nneas

Alla inlägg under april 2011

Av jolin - 19 april 2011 20:26

Du slösar dina drinkar,
Och du tror du imponerar nu.
Jag ser nog att du blinkar,
Jag kan ta dig, om jag vill ha dig.


Har precis fixat klart med, ska bara hitta något att ha på mig också. .

Sen glider jag och Malin ut med stil för att göra staden osäker ;)

Får se vilka vi stöter på, kanske någon snygging? ;)

Haha dock är ju alla så sjukt omogna..

Aja, ni får väll önska oss lycka till!


Annars måste jag säga att denna dag var helt okej!

Har ju fått sola, ätit god mat, sovit middag, mysigt lite med hästarna

och haft det allmänt bra med Malin, som vanligt då ;)

Hoppas på att morgondagen blir lika bra, om inte bättre!

Kanske åker in till Karlstad för att måla Anderssons hus med Malin, men

vi får se hur det blir med den saken!

pz!



  ( Här får ni en lite äldre bild på mig och malin, titta och njut! )

Av jolin - 19 april 2011 16:33

Har varit ute med Malin och solat i ca 2 timmar!

Var så otroligt skönt! Och det tog kan jag lova! ;)

Sen tog jag en dusch, ska smörja in mig lite och sånt nu.

Sen blir det nog att fixa sig och dra ut skulle jag tro.

Ska prata med Malin om det så fort hon kommer ut

ur duschen!

Ha det chill! pz

Av jolin - 19 april 2011 14:19

Hihi, idag är det tisdag, no shit !

Vaknade ganska tidigt imorse, då vi gick upp

och tog ut hästarna, dom små liven..

Haha små och små kan jag inte påstå att dom är kanske men :)

Sen gick vi in och fixade frukost, då vi satte oss på altanen

och käkade idag igen. Sen satt vi där ute och pratade lite.

Gick in och kopplade in datorn. Sen så skulle jag och Malin gå

ut med Ahmeds saker, men det tog ca 30min för han att komma.

Så vi satt och lyssnade på musik och sjöng lite!

Sen kom han, då satt vi och prata lite med han...

Gick och och busa lite med kattungarna, sen så dunka vi musik.

Sen tvättade jag håret och Malin städade, duktig  flicka!

Nu sitter vi här och försöker komma på något att göra

resten av dagen och kvällen!..

Men nu ska jag föna håret, ciao!

Av jolin - 18 april 2011 12:44

Har precis sminkat mig.

Ska välja kläder och sätta upp håret, sen drar

jag och Malin ner till samhället för att träffa mina underbara flickor!

Sen får vi se vad vi hittar på, typ sola och snacka skit?

Får passa på att sola nu med tanke på den underbara värme vi har

fått, 26+ grader lixom, inge fel!

Skriver mer senare, kan inte blogga på mobilen, det laggar bara..


Av jolin - 18 april 2011 10:31

Snacka om att det entligen blivit vår!

Vaknade vid nio imorse, då hade jag fått ett sms från Elin.

Hon tyckte att jag och Malin skulle komma ner till Samhället.

Hon sa även att det reda var varmt, och att det skulle bli varmare!

Låter inge underbart för det eller?

Så för en liten liten stund sen fick Malin vakna till liv.

Så nu ligger hon här brevid mig som en död fisk!

Hahah, nej jag skojar bara ! :)

Ska snart dra med henne ut en snabbis, sen in och äta.

Sen fixa sig lite, sen tagga ner till samhället.

Dock kan inte jag ha på mig maskara, för jag har fått en

liten vagel, kul? - Nej!


Ha det bra, c iao'

Av jolin - 17 april 2011 23:54

Nu börjar jag blir trött kan jag lova!

Har precis kollat på Pappa polis med Malin. Men hon somnade..

Det var faktiskt en jättebra film :$ 

Så för er som inte sett den måste bara se den.

Sen finns det ju en snygging som spelar i filmen, ( Ola Rapace )  haha ;)

Förut hämtade Andersson upp oss i sin nya bil.

Haha helt sinnes. Har aldrig sett en sånn bil förut i hela mitt liv.

Skit gammal modell, skitlång, skitbred!

Vi åkte iallafall in till Karlskoga för att se om tivolit var öppet.

Men det var det ju såklart inte! Så vi åkte tillbaka till Degerfors

då vi gick upp till Carro. Där var Carro, Daniel, Tina, Julia, Julia, Samuel, Alex och Jesper. Fast Tina, Jesper, Alex, Samuel, Julia och Julia drog typ direkt.

Sen gick det en stund, och då skulle Daniel och Carro äta..

Så Andersson körde hem oss, och då slog vi på en film.

Så nu ska jag göra som Malin, sova!!

g'night!


Av jolin - 17 april 2011 18:05

Kom precis hem till Malin igen.

Vi åkte med hennes föräldrar förut till Karlsdal.

Fikade, var ute oc gick lite, sen åkte vi till Karlskoga

och handlade, lite smått och gott till ikväll bland annat!

Sen åkte vi hem till Malin.

Fixade stallet och nu sitter vi här och väntar på att maten ska bli klar.

Sen får vi se vad som händer, kanske får tjata med Malin till Angelica en

liten stund iallafall, om inte annat ska vi iallafall träffa Andersson en stund!

Ciaao'


Plug it, Play it, Burn it, Rip it,
Drag it, Drop it, Zip, Unzip it,

Av jolin - 17 april 2011 13:05

Gårdagen vart inte som jag tänkt mig.

Gårdagen sög kan jag lova, fyfan vilken värdelös kväll..

Ska aldrig mer gå på tivoli, iallafall inte o Karlskoga, det skiter sig bara.

Får hoppas på att denna dag blir bättre iallafall.

Annars tar jag nog självmord!..


Jag har typ hat och en massa andra känslor i kroppen nu, vet inte vad jag känner.

Eller vart jag ska ta vägen, vill inte vara med i matchen längre..

Vill bara åka bort, utomlands eller bara så långt bort från Degerfors och Karskoga som

möjligt!


Nu måste jag fixa mig lite snabbt, ska försöka blogga mer sen!

Ovido - Quiz & Flashcards