nneas

Alla inlägg under mars 2011

Av jolin - 21 mars 2011 19:20

Ni får en bild lite senare från sommaren! 

Just nu sitter jag med mat i knät. 

Mamma har varit jätteduktig och gjort köttfärsås och spagetti! 

Inväntar BigBrother just nu. Med det är ju långt kvar.. 

Förresten, är det bara för mig som Tv11 dampar för?

Av jolin - 21 mars 2011 18:01

Fyfan, jobbig dag! 

Kände nästan för att ta en bloggpause.. 

Men nej det tänker jag inte göra. Bara onödigt.

Men jag vill ju inte heller skriva ut det här. 

Inte direkt kul för alla läsare att sitta en massa deppade inlägg.

Så därför tänker jag inte skriva det här! 


Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta en powerwalk

Men har inget heasset, det är borta.

Och jag vill absolut inte gå utan musik. Det är det värsta som finns.

Så istället får det bli att gå till affären med mamma. 

Bättre med lite motion en ingen motion alls ;) 

Nej men kanske tar en promenad senare ändå.

Sen måste jag fixa lite pengar så att jag kan gå iväg och sola.

Och sedan köpa lite frukt. Känner för att göra mig en nyttig smoothie! 

Det kostar att ligga på topp! ;) 

Av jolin - 21 mars 2011 14:40

Jag har suttit och funderat hela morgonen! 

Jag vill verkligen få min drömkropp

Tänk att äntligen få känna sig snygg

Fan vad allt skulle vara underbart. 

Jag tänker seriöst kämpa för att få den kroppen.

Jag har bestämt mig nu! 

Ska sluta röka, sluta äta en jävla massa godis och skit.

Börja röra på mig, börja träna/ springa.

Jag ska få min drömkropp

Det kommer inte bli lätt men jag ska fan lyckas! 

Tänker göra ett eget matschema, och träningsschema! 

Och jag börjar idag!!

     

Av jolin - 21 mars 2011 14:30

Ouf, känns som att detta kommer bli en jobbig dag.. 

Aja, får ta dagen som den kommer.

Idag är jag sjukt trött, och väldigt lättirriterad. 

Ska snart börja fixa mig, sedan kanske jag går och möter Dogge och

Kevin lite senare, får se hur jag gör. 


Var det bara jag som tyckte att det var synd att Nicky fick åka igår? 

Han är så grymt skön, och snygg på det ;) 

Tycker att Catarina skulle åkt ut, eller typ Roza! 

Dom två är sjukt störande...

Hoppas någon utav dom åker ut nästa vecka! 


Av jolin - 20 mars 2011 19:57

Är det bara jag som tycker att det är dåligt att svenska skolor 

inte har cheerleading-lag? Tänk hur många tjejer där ute som vill

börja på cheerleading. Visst det finns väl någon grupp på typ Kulturskolan i t.ex

Karlskoga, men det är inte samma sak? 

Jag har alltid haft det som dröm, att bli en cheerleader.

Men jag fick aldrig chansen, det är inte många barn som får det i Sverige.

Om man kollar på Usa och Amerika och liknande städer,

dom har ett cheerleader-lag 

och ett fotbolls-lag på typ varje skola. Fatta om det kunde bli så i Sverige.

Jag tror nästan att det är alla flickors dröm! 

Tänk vilken känsla att stå där högst upp på pyramiden, Och kolla ut över fotbollsplanen, och arenorna där det sitter folk överallt. När din skola spelar årets viktigaste match! Att få stötta sitt lag till vinst. 

Jag skulle nästan kunna döda för att få uppleva det! 



 



Av jolin - 20 mars 2011 19:16

Idag är det söndag, en riktigt lång dag.

Jag vaknade ganska sent idag, strax före halv ett. 

Känns väldigt dåligt, tänkte ju hinna med jättemycket idag. Men nejdå.. 

Aja, idag har jag inte gjort mycket alls, kollat på några avsnitt från Glee,

spelat Leaft 4 dead 2, och bara softat ;)

Vaknade utav att Robin stirrade på mig, hon sov hos mig inatt.

Vi satt seriöst och spela i 8timmar i sträck. Beroende framkallande spel? Ah! 

När Robin hade gått till bussen, så kom min kusin Rasmus och hans kompis Sprak.

Sedan åkte dom iväg igen, och jag gick och möte Robin.

Hon hade för lite pengar på 

busskortet så hon fick inte åka med, så hon fick låna mitt busskort.

Men innan Robin gick till bussen igen så spelade vi lite, haha ;$

Sen så satte jag mig och kollade på Glee. Sen så kom Rasmus och hans bror Joen

hem till oss en snabbis. Och Joen hade jag inte

träffat på typ ett år,så det var kul!:)

Sen åkte dom vidare, och mamma och jag tog en promenad till affären.

Köpte lite gott inför kvällens BigBrother! 

Sen kom jag hem igen och kollade lite på tv, sen nu sitter jag här.

Ska snart hoppa in i duschen, och lägga fram kläder till morgondagen.

Och packa väskan, har idrott ifall ni undrar lixom.

Men ni får ha det så bra sålänge! 

xoxo nnea


Av jolin - 19 mars 2011 20:29

  Går och möter Robin! 

Av jolin - 19 mars 2011 19:39

LÖRDAG! 

Idag är det lördag mina vänner! 

En helt underbar dag har det varit.

Solen sken, det var säkert 10+ ute :)

Jag vaknade upp imorse och kände att detta kommer bli en bra dag! 

Jag har spenderat nästan hela dagen vid min systers dator,

vilket jag ångrar lite med tanke på att jag kunde gjort en massa annat.

Men har blivit helt besatt i Glee, kärlek på den serien! 

Började att kolla på säsong ett idag, har kommit ganska långt.

Snart så kommer jag få ett sms av robin, då ska jag möta henne.

Sen får vi se vad vi kommer göra, men vi kommer antagligen spela

 Left 4 Dead 2! Sen kanske vi slår på en film eller något. 

Sen får vi se när hon åker hem, om hon inte sover kvar.

Men jag lovar att jag bloggar mer sen! 

( Jag byter blogg nu, till denna blogg! )

xoxo nnea' 

Ovido - Quiz & Flashcards