nneas

Alla inlägg under november 2011

Av jolin - 25 november 2011 00:59

Kunde inte somna förut, så tog en dusch, hårinpackning rakade benen och bara njöt av värmen. Men nu ska jag försöka sova igen, har ju min bästa vän tv'n, så det ska nog gå bra. En lektion imorgon, sen stan med mamma, sen marieberg med Lina och sen Hallsberg. Hoppas bara inte hon kommer hem för sent ifrån dh.. Men puss och godnatt på er ! 


 

Av jolin - 24 november 2011 22:58

 Nu taggar vi bitches ! 

Av jolin - 24 november 2011 22:14

 


Skabbig bild känner jag. Man ser inet så mycket men ah skitsamma.. Kollar igenom min garderob men hittar ingenting.. Men som tur är så ska jag ju med Lina till marieberg imorgon innan vi åker till Hallsberg. Så hittar säkert något, inklusive julklappar ;) Men nu ska jag spela betapet med Linda en gång innan jag ska sova ! 

Av jolin - 24 november 2011 20:35

Kan inte riktigt sätta dem i orning, så nu lägger jag bara in dem. 


Nelly; 

299 kr!


299kr ! 


   Modehus; 

502 kr !   


520kr !  

Gina tricot;



399kr !   

199kr !  

H&M;

 

299kr !

  

 199kr ! 

bubbleroom; 

199kr !

359kr !     











Av jolin - 24 november 2011 18:40

Har försökt skissa dedär jävlans blommorna till engelskan i timmar nu.. Håller på med handblommorna till tärnorna, går åt helvete, funderar på två rosor, en kvist brudslöja och kanske lite steel grass, men vill även ha något mer somrigt, som typ en nejlika och något mer.. Får klura på detdär, men nu orkar jag inte mer... Ska kolla på kläder osv, sen packa väskan och väcka min moder. Sen till affären och sedan fortsätta med packning och målning..  Bjuder på en dålig cambild på en dålig skiss. Bye bybe ! 


 

Av jolin - 24 november 2011 16:43

Seg tjej här, men glaaaaaaaaaaad ! Har inte haft tillgång till någon dator idag förens nu. Har bara varit i skolan och chillat. Hade två engelska lektioner imorse, efter varandra.. Våran lärare (snygg är han också) delade in oss i fyra grupper då vi typ skulle "planera" prinsessan Madeleines bröllop, alltså inte på riktigt. I min grupp är det jag (florist), Fanny (designer) och sedan två frisörer och en stylist. VI kom typ ingen stans förens i slutet av lektionen. Och självklart ska jag ha hand om blommorna. Så nu ska jag kolla runt lite på olika buketter and so on, och sedan göra en massa skisser, jag som kan måla så bra, not! Men skriver mer sen. Ska försöka få tag på Lina, om hon nu har tid att prata med mig, hon åker ju hem från dh imorgon, och då ska jag till henne, så måste veta vilken tid hon är hemma :) 


 

Av jolin - 23 november 2011 23:31


Precis, och här sitter jag själv. Näe nu ska jag sova :(  

Av jolin - 23 november 2011 23:06

Back again, haha kom aldrig iväg till garderoben, tar det imorgon, för då lär jag förmodligen känna mig tvingade med tanke på att jag åker till Hallsberg på fredag :3 Istället så ska jag tvätta av mig sminket och borsta mina tänder, sen ska jag kolla på tv! Men som ni säkert sätt, om ni är uppmärksamma så böt jag min header mot en gammal header jag använt tidigare då jag var riktigt trött på den jag hade innan. Men puss och godnatt! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards