nneas

Alla inlägg under augusti 2011

Av jolin - 15 augusti 2011 19:41

 


Ser ni den vackra flickan på bilden? Hon heter Felicia Grundin.

Jag läser hennes blogg dagligen. Jag läser den för att jag tycker

att den är bra, och för att jag vet att Felicia är en riktig go tjej! 

Vi gick på samma skola i två år, inte i samma klass. 

Ni borde också läsa hennes blogg. För den handlar

om verkliga livet, om hennes liv. 

Ni hittar henne här ; 

http://feliciagrundin.blogg.se/

Av jolin - 15 augusti 2011 14:37

Jag är så himla glad ! Det är fan inte sant! 

Mamma ringde till dom på kommunen förut för att fråga

om jag kommit in någon stans, då hade dom dock inte telefontid

så hon skulle få ringa imorgon igen. Satte mig vid datorn lite

tjurig. Sen ropar mamma att jag fått post, så springer in till köket.

Öppnar kuveret, och i där ligger ett antagningsberv! 

Kom in på Florist på Virginska ! ÅHHHHHH :D 


 

Av jolin - 15 augusti 2011 14:20

 

Kul att jag gick från gult, oranget&blondt till grönt, grått och brunt.. 

Av jolin - 15 augusti 2011 13:00

Mamma är världens goaste! 

Vi gick till affären förut på hon köpte hårfärg till mig.

Skulle inte fått det idag egentligen. Men hon är så go så hon

köpte hårfärg till mig och Inez. Så just nu sitter jag med hårfärg i 

hela håret. Hoppas det blir bra, annars vet jag någon som blir

svarthårig igen! Men det ska nog bli bättre än vad 

det var förut, vill kunna visa mig ute hahah ;) 

Lägger upp en bild sen :) 

Av jolin - 15 augusti 2011 11:02

Godmorgon, har inte kommit ur sängen än.. Men ska snart lyfta på mitt tunga arsle och göra lite nytta. Äta frukost? Onödigt.. ÄR så sjukt dålig på att äta frukost, hat dock svårt att äta på mornarna överhuvudtaget. Men ska försöka idag med tanke på att jag kommer hålla igån hela dagen! Ska ju till Degerfors där jag ska träffa Malin, Jesper och Dogge! ♥

Ni kan ju räkna med att det inte kommer att bli så mycket uppdatering här. Men uppdaterar ju mer när jag kommer hem igen, och det vet ni ju ;) Men nu ska jag resa mig upp! 

Puss ♥

Av jolin - 15 augusti 2011 03:06

Kul man kan ha, picnik.com <3


 

Av jolin - 15 augusti 2011 02:52

     

Av jolin - 15 augusti 2011 02:20

Godnatt på er :) 

Passar ju att säga så med tanke på att det är natt nu, kan ju inte säga goddag lixom?

Hahahaha, sjukt dålig humor jag har.. Hoppas ni har samma dåliga humor! 

Sitter här och gör ingenting, pratar lite med saknade Petter, har inte träffat honom

på ett tag nu, min lille tokiga vän! Han kommer till Degerfors under Vulkanmarknaden.

Då ska han få en stooor kram! Det är han värd. Han är så go min lille pojke! 

Har iallafall tränat lite ikväll, det var skönt. Glömmer ju bort det ibland.

Typ som igår. Då kände jag mig dålig...  Men nu känner jag mig duktig! 

Har även tagit en låååååång dusch, vilket var underbart.

Hade även i en hårinpackning i en timma, mitt hår behövde det, känns dock

fortfarande som tuggummi.. Men det får vara så ett tag nu är ju inte klar än.

Kan även meddela att imorgon åker jag till min brutta i degerfors, hih (a

Får se vad vi hittar på för busen, kanske rider Palleplutt lite? 

Kan ju alltid hoppas, var mer än ett år sen jag red.. 

Så det får bli ett måste ;)

Men nu orkar jag inte skriva mer! Sov sött :*

Ovido - Quiz & Flashcards