nneas

Alla inlägg under augusti 2011

Av jolin - 29 augusti 2011 12:59

Nu har jag varit i skolan, kom hem för en stund sen. Slutade ju tio i tolv idag, har ju bara en lektion på måndagar. Inge underbart för det eller ? Det ända vi gjorde idag var att vi fick lära oss lite hantverksteknik, snitta och spiralen (?)

Fick även lära mig en hel del skötselråd angående rosor och liknande blommor. Så nu j*vlar mamma om du gör fel, då får du smisk! 


Snart kommer Robin hit, hon har en skitlång rast, så hon får komma hit istället. Sen ska jag ju som sagt möta upp Rebecka och Cassandra, sen ska jag till min praktik och bestämma mina arbetstider som jag nu ska ha hela hösten. Hoppas verkligen att jag får extra jobb där, extra pengar är ju aldrig fel?


Imorse när jag vaknade så var det skitfint väder, men såfort jag klev utanför dörren började det regna, när jag kom till skolan slutade det att regna och vart sol. Sen när jag skulle gå hem började det regna igen, snacka om otur!...


 

Av jolin - 28 augusti 2011 19:43


Sitter just nu och knarkar sönder denna låt! 

Vet inte varför men blir sjukt taggad av den, nya väckarklockan?

Haha nejdå men typ. 


Har verkligen inte gjort någonting intressant idag, dock brukar jag aldrig göra det så atte.. Har mest bara tänkt en massa. Men har då fan inte kommit fram till någonting. Ska snart bädda ner mig i sängen och fortsätta fundera. Skriver mer imorgon! 

Av jolin - 28 augusti 2011 16:46

Nu har jag varit jätteduktig! 

Har varit med mamma som bärhjälp då hon skulle handla.

Sen hjälpte jag även henne med att städa hela förrådet. 

Ska tjata på min syster om att vi ska träna! 


Vad hände med vädret? Det var nyss sol.

Nu är det spöregn!.. Aja hellre regn idag än imorgon. 

Märks ju att det börjar bli höst, lite kyligt ute! 

På hösten ska man mysa galet mycket

med någon man tycker om! 


 


Imorgon blir det skola, sen ska jag möta upp Rebecka och Cassandra på resecenturm. Sen ska jag med dom till bigslick, ska hålla båda två i handen medans dom piercar sig. Kommer antingen svimma eller skratta. 

Men nu ska jag träna och dunka musik! Skriver mer senare :)


( flyttar om fyra dagar ! ) 

Av jolin - 28 augusti 2011 15:18

Nu har jag precis plattat håret och lite sådant, nu ska jag bara sminka mig och klä på mig, sen följer jag med mamma till affären, sen får jag se vad jag hittar på! 

Uppdaterar mer senare bitches! ;*


    

Av jolin - 28 augusti 2011 14:14


Alla har väll fallit någon gång i trans ? 

Av jolin - 28 augusti 2011 14:11

Kom precis ut ur duschen, gud vad skönt det var! 

Sitter just nu och pratar lite med Malin och Lina. 

Får se vad jag hittar på senare, kanske går ut och går. 

Om inte annat kan jag ju berätta att jag älskar Malin! 

Hon börjar dock bli gammal. Hon orkar inte göra

någonting på helgerna, hon somnar vid 9-10

på kvällen, gammal tant eller? 

Nej men får dra med henne på lite bus så hon inser

vad hon missar. Haha ointressant inlägg ftw! 


 



Av jolin - 28 augusti 2011 12:57

Nu ska jag samla mina krafter och hoppa in i duschen! Älskar verkligen att duscha, men det hade varit pricken över i't om vi hade haft badkar. Finns det något mysigare än ett varmt bubbelbad, tända ljus och någon mysig kille?  Tror f*n inte det.. Får f*n fixa upp detta nu! ;)


Men skriver mer senare, pussen ;*


     

Av jolin - 28 augusti 2011 11:36

Godmorgon på er! Solen skiner, himlen är blå. Hur underbart hade inte det varit? Dock var det ju så när jag vaknade för en halvtimme- timme sen, men nu är det liet molnigt. Men lika bra det för idag ska jag inte gå ut, ska inte göra ett skit kan jag lova! Ska duscha, hårinpackning, ansiktsmask osv. Kommer vara så trött och avslappnad ikväll så kommer att somna på direkten, vilket är tur för imorgon blir det skola! Sen ska jag även träffa Cassandra och Rebecka! Men nu så ska jag faktiskt gå ut med våran lilla prinsessa Alice! Men updaterar mer under dagen! 


 

Bjuder även på en bild från förra sommaren! 

Ovido - Quiz & Flashcards