nneas

Alla inlägg under augusti 2011

~

Av jolin - 12 augusti 2011 20:18

Har redigerat några bilder nu.. Dock har jag inte riktigt lärt mig programmet än, men det kommer, jag lovar. Så ni får nöja er sålänge. Börjar med att bjuda på lite bilder på mig

själv och dagens "outfit". 


          

Av jolin - 12 augusti 2011 19:05




Sitter just nu och håller på att få igång photoshop! Segar som fan kan jag lova.. 

Har även varit till affären, köpte min efterlängtade Burn, och håfärg. Ikväll är det jag som blir ljushårig. Iallafall för stunden. Beror på om det blir bra eller inte. För om det blir gult/ oranget så kommer jag färga mitt hår brunt eller rött. Men det återstår att vänta och se. 

Resultat kommer senare under kvällen ;'

Av jolin - 12 augusti 2011 17:45

Detta blir det sista inlägget på en liten stund. Min kära syster ska ha internätet, så jag får redigera lite bilder sålänge! Men ni får nöja er ;) Bjuder på två bilder.


   

Först får ni en bild på våran lilla Alice, och sen en bild på mormors lilla valp Pyret! 

Av jolin - 12 augusti 2011 16:10

Har precis kollat lite i min garderob, har inga höskläder, kanske någon enstaka.. 

Måste verkligen shoppa för mitt första studiebidrag. Som tur är så fyller jag ju även i september. Så ska försöka slänga så mycket som möjligt av det gamla och köpa in en massa 

nya kläder, behövs verkligen! Sitter även just nu och försöker fixa photoshop. Hoppas 

verkligen att det funkar. Då lovar jag att ni kommer få många fler bilder då jag kan bättra på

skärpan och lite sådant. Kommer även försöka göra en helt okej header! Men bjuder på en liten "höst" bild på mig själv. Man kan inte göra annat än att älska mina cambilder ;)


 

Av jolin - 12 augusti 2011 15:24

Nu har jag kollat runt lite, och hittat en massa saker.

Men detta är några av vårens måste ha! 


             

Av jolin - 12 augusti 2011 13:59

Förlåt för min dåliga uppdatering.. Men har inte haft tid, har itne varit hemma alls länge.

Vaknade vid tio imorse, då var det bara att fixa sig och packa väskan och sedan sätta sig i bilen. Åkte in till Nora där mamma och mormor skulle handla. Fick även med mig en tröja och doftljus till mitt nya rum ;$ Sen körde hon hem oss till Örebro, då vi lämnade väskorna och gick till affären, sen hem och beställde sallad. Sen satte jag mig här. Har helt enkelt haft fullt upp! Men kan lova att det kommer bli många inlägg under dagen! För kommer inte ha någonting annat för mig. Så tar igen mig då. Förresten, har någon utav er smakat Loka likes L.A Pineapple Crush? Den är så sjukt god.Man verkligen njuter utav varje klunk man tar, smakar verkligen sommar. Min nya favorit kan jag lova! Tänkte även bjuda på en liten bild i min mys outfit! Snobben-shorts och en stor grå tröja ! 


 

Av jolin - 12 augusti 2011 00:17

Nu säger jag godnatt!

Nu har jag hunnit spela lite kort, ätit och gjort mina övningar.

Det ända jag ska göra nu är en ben och-magövning.

Ni   får sova så gott, puss på er ;*



Av jolin - 11 augusti 2011 22:50

Nu är nya headern uppe, hoppas ni nöjer er med den tills jag fixat photoshop och fått mina nya bilder! Eller om det kanske finns någon sötnos där ute som vill fixa min header? :)

Ovido - Quiz & Flashcards