nneas

Alla inlägg under november 2011

Av jolin - 15 november 2011 18:26

Sitter just nu med pringles-burken framför mig, Linda i luren och musiken forsar ur högtalarana. Jag taggar något galet till kryssningen!!!!! Långt inlägg osv.....

Av jolin - 15 november 2011 16:55

Nu är jag helt slut i helga kroppen! Slutade för ca en timma sen. Kapten röd på, och nu inväntar maten. Sen ska jag bara ta det lugnt hela kvällen, och tagga tills nästa helg!! Kryssningen blir av, för jag har världens bästa kompisar! Får låna pengar av L&L ! Dem får dock tillbaka dem nästan lika snabbt, inom en vecka såatte. Och påtal om ingenting, fick med mig 10 roser ifrån Nettan, så god tjej så det inte är sant! Men nu orkar inte jag skriva mer, hihi :$


     

Av jolin - 15 november 2011 13:22

Av jolin - 15 november 2011 13:18

Sitter här och försöker slänga i mig maten, ska snart ta på mig klderna och gå tillbaka till "jobbet". Det är något sjukt hur mycket man kan trivas på ett visst ställe. Men det är ju bra det, hade ju inte varit så kul om jag hade gått omkring och inte gillat min praktikplats alls. Nej nu har jag inte tid att skriva mer, skrivre när jag kommer hem. Puss ♥

Av jolin - 14 november 2011 21:57

Kul liv, känns som att mitt liv kan gå och ta sig. Ingenting ser ljust ut längre. Blir förmodligen ingen kryssning för mig. Vafan ska man behöva ha ett jävla id för!?!?!?! Ska fan bädda ner mig i sängen och sova fram tills nästa år! 

Av jolin - 14 november 2011 19:27

Ouf, jag är trött. Så ska tvätta av mig sminket osv och sedan kolla på någon bra film tror jag........

Kommer dock inte kunna somna, vill inte sova ensam. Hoppas bara tiden går fort och att allt löser sig.

För då kommer jag få spendera en hel del nätter med underbara personer, Lina, Timmy och Sebbe<3

Men nu orkar jag inte skriva, so.. Xoxo! 


 

Av jolin - 14 november 2011 17:58

                                     

Klicka på bilderna för att göra dem större! 

/ H&M

Av jolin - 14 november 2011 16:00

Kom precis hem från promenaden. Var riktigt skönt att komma ut och röra på sig kan jag lova! Väntar på att mamma blir klar med maten, är något grymt hungrig. Sen ska jag hoppa in i duschen, gud vad skönt!! Ah juste, kanske inte bara jag som märkt det men jag brukar skriva fel då jag har bråttom och jag orkar aldrig läsa igenom det jag skrivit.


   

Bild från nyår, titta och njut på alla glada människor!! 

Ovido - Quiz & Flashcards