nneas

Alla inlägg under augusti 2011

Av jolin - 26 augusti 2011 17:03

Uppdaterar nu medans jag kan haha :) 

Fick sms förut och då ville även min kusin gå med på bion. Så pratade med Cassandra, men hon ville inte helt plötsligt. Men ska iallafall möta Lina vid sex- sju någon gång. Sen hämtar vi ut biljetterna sen tar vi en fika på någon mysig uteservering. Är ju jätteskönt ute så ska väll passa på nu! Kan även säga att jag vill åka in till Degerfors imorgon, kanske gör det efter vi varit i Nora? Vill träffa lite underbara personer. Har ju en hel del att prata med vissa om.  Men får se hur det blir. Kom även på nu att jag måste springa upp till Afro, hann ju aldrig igår, så drar dit idag! Men ah, tänkte jag säga.. Kommer inte ihåg.. Skriver mer sen! 


 

Av jolin - 26 augusti 2011 14:15



Helt sjukt, det har redan gått en vecka i skolan!? Känns som om det skulle varit tisdag idag... Så snabbt har det gått för mig haha. Kan även berätta att jag trivs asbra! Trodde aldrig jag skulle trivas så bra i en klass redan efter en vecka? Visst jag saknar min gamla klass, men det är så skönt att träffa nytt folk! 


Kom iallafall hem för en stund sen, har precis käkat lite. Och nu sitter jag här. Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag fixa mig och invänta Cassandra. Varken Linda eller Tina kommer idag, men Cassandra kommer. Min lilla guldstjärna! Ska först möta henne sen tar vi en fika på stan och sedan drar vi iväg på bio. Hoppas filmen är lika bra som jag förväntar mig. Kommer antagligen gråta om den är så bra som jag tror den kommer vara. Och jag är inte direkt personen som gråter till filmer, såatte..  Men jag skriver mer om den ikväll när jag kommit hem tänkte jag ! Men uppdaterar mer snart igen!  

Av jolin - 25 augusti 2011 20:32

Imorgon blir det bio med Linda! Har inte träffat henne på ett himla bra tag!

Så det kommer bli jättemysigt, innan bion tar vi nog en fika på stan också! 

Kommer antagligen gråta till filmen, men who cares? 


 


Trailorn hittar ni här ;

Av jolin - 25 augusti 2011 19:31

Kom precis hem från stan. Hittade jättemycket fint. Men man kan ju inte köpa allt på engång.. Men köpte en hel del ändå. Var även jättekul att träffa Amanda! Saknat bruden.. 


Dagens inköp; 

En ring från JC

En tub- halsduk från Lindex

En cardigan från New Yorker (?)

En kjol från H&M

Två linnen från Cubus


Bilder kommer upp efter vi flyttat.. Kameran är nedpackad.. 

Men nu ska jag ta någonting att äta, sen ska jag fixa lite här hemma.

Sen sova och upp till skolan, sen får jag se vad fredagen har att bjuda på, 

får ju kanske besök! Annars blir det myskväll med syster. Sen på lördag

ska vi in till Noramarknaden. Om det inte är dåligt väder..

Men kanske skriver mer ikväll, annars uppdaterar jag imorgon! :)


 

Ringen på bilden är den jag köpte på JC ! 

Av jolin - 25 augusti 2011 15:48

Redan tillbaka ! Skiter i att sola idag och möter istället upp Amanda och shoppas loss lite! Ska även springa in på Afro för att fråga om dom gör dreads med hjälp av hårförlänning och sådant! Uppdaterar mer senare! :)


 

Bjuder på en bild från i sommras, gud vad skönt det var att ligga på stranden.

Umgås med underbara vänner, sola och bada! 

Av jolin - 25 augusti 2011 15:12

Ännu en dag avklarad i skolan, vi skulle gå runt hela stan i Örebro, eller ah typ.

Vi skulle kolla på Open Art, skitonödigt. Har lixom redan sätt allting. Sen skulle vi gå tillbaka till skolan igen och äta mat, var för varmt i matsalen så vi gick ut och satte oss och pratade istället. Sen skulle vi till våran sal där vi skulle fixa praktikerplatser, fick en praktik plats i Varberga. Vilket var skitbra, för flyttar ju dit om exakt en vecka idag! Sen gick jag och Anna upp till Mc'donalds, där mötte jag Jesper/ Mujje, en kille som jag umgåts med väldigt mycker med innan han flyttade. Sen skulle hon iväg och ta ut pengar, påvägen dit så mötte vi jättemånga från min förra klass/ skola. Pratade lite med dom, tog ut pengar sen gick vi till resecentrum där hon skulle ta bussen hem. Påväg hem så köpte jag dricka, kom hem, böt om och gick till affären igen. Sen nu sitter jag och funderar på om jag ska upp på stan, eller om jag ska sola idag? Blir nog att sola om jag inte får tag på en viss person. Men skriver mer senare! Puss ;*


 

Av jolin - 24 augusti 2011 16:16

Shit vad sugen jag vart på att dansa nu, måste bara hitta en bra dansstudio.

Om ni kollar videon som kommer lite längre ner så kanske ni förstår varför jag

vill hitta en BRA studio, jag ska fan lära mig dansen. Sen kan jag lova att det är jag som kommer att dansa röven av mig i fortsättningen! Man blir så sjukt glad

och taggad av att dansa! Helt underbart! 




http://www.youtube.com/watch?v=OeAxaCObbdA 


Om ni gillade dansen på första videon,

kan ni lära er den genom att klicka er in på länken under videon!

Ska nu ställa in datorn i köket och försöka lära mig den, hahah! 

Av jolin - 24 augusti 2011 14:26

Kom hem från skolan för en timme sen. Skolan var helt okej, eller det var faktiskt roligt. Har gjort mitt första blom- arrangemang idag. Vart skifint faktiskt, smått stolt över mig själv ;$ Fick även mitt schema idag. Så sjukt underbart kan jag lova!


 På måndagar har jag bara en lektion, tisdagar har jag APL ( även på måndag under vårterminen ). På onsdag har jag två lektioner, får välja om jag vill ha matte som första eller som sista lektion. På torsdag har jag 5korta lektioner och på fredag hat jag två lektioner. Sovmorgon varje dag och slutar inte alls sent! Kan det bli skönare? Tror inte det haha :) 


Imorgon ska vi ha "stattsvandring" med klassen, ska gå omkring på stan och så.

Sen ska jag nog iväg och handla lite skolsaker och nya saker till nya lägenheten.

Sen kanske jag ska på bio med Sanna, men vet inte än, måste kolla det med henne. Är ju även Noramarknaden i helgen. Får se om jag åker dit eller inte?

Tror inte det blir så. Kanske kommer lite folk i helgen för att träffa mig, är jag älskad eller? ;) 


Nej men nu ska jag fortsätta med min matlagning, skriver mer sen! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards