nneas

Alla inlägg under april 2011

Av jolin - 7 april 2011 21:38

hihi, nu har jag och mamma varit på affären!

ska platta håret, sen kolla på Big-Brother, och sist men inte minst, sova

Av jolin - 7 april 2011 20:57

Ouf, seg dag kan jag lova! 

Först skolan, gick skit segt.. 

Efter skolan gick jag och mötte Malin, strax efter henne kom Dogge och Linus.

Vi satt ute i solen och bara njöt. Så grymt skönt! 

Sen gick vi till Empoli, då kom Sebbe.

Efter det gick vi tillbaka till samhället igen. Satte oss ute igen, sen skulle

Dogge och Sebbe hem till Sebbe för att fixa moppen.

Just när dom hade gått så kom Blom, han köpte en glass åt mig;$

Sen satte vi oss i folketshus en stund och spela kort. Sen skulle Blom hem.

Sen hände det lite skit som jag inte vill ta upp här! 

Sen åkte jag hem, när jag kom hem duschade jag och åt! 

Efter det så rakade jag benen och skit, och färgade mina ögonbryn! 

Snart ska jag och mamma gå iväg till affären.

Sen blir det fixa det sista inför imorgon, sen BIg-Brother och sova! 

Det första vi har 08.00 imorgon är nationella i engelska 80min, sen har vi 

30min rast, sen nationella igen! Fyfan.. 

Efter skolan blir det nog grill&mys med underbart folk! 



I wanna kiss you, but if I do then I might miss you, babe

It's complicated and stupid

Got my ass squeezed by sexy Cupid

Guess he wants to play, wants to play A lovegame, a lovegame

Av jolin - 6 april 2011 21:57


Just nu är det dessa artister som ska till PIP, och dom som är inringade 

är dom jag vill se, glömde ringa in Håkan Hellström!  

Är det värt att ge 1.400kr för PIP? 

Av jolin - 6 april 2011 21:42

Haha, detta kommer bli ett patetiskt inlägg känner jag på mig.. 

Men skitsamma, det är alltid skönt att skriva av sig lite! 


Det har gått ett par år nu sen jag såg dig första gången.

Och jag föll pladask för dig.. Och jag vet att det aldrig mer kommer att

bli vi, för vi funkar inte tillsammans! Vi har det bra som det är just nu, men

det är så jobbigt att se dig med alla andra.. Men vad ska jag göra åt saken?

Ingenting.. Jag hoppas att du förstår hur jag känner och mår.

Vänner eller inte vänner, kommer ändå alltid finnas där för dig! 

Det är bara så synd att du är så söt. 

Ditt leende gör mig lixom varm, och glad! 

Dina kramar, vad kan man säga om dom? - Jo, underbara.

Av jolin - 6 april 2011 21:23

Do you ever feel like a plastic bag,

drifting through the windwanting to start again?

Do you ever feel, feel so paper thinlike a house of cards,

one blow from caving in?



Do you ever feel already buried deep?

6 feet under screams but no one seems to hear a thing

Do you know that there's still a chance for you

'Cause there's a spark in you



You just gotta ignite, the light, and let it shine

Just own the night like the 4th of July

'Cause baby you're a firework

Come on, show 'em what you're worth

Make 'em go "Ah, ah, ah

"As you shoot across the sky-y-y



Baby, you're a firework

Come on, let your colors burst

Make 'em go "Ah, ah, ah

"You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe


You don't have to feel like a waste of space

You're original, cannot be replaced

If you only knew what the future holds

After a hurricane comes a rainbow



Maybe your reason why all the doors are closed

So you could open one that leads you to the perfect road

Like a lightning bolt, your heart will blow

And when it's time, you'll know


You just gotta ignite, the light, and let it shine

Just own the night like the 4th of July



Cause baby you're a firework

Come on, show 'em what you're worth

Make 'em go "Ah, ah, ah"As you shoot across the sky-y-y


Baby, you're a firework

Come on, let your colors burst

Make 'em go "Ah, ah, ah

"You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe


Boom, boom, boom

Even brighter than the moon, moon, moon

It's always been inside of you, you, you

And now it's time to let it through-ough-ough



Cause baby you're a firework

Come on, show 'em what you're worth

Make 'em go "Ah, ah, ah"As you shoot across the sky-y-y


Baby, you're a firework

Come on, let your colors burst

Make 'em go "Ah, ah, ah

"You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe


Boom, boom, boom (Ohhhhhhhhhhhhhhhhh)

Even brighter than the moon, moon, moon

Boom, boom, boom

Even brighter than the moon, moon, moon



Av jolin - 6 april 2011 21:03

Hihi, busig dag! 

Vaknade, fixade mig, gick till bussen, åkte buss, gick till skolan.

Var i skolan, mötte Linus, gick upp till Dogge, mötte Malin.

Ner till samhället, tog det lugnt med dom bästa! 

Till Empoli, äta mat, gå omkring och snacka lite skit och njuta av våren.

Träffa Angelica och Carro, hem till Carro, spela kort. Vänta på bussen.

Ta bussen hem, få skor av mamma, gå till affären.

Kom hem, kollade på Glee, satte mig här! 

Toppen dag? - YES


Haha gjorde min dag lite kortare :)

Nej men seriöst, har haft en skitbra dag kan jag lova! 

Hoppas att ni också har haft det!! 


Här får ni en bild på mina nya skor 


   

Av jolin - 5 april 2011 21:55

Detta inlägg skriver jag för Linas skull, haha! 

Ni hittar henne här; linaakarlssoon.blogg.se :)


Har haft sånn sjuk bloggtorka senaste dagarna. 

Har inte en aning om vad jag ska skriva, helt sjukt.Så jag får väll

skriva om det gamla vanliga.. 

Ni får f*n ta och komma med lite ideér va! 


Lördag; i Lördags så gjorde vi typ ingenting under dagen.. 

Men sen vid halv elva åkte vi in till Elina som bor i Karlskoga.

Där var det en massa folk som jag inte träffat på hundra år.

Hade skitkul om jag får säga det själv!

Sen hände det lite saker, haha! 


Söndag; gjorde ingenting, var med Malin och Adam hela dagen.. 

Vi kollade på Big-Brother och pratade, sen sov vi.


Måndag; Vaknade av att jag hade panik för att jag hade försovit mig. 

Men som tur var klockan inte mer än åtta, så jag missade bara första lektionen och där gör ingen i klassen någonting.. Så jag fixade mig lite snabbt, sen körde Malins pappa henne, Adam och mig. När jag kom till skolan så hade jag Nationella i matte, muntligt.. Fattade typ ingenting :o Efter skolan så åkte jag direkt hem.

Kollade på tv, sov och duschade!! 


Idag/ Tisdag; Åkte till skolan.. Efter skolan var jag med Malin och Linus.

Sen vid fem tog jag bussen hem, sov hela bussresan.

Kom hem, pluggade lite matte, satte mig vid datorn. Sen kollade jag och mamma på reprisen från gårdagens Big-Brother. Sen så tvättade jag av mig sminket. 

Och satte mig här. Ska kolla på Big-Brother nu. 

Men ni får ha det bra! xoxo nnea'

Av jolin - 2 april 2011 17:56

Klockan är just nu 18.00

Sitter och väntar på att Malin och Ahmed ska prata klart.

Sen ska jag och Malin in till pappa en snabbis och städa och skit så

att vi får pengar, sen blir det Degerfors igen, sen drar vi säkert in till Karlskoga igen.


Denna dag har gått sjukt snabbt, kändes som att jag vaknade för ca 30min sen.

Men nej, det var flera timmar sen. Har inte gjort ngt speciellt idag.

Bara chillat lite, sen har vi fixat i stallet. Och sen fixade vi oss.

Får se vad kvällen har att erbjuda oss!

Ovido - Quiz & Flashcards