nneas

Alla inlägg under november 2011

Av jolin - 21 november 2011 22:47

 

Av jolin - 21 november 2011 22:03

Okej, kunde inte somna, är pigg... Aja, har ju sovmorgon imorgon, så vafan ska jag sova för? ;) Känner mig för övrigt grymt nördig, är det ens ett ord? Haha.  Sitter med datorn i knät, tv'n framför och så ett glas cola, yesyes! Ska se om det finns någon rolig typ som vill vara lite social mot mig! Men ehm, jag skriver säkert mer sen ! 


 

Cambilder japp japp! Taggad till tusen, inte långt kvar nu :D:D:D:D:D

Av jolin - 21 november 2011 19:56

Vaknade för en liten stund utav att mamma kom in och sa att ***** hade skrivit till mig, for upp då det var viktigt.. Får dock inte tag på h*n**.. Bäddar ner mig i soffan igen, och kanske vaknar upp antingen senare ikväll, eller mer lite tur imorgon. Skriver mer imorgon, puss och godnatt ! 


 


Av jolin - 21 november 2011 16:08

Jag tycker att Carola gör denna låt så himla bra! Älskar verkligen hennes röst! 

Av jolin - 21 november 2011 15:01

Älskar när man suttit och väntat på tandläkaren i en halv timma, så kommer hennes sköterska och säger att hon är sjuk. Men sen så säger hon att jag ska följa med iallafall. Då hon skulle polera mina tänder och lägga på fluor, kul liv! 


Aja, skolan var helt okej, roligare än vanligt, om man bortser från de begravningsdekorationerna vi skulle göra. Vi var helt flum, tror inte jag har skrattat så jävla sjukt mycket som jag gjorde i helgen och idag, helt sinnes! Efter tandläkaren tog jag iallafall bussen hem, och nu sitter jag här, hungrig som ett svin.. *Mamma, laga maaaaaaat!* Nej men bjuder på några bilder från idag, i helgen och förra veckan haha ! 


   

Hihi linispinisfinis <3


 

Förra veckans gravbukett...


 

Denna veckas gravbukett. ( Förra veckans vart bättre )


     

Några "seriösa" bilder på mig från dagens lektion.

Av jolin - 20 november 2011 18:48

           


Detta får bli dagens sista inlägg.. Ska snart ställa mig i duschen och bara njuta. Sen får jag se vad jag gör..

Börjar bli trött.. Men lägger jag mig nu kommer jag vakna inatt, not okay. Men ah, skriver mer imorgon!   

Av jolin - 20 november 2011 16:50

Bra låt, så tycker ni ska sprida vidare! 

Ovido - Quiz & Flashcards