nneas

Alla inlägg under augusti 2011

Av jolin - 30 augusti 2011 18:37

BRB KÄK ! (MP)

Av jolin - 30 augusti 2011 16:23

 

Sitter just nu här och chillar lite med min älskade Hello Kitty ;)

Kom hem för en liten stund sen. Min praktik gick skitbra. Kunde f*n inte gått bättre! Tisdagarna kommer nu se ut såhär; 10-16 i fortsättningen. 

Hoppas bara att det fortsätter lika bra som det började. 

Får då får jag garanterat jobb! Good girl ;)


Ska nog städa lite, hoppa in i duschen och packa det sista. 

Sen tar jag natten och taggar sedan upp till skolan för två lektioner.

Börjar halv elva imorgon såatte, sovmorgon in my heart! 

Får ju inte glömma att morgondagen är sista dagen i denna 

pundarkvart jag lever i, vilken missär f*n! 

Men ah, nu ska jag dra. Skriver mer sedan!! 


Detta är din sista chans, gör du samma sak en gång till.

Då är det tredje gången gillt, och då kan du sticka, för alltid! 

Av jolin - 30 augusti 2011 08:21

Nyvaken och mindre glad.. 

Är så sjukt trött, men aja det är bara att fixa sig lite osv 

och sedan gå till bussen. Plus att det är äckligt kallt ute.. 

Im gonna die!..  


Önska mig lycka till nu! 

Av jolin - 29 augusti 2011 21:22

Av jolin - 29 augusti 2011 21:01








ett smile, några ord och jag dog för dig

 

Av jolin - 29 augusti 2011 20:38


Fan vad allt går bra just nu känner jag ! 

Skolan går bra, vi flyttar, pengarna rullar in, mitt liv stiger mot toppen! 


Imorgon är det jag som tar bussen vid halv tio till min praktik.

Ska verkligen visa framfötterna nu, ska ge järnet! 

Vill verkligen att hon ska anställa mig, det lät som att det inte vore helt omöjligt. Taggar sönder, fan flyttar ju snart!!! 



Av jolin - 29 augusti 2011 17:46

Kom hem för en liten stund sen. Tog ju som sagt bussen till Varberga med min syster och Robin. När vi kom dit gick vi genast till blomaffären. Hon som jobbar där verkar skittrevlig. Och jag berättade att jag skulle flytta till varberga på torsdag, och vet ni vad hon säger? Haha " då kan du ju börja jobba extra redan nu"? Min chok vart typ, ah shit. Fatta vad underbart om jag får börja jobba extra, extra pengar liksom, så önska mig lycka till! Ska i vilket fall dit imorgon då jag börjar tio, vi skulle bestäma imorgon om hur mitt arbetsschema skulle se ut. Hoppas det blir soft! Sen gick vi även förbi våran blivande lägenhet, shit vad jag längtar nu!.. Träffade även Rebecka och Cassandra en snabbis, dom hade redan piercat sig, så mötte dom på resecentrum i ca 2min? Haha, aja skitsamma han ju säga hej! Nu ska jag packa lite, sen ska jag ta någonting att käka! Skriver mer senare mina små godingar! 


Haha ser helt skelögd ut på bilden, men det bjuder jag på! 

    

du <3

Av jolin - 29 augusti 2011 14:46

Sitter just nu här och lyssnar på musik med Robin. 

Snart ska vi möta Cassandra och Becka på resecentrum, sen drar jag och

Robin vidare till varberga till min praktikplats! 

Men ehm.. Skriver mer sen, eller? ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards