nneas

Alla inlägg under augusti 2011

Av jolin - 21 augusti 2011 18:09

Skola imorgon då.. Det värsta är att jag har inte varit nervös alls förens jag åkte förbi Karlberg skolan, min första skola. Då vart jag skit nervös, kunde inte andas normalt. Vet ni hur jobbigt det var eller? Är fortfarande nervös. Har försökt kolla upp bussar som går dit, men har inte en aning alltså, vet inte hur jag ska gå heller. Vet bara att vi ska samlas vig igång P till samlingssalen. Det säger ju mig mycket och så vidare? Kommer ha panik när jag går till skolan. Kan ju inte ens äta.. Men får tänka posetivt slipper all skit som rör sig i degerfors! Visst jag kommer sakna mina kompisar, men om dom fortfarande vill ha kontakt med mig så ska dom fan åka till örebro också. För det är alltid jag som måste åka in till degerfors, jag är ju inte direkt gjord av pengar. Så ah, vi får se hur det blir. Kommer inte kunna åka till degerfors varje helg direkt. Men aja, nu orkar jag inte bry mig, nu ska jag springa omkring och vara nervös. 

Har inte ens en plattång, kommer få ha fult lockingt, vågit äckligt hår imorgon. Puss ! 

Av jolin - 21 augusti 2011 17:53

Orkar inte skriva, men hej hå! 

Kan ju berätta lite om helgen nu så skriver jag ett inlägg till sen.. Har varit i degerfors hela tiden nu under vulkan. Var dock aldrig nere på marknaden pga allt regn, men hade riktigt kul iallafall.

Har umgåts med en massa fina människor! Så ett stort tack till er som gjort min helg värd! Sen kan jag ju bara säga fuck you till några få människor som bara förtjänade smäll under helgen.. Men ah, finns en hel del att säga. Men orkar inte ta allt i detalj. I fredags var vi hos Amanda och Pau. I lördags var vi hos Pau, Sara och sen ute. Hade det riktigt trevligt näst intill hela

kvällen. Men ah, haha orkar inte skriva mer.. 

Av jolin - 20 augusti 2011 17:27

 
Av jolin - 20 augusti 2011 01:05

Tänkte bara säga godnatt! 

Tänkte bara skriva lite om dagen och sedan sova! 

Min dag har varit helt underbar! Tack till alla som varit med idag! 

Var först hos Amanda, där jag sov inatt. Hon cäkte mg vid halv

nio imorse med kaffe! Sen dunka vi musik och inväntade Kampo och Malin.

Färgade mitt hår, så är inte längre grön/ gråhårig, är mörkbrun/ rödhårig just nu.

Fett nice! Sen inväntade vi Sunshine och Robin. Drog oss sedan upp till

Pao istället för att gå på marknaden ( det regnade ute ). Där var även Jesper, Sebasitan, 

Timmy, Viktor och Douglas. Sen kom även Bubba, Becker och någon mer.

Satt och pratade hela kvällen. Och nu sitter jag här.

Imorgon blir det antagligen marknaden, om det är bättre väder. 

Annars får i se vad som händer, men uppdaterar mer imorgon! 

Puss ! 






Mat

Av jolin - 18 augusti 2011 19:24

Nu blir det mat, våran lilla Kampo ska laga mat! Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på! Blir nog att umgås med Amanda, Kampo och Timmy, awsome!

Har inte gjort alls mycket idag, umgåts med en massa folk, och gått en hel del.

Haha, skriver nog mer sen!

Av jolin - 18 augusti 2011 12:47

Jag och Amanda sitter just nu och håller på att fixa oss. Om en liten stund kommer Oskar hit.

Sen om vi har lite tur kommer även Kampo. Musiken är på högsta volym och vi taggar morgondagen! Det kommer bli awsome imorgon! Tycker att alla som har chansen att komma till vulkanmarknaden imorgon ska komma !


Men nu ska jag platta mitt hår, kanske skriver mer sen! ;*

Av jolin - 16 augusti 2011 18:25

Sitter hemma hos Amanda för tillfället. Tog ju bussen till degerfors igår kväll.

Då jag mötte upp Malin och Cassandra. Efter en stund åkte Cassandra igen då jag och Malin  träffade Sebbe och Jepser, sen kom Amanda och Kampo. Då vi fyra gick upp till parken för att möta Dogge och Salle. Efter en stund gick vi fyra ner till samhället igen. Satt och prata lite allmänt en stund, sen körde vi sanning och konka, fast bara med sanning haha. Kul liv?

Efter ett tag så drog jag och Amanda hem till henne, då vi inte gjorde någonting alls. Somnade vid 5 på morgonen, vaknade vid tolv- ett idag på förmiddagen. Sen kom Kampo hit, då vi följde henne till bussen. Mötte även Alex, Alex, Linus, Bubba och Fredrik i samhället.

Men sen gick jag och Amanda hem till henne, gjorde nudlar. Och nu sitter vi här och ska snart

ute igen. Så kommer antagligen inte skriva mer ikväll, men vi hörs imorgon!

Puss




Bjuder på en fin bild från nyår. Dock fick inte alla plats på samma bild..  

Av jolin - 15 augusti 2011 19:47

Sitter just nu och gör ingenting! 

Har så sjukt tråkigt, så ska göra en liten sminkning! 

Tar kort på den senare antagligen, men kanske inte laddar upp

den ikväll, tar nog det imorgon! Känner att min blogg

börjar bli mer och mer tråkig. För har ingenting att skriva om. 

Kan ju iallafall berätta att detta har varit det sämsta sommarlovet på 

väldigt länge.. Trodde det skulle bli det bästa, men nejdå.. 

Mitt motto var ta dagen som den kommer. Skulle aldrig gjort det.

För om jag hade planerat lite mer kanske mitt lov blivit bättre? 

Vem vet? Haha, shit vilket värdelöst inlägg.. 


Ovido - Quiz & Flashcards