nneas

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

just sayin

Av jolin - 23 mars 2011 20:14

Tjao alla! 

Haha, dagen började med skratt. 

Jag och Tina skulle skriva en historia på Engelskan idag.

Så vi tänke skriva ett "blogginlägg", och först tänkte vi skriva 

ChaCha, men sen började vi skratta åt en massa saker så det 

vart ChiChi, så jag funderar på att börja säga ChiChi, ifall ni ville veta. ;)

Aja, första lektionen var Engelska/språkval. 

Sedan So, Teknik, Matte och Elevensval. 

Efter matten så kom lilla Malin till skolan och inväntade mig.

Sen efter skolan körde Andersson och Jesper oss till samhället.

Där vi mötte på Linda, fast hon gick typ lika snabbt.

Sen kom hon tillbaka igen, haha :)

Sedan kom Dogge, och då satt vi och pratade en massa.

Det var riktigt trevligt faktiskt.

Sen drog han, sen kom han tillbaka lika snabbt, fast då hade

han med sig Salle och Gurra, sedan drog dom två + Linda.

Sedan kom Adam, Malins kille.

Då stod vi ute i solen och pratade. Sedan drog Dogge till ud.

Och jag tog bussen hem. Kom hem och tog lite att äta, sen satte jag

mig framför tv'n, sen nu här. 

Ska snart hoppa in i duschen och fixa lite. 

Sedan ska jag lägga mig i sängen och kolla på BigBrother tror jag.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! 

xoxo nnea'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards