nneas

Alla inlägg under november 2011

Av jolin - 16 november 2011 22:57

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på Svensson Svensson, vissa har ju faktiskt skola imorgon haha;) 


So, they threw you off
But you got back up trying again.
So, against the odds 
Turned your face to the wind.
Always keepin' the faith 
That's the only way we get through
Day by day

Av jolin - 16 november 2011 21:49

Gud vad skönt det var att duscha ! Och en kopp kaffe satt inte heller fel kan jag lova !  


Kan inte sitta still, bara dansar och dansar, och taggar och taggar! Helt galen här hemma. Men nu ska jag sätta mig en stund och spela betapet med Amanda haha,  känner mig ganska gammal när jag spelar det. Men det är en bra sysselsättning! Så ah, för er som har tråkigt, gå bara in på betapet.se! Kom precis på att jag måste bestämma en photoshot snart, var väldigt längesen nu.. Börjar bli dags, har typ inga bilder alls :(




 

Av jolin - 16 november 2011 20:31

   Kom igen nu, jag vill att alla som läser min blogg ska gå in och skriva under. 

Allt vi behöver är era förnamn, efternamn och den stad ni bor i, det tar inte mer än en minut! 


http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=6023

Av jolin - 16 november 2011 20:30

Tar en lista och svarar på som "förlåt" för att jag inte bloggat tidigare! 


När vaknade du i morse?
Svar:
Vid nio, alarm <3

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: 
”Vill inte gå upp, sjukt mig någon!"
Ringde du någon i morse, i så fall vem och vad sa ni?
Svar:
 Nej, inte i morse..
Vilket humör är du på?
Svar:
 Jag är typ glad och trött

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Mjukisbyxor & underkäder
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 Don't remember, men när jag handlade på mammas kort så köpte jag choklad åt mor och syster och energidricka åt mig!

Vilken var den första hemsidan du gick in på, på internet?
Svar: Idag;
facebook och min blogg. Någonsin, kommer inte ihåg..

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
 Ehm, hoppa in i duschen, sedan ta en kopp kaffe och plugga lite, sen glo på film tills jag somnar!
När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Ehm idag, min vovve.
Om du sträcker ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: 
Går inte, då kommer jag sparka på min dator :(

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Åh vad jobbigt.. Första tanken som kom upp var att jag hade nog frågat Channing Tatum om en puss :$ 


   Vem skulle inte vilja ha en puss av denna goding? ;)

Av jolin - 16 november 2011 20:10

Gör ett inlägg iallafall. Så duktig är jag. Är på bättre tankar nu så ah tänkte göra ett inlägg innan jag går och duschar! Skolan var soft idag, hade som sagt bara en lektion, delade in oss i gruppar, min grupp: jag, Hannah, Lisa och Sandra. Vi ska redovisa om dialekter, lätt för mig med tanke på att jag har både "Örebro-dialekt"- Närke och "Degerfors-dialekt"- Värmland. Fast vi tänker inte redovisa om Närke.dialekten, vi tar norrländska istället! Efter skolan drog vi fyra till Mc donalds, fan skolan är inge bra för mig kommer ju rulla fram snart.. Får sluta upp med sådana saker. Sen tog jag bussen hem, la mig i sängen och kollade på Svensson Svensson. Sen pratade jag med Amanda medan vi spelade alfabet. Sen satte jag mig i köket med mamma och stickade lite och sedan sydde jag lite. Nu sitter jag här med Kapten röd i högtalarna, har nog blivit besatt haha. Nej men ah, trodde mina planer skulle rasa samman ännu en gång idag, men som tur är så har jag ju Lina, så hon förtjänar en puss och en länk!  


http://linaaaakarlsson.blogg.se/ 

Av jolin - 15 november 2011 22:44

Vad var det jag sa, nu är jag pigg igen, och grymt sugen på kaffe.. Men om jag tar en kopp kaffe nu kommer jag nog inte kunna somna inatt.. Men måste ändå gå och lägga mig snart, min buss gåt tio i tio imorgon..... Vill inte, känns så onödigt att gå på en lektion. Fast jag ska inte klaga, hellre en än fem haha ;) Sen får jag ju inte glömma, skulle ju till tandläkaren imorgon, men hon ringde förut och lämnade återbud, ska dit på måndag istället. Underbart, vill helst slippa det helt, men jag vet ju själv att det inte går, vill man vara fin får man lida pin! För övrigt så tänkte jag bara säga att jag älskar gammal musik! Dagens låt är nog Mammas gata med Promoe, Timbuktu Supreme&Grega, och sedan Ju mer dom spottar med Kapten röd! Nej ska nog bädda ner mig i sängen nu och kolla på säsong två av Svensson Svensson! Puss :*


 

Bild ifrån sommaren, bjuder dock på den! 


Tolv timmar mörker sen tolv timmar ljus, då går ganjat i blom ner i källaren i mitt hus

Av jolin - 15 november 2011 21:09

Shit vad trött jag är, somnade på soffan förut. Vaknade av att mamma kom in och buttade på mig.

Ska fan ta och lägga mig i sängen och sova, första gången jag kommer i säng i god tid. 

Men om jag känner mig själv så kommer jag bli pigg lika snabbt som jag lägger mig ner. 

Woah, kul liv, nej fyfan somnar snart sittandes vid datorn. Puss och godnatt :*

Ovido - Quiz & Flashcards