nneas

Alla inlägg under november 2011

Av jolin - 23 november 2011 22:49

Ja ehm, vi bloggare uppdaterar sådär lagomt, ganska myclet när vi har tråkigt. Vilket jag har nu, så räkna med tusen inlägg under kvällen. Eller ah typ.. Har så himla tråkigt just nu, och jag har ingenting att göra, bloggplatsen & facebook ♥ För övrigt så sitter jag här med min bästa vän julmusten. Och tänkte kolla på lite kläder jag kan ha på mig i helgen och på kryssningen. Sen kommer jag nog blogga igen, no life? Sen kan jag ju passa på att kolla igenom alla bloggar jag läser varje dag. Det blir kul, eller? ;) Nejdå, men ehm ah , herra ! 


 

Av jolin - 23 november 2011 22:43

 


Jag taggaaar något galet! Snart är det jag som lämnar land i två dagar hähä! 

Av jolin - 23 november 2011 22:18

     


Stitch är så söt :(

Av jolin - 23 november 2011 21:13

Vaknade för en liten stund sen.. La mig och kollade på tv förut, skulle se two and a half men and so on. Men han bara kolla på ett halvt avsnitt av Glee, och ett halvt avsnitt av How i met your mother. Sen somnade jag in. Kommer dock inte kunna sova på ett tag nu. Men vem bryr sig, kanske hinner plugga. Men ehm, kom precis på att boken ligger i skåpet. WOHO, bra Jolin!!!!!!!!! 


 

Av jolin - 23 november 2011 15:21

Mums, har precis ätit denna "vinterns" första lussekatt! Hade glömt bort hur gott det är med lussekatter, om man bortser från russina.. Aja, kom hem från affären för en liten stund sen. Och har fortfarande inte fått någon mat. Men nu kom mamma tillbaka från tvätten, så nu ska jag tvinga henne tillbaka dit hon hör hemma (Bakom spisen). Men skriver mer sedan! Ps. Jag taggar sönder snaaaaart ! 


 

Av jolin - 23 november 2011 13:54

Kom hem från skolan för typ lite mer än en timma sedan. Då började jag med mormors krans igen. Så nu är den klar! Känner mig duktig duktig, jobbade även bra i skolan. Ska snart äta något. Sen ska jag plugga lite mer. Men ehm ah, somnade ganska skönt igår kan jag lova. Men när jag vaknade inatt, så kunde inte jag somna på ett tag.. Men nu kommer mormor och dem hem. Så ska inte skriva mer! 


 

Av jolin - 22 november 2011 18:18

Nu är jag trött, lång dag yesyes! Vaknade imorse vid nio och ville verkligen inte gå upp. Men efter en stund tog jag tummen ur arslet och började fixa mig. Kom till praktiken och då började vi snitta, sen så åkte jag ut med ed bud. Sen har jag bara pysslat, dekorerat osv. När jag kom hem så var det bara att börja med mormors krans. Men ah, när jag nästan var klar tog riset slut. Så ska avsluta den imorgon efter skolan. Och nu sitter jag här och väntar på att gröten ska bli klar :3 Ska snart slå mig ner framför datorn och bara njuta utav att det inte alls är långt kvar nu. Är taggad till tusen, och om jag känner mig och dem andra rätt kommer vi inte kunna sova i helgen. Men vem bryr sig, sover påvägen dit, åka buss i tre timmar är inte min grej hähä. Nej men nu så ska jag byta om till mina älsklings shorts och en stor t-shirt ! 


 

Av jolin - 21 november 2011 22:48

Så här känner jag, lagomt glad och taggad! Och hungrig........

Ovido - Quiz & Flashcards