nneas

Alla inlägg under april 2011

Av jolin - 2 april 2011 11:58

Gormorgon på er, tänkte köra ett snabbt inlägg om gårdagens kväll!

Jag och Malin var hemma hos henne och fixade oss, sedan åkte vi ner till samhället och mötte Madde, Lollo och en till kille. Sen åkte vi hem till Ahmeds kompis.

Satt där och chillade. Sen gick jag, Malin och Ahmed till OK för att ge Dogge hans saker. Och det tar ca 30min att gå till OK från där vi var. Om man går snabbt alltså.

Och vi var inte så snabba kan jag lova. Efter det åkte vi hem, käkade sen gick vi och la oss. Kvällen var bra, förutom lite små tjaffs!

xoxo nnea'

Av jolin - 1 april 2011 18:22

Woho, idag är det Fredag!

Har en känsla utav att denna kväll kommer bli lyckad.

Skolan idag var lite seg, försov mig.. Så jag missade dom två

första lektionerna, sedan hade vi svenska.. Segaste lektionen på länge!

Sen vart det matte, då fick vi info om nationellaproven i matte.

Efter det slutade jag, då gick jag och mötte Malin.

Vi gick till folketshus en stund, då kom Dogge och Alex.

Sen drog dom två, och då gick jag och Malin iväg för att ta ut pengar.

Sen mötte vi Dogge igen, sen drog vi en pizza.

Sen gick vi till Pekås, sen åkte vi hem.

När vi kom hem till Malin fixade vi stallet det första vi gjorde.

Sen nu sitter jag här, ska snart börja fixa mig.

Sen drar vi ut en stund, kanske kommer blogga mer sen om jag inte är ute.

Men ha en bra Fredag,puss!

Ovido - Quiz & Flashcards