nneas

Alla inlägg under november 2011

Av jolin - 13 november 2011 20:48

Slösa inte din tid på att samla småsten.. Du kommer snart inse att det bara var slöseri på dyrbar tid.

Ta vara på de stora och fina diamanterna istället, det är endast de som verkligen varar föralltid ! 


 


Arg tjej, nejdå haha. Tänker inte slösa mer tid på folk som inte är värd den. Jag har dem jag behöver! 

För övrigt vill jag att ni ska komma med förslag på saker och ting jag kan blogga om, vad vill ni ha 

mer utav i bloggen? För jag har verkigen ingenting att skriva om. Hur kul är det att läsa om min vardag? 

Av jolin - 13 november 2011 19:36

Nu är jag helt slut, har busat med Alice, jag fattar inte hur ngt så litet kan ha så mycket energi? 

Helt galet vafan. Aja hon lyckas ju iallafall få mig på andra tankar. Ska snart sätta mig och sticka lite.

Känner mig som en liten tant när jag sitter i gungstolen och stickar, men hey vadå? Big booty bitches! 

Haha Lina, jag skriver detta inlägg endast för din skull, och glöm inte fdl! 

Bjuder på en bild vafan, wanna kiss my lips? 

 

Av jolin - 13 november 2011 19:04

Ni vet när man har sett fram emot något, och verkligen har längtat. Så får du reda på att det kanske inte blir som du tänkt? Visst är det hemskt.. Så jag hoppas på gud att det blir som det ska nu. Har längtat i mer än en månad nu. Och kommer få längta i två veckor till, om allt blir som planerat. Annars har jag gått omkring med falska förhoppningar.. Jag svär på gud att jag kommer vara den olyckligaste tjejen på jorden om det inte blir som tänkt. Typ fml! 

Av jolin - 13 november 2011 16:33

               


Haha älskar att jag spretar med tårna på sista bilden. Tycker Alice kan bli liten igen. Då var hon iallafall sockersöt! 

Av jolin - 13 november 2011 15:30

Mår lite bättre idag.. Var bara allmänt nere igår. 

Låg mest i min säng och kollade på film och tänkte.



 


Har ingenting att blogga om. Var på affären förut, fick med mig en dricka och lite annat hem.

Ska snart kolla på de sista avsnitten jag har med Two and a half men. Sen ska jag städa,

duscha och bara ta det lugnt. Kommer antagligen skriva mer sen..

...

Av jolin - 13 november 2011 14:01

Farsdag idag, tänker inte fira min pappa. Känns så jävla onödigt. 

Ska sitta och tänka på alla där ute som har mist sin pappa!

Av jolin - 12 november 2011 22:01

        

  


     


Jag tycker att Rihanna är något grymt snygg och vacker! 

Och hennes röst ska vi ju inte tala om.. 

Av jolin - 12 november 2011 21:27

Ovido - Quiz & Flashcards