag att den hinner komma innan skolavslutningen och att den passar. Tredje gången gilt säger dom ju, såatte. Wish me good luck! När jag kom hem från skolan slappade jag lite. Sedan började jag skriva en uppsatts om en egen uppfinning, när den vart klar skrev jag en till uppsatts som ska lämnas in på tekniken. Sen efter Big Brother blir det att måla klart en bild som ska lämnas in på bilden. Sen blir det sova och upp till skolan igen för att göra ett till engelskaprov och fortsätta med matteprovet. Blir toppen. Efter det bli det in till Örebro med Malin för att gå på stan! 


Sen på Onsdag blir det skolan, sedan Örebro/ Hovsta med Malin igen. 

Hon ska sova med mig i Hovsta hos mina kusiner där vi ska vara barnvakt/ husvakt/ kattvakt och hundvakt :) Sedan på torsdagen får vi se vad vi hittar på. Fredag blir det stan igen köpa lite saker, bla en present till Malin som fyller hela 19år på söndag. Det gillas! 


Men nu börjar BB, så ska dra! 

Pussar till er alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards