nneas

Alla inlägg under augusti 2011

Av jolin - 14 augusti 2011 19:58

Hejsan hoppas! 

Sitter här i soffan och funderar på vad jag ska ha för hårfärg.. 

Kan lixom inte bestämma mig.. Får se hur det blir. 

Kan iallafall berätta att jag, mamma och Inez nyss åt någoting som

är nyttigare och godare än godis, grönsaker och dipp ♥

Har faktiskt ingenting viktigt att säga haha. 

Så detta vart ett onödigt inlägg.. 

Av jolin - 14 augusti 2011 16:17


Någon goding där ute som vill köpa denna vackra klänning åt mig?   

Av jolin - 14 augusti 2011 15:37

Nu känner jag mig jätteduktig! 

Har tvättat mina sminkborstar, min sminkväska, slängt lite onödigt smink, sorterat mina smycken, gjort rent mina smycken, rensat min garerob och sorterat mina kläder! 


     


Sen hoppas jag att mamma tar med några tomkatronger ifrån källaren så att jag kan packa lite. Flyttar om 17 dagar, åh det kommer bli så underbart, min rum kommer bli så fint! Haha det känns som att flytten och skolan är det ända jag tjatar om, men det får ni stå ut med!

Nu klev mamma innanför dörren, hon hade inga kartonger med sig, så får springa ner 

själv, men ni får en "fin" bild på mig utan smink. 


Av jolin - 14 augusti 2011 13:17



Dessa godingar ska bli mina! Det är kärlek vid första ögonkastet!

Är dom inte underbara? 



Av jolin - 14 augusti 2011 13:09

Har märkt att fler och fler läser min blogg, statestiken har verkligen ökat. Men jag tycker ni kommenterar dåligt! Måste bli ändrig på det alltså, så kom igen kommentera! :)


Sitter just nu helt nyvaken i soffan med morgonrocken på! Älskar verkligen denna morgonrock, så mjuk, och ljusrosa ♥ Den är min systers från början, men lovar den kommer

att bli min när vi flyttar, hon kommer aldrig få tillbaka den haha (a

Nejmen idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, gå omkring med hårinpackning hela

dagen? Det vore något, kommer dock bli jobbigt.. 

Skriver mer senasre ;*


      

Av jolin - 13 augusti 2011 20:29

Kärleken är vårt livs största glädje

och vårt livs största sorg


 

Av jolin - 13 augusti 2011 20:25

Mitt hår vart ju inte som jag ville.. Men det vart bättre än hur det var förut.

Får låta det vila två dagar, sen på't igen! Haha någon gång måste det ju bli bra!

Ni ser ju inte hur det ser ut med tanke på att bilden är svartvit, för när jag ändra

inställningarna så det skulle bli färg på camen så vart det mycket värre än vad det är.


 


Men nu har jag iallafall hunnit packa ner lite saker, flyttar ju om lite mer än två veckor! 

Gud vad skönt det ska bli, eget rum och allt. Mitt första studiebidrag kommer spenderas 

på ikea kan jag lova haha :) 

Av jolin - 13 augusti 2011 17:51

Förlåt för min dåliga uppdatering. Men mamma och jag gick och handlade förut.

Sen gick vi ner i källaren och hämtade kartonger, sen satte jag i blekningsmedel i håret. 

Så just nu håller jag på att bleka mitt hår, kommer inte ha något hår kvar sen, haha.

Bjuder på två fina cambilder! Håret ser ojämnare ut på bilden än vad det är. 



   

Ovido - Quiz & Flashcards