nneas

Alla inlägg under november 2011

Av jolin - 12 november 2011 16:09

Orkar inte blogga idag.... 

Mycket som cirkulerar i mitt huvud ! 

Av jolin - 11 november 2011 21:58

... äta så mycket gott känner jag. Börjar känna att ångesten kryper fram.

Så fort jag får pengar ska jag köpa mig ett gym-kort. Vill inte se ut såhär längre.

Vill ha en platt och vältränad mage, även en fast rumpa, större bröst och längre hår. 

Hmm... Sen även en massa andra småsaker.. Får nog lägga i växeln om jag ska 

komma någonstans. Woaaaah, dags att sluta med godiset nu..... 

Av jolin - 11 november 2011 17:27

 

Av jolin - 11 november 2011 17:25

Trött brud här kan jag lova. Gick aldrig och la mig förut.. 

Får lägga mig i tid ikväll, men nu ska jag pyssa lite hih :$

Och ehm, det bästa som finns är mat! 

Av jolin - 11 november 2011 15:46

.. att blogga om nu för tiden. Har iallafall varit i skolan idag. Jobbade flitigare än vanligt. 

Imorgon är det "skola" igen, vi ska ha öppethus. Men vi får ju ledigt på måndag istället.

Och då måste jag upp till polisen också. Jobbigt liv jag har, haha nejdå. Sen är det inte

långt kvar tills jag åker. Ska bli skönt att komma bort härifrån ett tag. Ska njuta till fullo!

Men orkar inte skriva mer, ska sova en stund, sedan duscha och så. 

Av jolin - 10 november 2011 17:49

... ingen ork alls i kroppen. Vill bara lägga mig ner i sängen och kolla på film och sedan mysa!  Har sprungit för mycket idag. Först försov jag mig imorse, missade de två första lektionerna, sen hade vi våran skisshttp://data.bloggplatsen.se/bild/fär&form- lektion. Sedan lunch, då gick jag och två brudar till mot Mc donalds. Sedan  till skolan. Upp på stan för att köpa ett kassaskrin, kvittensblock och sedan växla pengar. Sedan tillbaka till skolan. Satte prislappar, sedan gjorde jag klart min krans. Sedan upp på stan med mamma, fram och tillbaka. Sedan bussen hem, handlade osv. Och nu sitter jag här. Ska bädda ner mig i sängen. Men skriver mer imorgon! 


 

Av jolin - 9 november 2011 21:43

 

Av jolin - 9 november 2011 20:05

Kom hem från "Marieberg" för en stund sedan. Var aldrig inne på själva Marieberg, utan på Rusta, Lågprismagasinet och sedan någon klädaffär. Fick med mig ett par jeanstights och ett par Canada-mjukisbyxor. Tack mamma! :3
Ska stoppa i mig lite mat, läsa igenom morgondagens läxa och sedan mysa ner mig i sängen och kolla på film!

Måste även säga att jag längtar något gaaaaalet till kryssningen! :(  


 

Ovido - Quiz & Flashcards