nneas

Alla inlägg under november 2011

Av jolin - 20 november 2011 15:13

Min älskade syster, du är det finaste jag har !   


( jag saknar min piercing ) 

Av jolin - 20 november 2011 14:56

Har inte bloggat i helgen pga massa orsaker men mest för att mina dataskärm gick sönder i fredags. Lika noll dator. Och sen så mötte jag upp Lina i fredags då hon gjorde min helg underbar. Mamma och Inez åkte iväg till mormor. Och Linda spendera hela helgen här. Vi handlade hem dricka, chips och annat smått och gott. Vi spelade familjegenie, sjöng singstar, lyssnade på musik, kollade på film och härjade en hel del. Hade en underbar helg! Och nu längtar jag tills nästa helg. Då åker jag hem till Lina, och taggar tills kryssningen. Och då kommer även Timmy och Sebbe! Fyfan, taggar något galet. Men ehm, just nu pratar jag med Linda i mobajlen, ska snart hoppa in duschen, sen får jag se vad som blir. Med lite tur kommer min pappa med en dataskärm åt mig imorgon. Men nu ska jag kolla klart på filmen, men skriver mer när jag fått en skärm då jag kan sitta vid min egna dator, puss hej! 


 

En fin bild på Erika.


  

En fin bild på mig.


  

En gammal bild på mig och Alice.

 

En gammal bild på mig och syster.

Av jolin - 17 november 2011 22:42

Sitter inne i en djup konversation med Linda. Det var längesen, och nu behövs det! Ska snart säga hejdå och godnatt till henne, men inte ännu! Efter det ska jag kolla på Svensson Svensson. Och sedan sova. Skola imorgon, taggarååå! eller? Får även hoppas på att allt löser sig med mitt id också.. För vill verkligen ha mitt jävla id till veckan så jag kan följa med på tha cruise. Men som ni alla vet så skriver jag mer imorgon! 


 

Av jolin - 17 november 2011 20:44

Åh jag är så sjukt jävla sugen på att daaansa! Vill börja dansa nununu! Antingen street eller break. Men vill även prova på Poledancing, nej jag vill inte bli strippa! Men jag vill även prova på en dans jag tror kommer passa mig jävligt bra, orientalisk dans. Fyfan vad kul det skulle vara. Jag blir galen galen galen!  Jag och Anna i min klass kom precis överens om att vi ska börja på orientalisk dans i vår då nybörjargrupperna börjar ! 



Av jolin - 17 november 2011 18:15

Skräll att jag sitter i telefon men någon och spelar alfapet nuförtiden.. Skam på mig, haha nejdå. För stunden så kan jag ju säga att jag leder med 100p! Kungligt värre ;) Haha har verkligen ingenting att blogga om så jag lägger in en video istället!! Titta och njut. Vill verkligen lära mig och dansa sådär :(


Av jolin - 17 november 2011 17:15

Gör såhär: 
1. Ta fram din mobil 
2. Bläddra igenom din inkorg 
3. Stanna när du räknat till fem och skriv sms:et 
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du göra om din pojkvän var otrogen mot dig? 
Jag har klappat en av mopsarna:)
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? 
Älskar dig med! 
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Dricka på fredag?(:
4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Vad gör du? <3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Okej :p har matte.. Vi ses på rasten.. Då går vi och köper energidricka.Är skyldig dej! eller köper du en t mej o en till dej så betalar ja näru kommer
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Va händer och fötter? (:
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Ring mig :(
8. Vad vill du höra mest av allt?

Ja det tycker jag <3
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Gå på bio med mig :(
10. Din mest romantiska replik är:

När börjar nästa lektion?

Av jolin - 17 november 2011 16:23

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen, forever alone ! 
Vem fick du senaste sms av? Inez.
Vem tänker du på nu? Inez eftersom jag tänkte på sms:et.
Vem pratade du senast i telefon med? Linda. ♥
Vems hus var du senast i? Don't remember.
Vem önskar du var med dig nu? Hemligt.
Vem är din favoritsläkting? Jobbig fråga, morfar var min favorit iallafall..♥

VAR

Var är din mobiltelefon? På skrivbordet framför mig.
Var handlar du mest? Ehm, Tempo och sen kiosken vid min skola, energidricka! ♥
Var fick du tag på tröjan du har på dig? T-shirten, julklapp, munktröjan, Malin.
Var åkte du senast bil? Ehm.. I Karlskoga tror jag.

VAD

Vad åt du senast? Falukorv och mos! 
Vad drack du senast? Cocacola.
Vad är det för färg på dina byxor? Ljusblåa, jeans.
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina byxor, annars är det min mapp från praktiken.
Vad har du på fötterna? Strumpor.
Vad är din favorit färg? Åh, vad jobbigt det vart, svart :$
Vilken film såg du senast? Ehm, Alice in wonderland
Vad hör du just nu? Musik, General Knas 12/12 ♥

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Nej, aldrig, vågar inte, och får inte för mamma! Men vafan, dum fråg klart jag har?

Hånglat på en bio? Oj. Har jag det? Vet inte o;
Hånglat i skogen?Jappjapp! 
Tyckt att din kusin är het? Hahaha nej! 
Sovit naken? Men jaa.....
Kört över hastighetengränsen? Nope, good girl, har fan inte ens körkort, och moppe är för mesar! 
Målat om ditt rum? Nopeeeee.
Dansat framför en spegel? Haha typ varje dag! 
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Japp..
Stulit pengar från en kompis? Noooooo.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Japp, eller ah typ, har liftat en gång, och sen har jag ju åkt med kompisar och deras kompisar, och även andras föräldrar?
Varit i slagsmål? Haha typ :$
Smugit ur ditt hus? Haha, hus? Lägenhet! 
Haft känslor för någon som inte känt desamma? För många gånger..
Hånglat med en främling? Japp..
Älskar eller saknar någon nu? Ohja.

Av jolin - 17 november 2011 16:19

Har varit i skolan tills halv tre, då tog jag och Lisa sällskap en bit. Istället för att gå till våghus gick jag till Karl Johans-skolan. Det var faktiskt skönt att gå! När jag kom hem ställde jag mig och lagade mat åt mig, mor och syster. Och nu sitter jag här och funderar på att bädda ner mig i sängen en stund, fryser något otroligt. Måste även försöka leta fram en bild så jag kan göra en tillfällig header. Är så trött på den jag har nu, men jag återkommer! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards