nneas

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Ojdå, tiden går snabbt när man har roligt!

Av jolin - 31 mars 2011 21:48

Idag är det Torsdag och jag har inte bloggat på länge! 

Har tänkt göra det varje dag, men har alltid kommit saker

emellan.. Men nu kör jag på! 

Min helg spenderades med Malin, Madde, Ahmed & Drgam.

På Fredagen så åkte jag, Malin och Ahmed till Marieberg.

Sedan hem till mig en stund. På Lördagen så gick 

jag, Madde, Malin, Drgam och Ahmed på bio.

Sedan åkte vi omkring lite i Karlskoga. Sen åkte vi hem till Andersson.

Satt där och chillade en stund, sen åkte jag och Malin hem till henne.

Sen vart det en massa tjaffs, vilket jag inte orkar ta upp här. 

Sen på Söndagen åkte jag, Drgam och Madde hem till mig. 

Dom sov hos mig, sen på Måndagen försov vi oss.

Sen kom mamma, mormor och Inez hem, då åkte Drgam och Madde hem..

Och jag följde med mamma, mormor och Inez till Hovsta för att fira min kusin.

Sen åkte vi hem, jag duschade sen gick jag och la mig.

Sen på Tisdagen vart det skola, sedan var jag med Dogge och Linus hela dagen 

tills jag åkte hem. Igår/ Onsdag så var jag i skolan, sedan med Dogge, Linus och Tina. Senare på dagen kom Jocke, sedan åkte jag hem och kollade på tv. 

Idag har jag varit i skolan, sedan var jag med Malin, och träffade Alex en stund.

Sen tog jag bussen hem, och nu sitter jag här.

Ska snart kolla på BigBrother, sen ska jag köra på ansiktsmask och mer bus! 

Hoppas ni mår bra! 

xoxo nnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards